Hierbij de foto van ons jonkvrouwtje *love* Vind dat neusje zooooooo schattig. Ik ga zo voor het eerst naar zwangerschapszwemmen. Tis vandaag echt een babydag. Heerlijk
Fijn dat alles goed is met jullie dame! Veel zwemplezier. Ik wil ook gaan zwemmen. Vind hrt alleen allemaal zo laat. Is bij ons van 20.30 - 21.15 uur. Dan nog naar huis en douchen en de volgende dag weer werken. Ik lig mormaal om 21.30 uur in bed.
Mooie echo foto en super dat alles goed is. Geniet! Hier nog 2 weken wachten, word bij mij met 21 weken gedaan. Duurt nog zo lang
Hadden met 16 weken de pretecho, dus de vlk zette deze pas op 2 april. En die week daarvoor zijn de luxe tijden al bezet, dus helaas even wachten nog.
Oke op zo'n manier.. ja dan moet je idd wachten... Balen! Dacht dat ik lang moest wachten met mijn 20 weken.. krijg die pas 5 april, maar jij moet nog een weekje langer wachten in feite..
zo weer terug van zwemmen o wat was dat lekker alleen als je het water uit komt voel je al je gewicht en dan voel je hoe zwaar je buik is. Straks lekker slapen
Lief!! Zo zie je al 1 van de kenmerken van papa/mama leuk is dat he haha fijn dat zwemmen heerlijk was! Kan me vorostellen dat je ineens je gewicht zo voelt als je uit t water komt..! Slaap lekker!
Wat een mooie echo. Lekker dat zwemmen. Wat doe je dan zoal bij zwangerschapszwemmen? Wil ook gaan zwemmen over een paar weken, als ik niet meer kan rijden met mijn paard.
Welkom Noekkie en cmvmens. Ik heb jullie aan de lijst toegevoegd. Truebabylove, 2e kindje, 31-7-2013 --> Meisje Baboes, 1e kindje, 01-08-2013 --> Jongetje Noekkie, 03-08-2013 Cmvmens, 3e kindje, 04-08-2013 Mira77, 2e kindje, 05-08-2013 Juutj 2e kindje, 08-08-2013 Oermama, 6e kindje 12-08-2013 Eli1984, 1e kindje, 13-08-2013 --> Jongetje Suprise, 2e kindje, 13-08-2013 --> Meisje Nathalja, 1e kindje, 17-08-2013 Copani1984, 1e kindje, 18-08-2013 Jette 1976, 1e kindje, 19-08-2013 --> Meisje Frida87, 1e kindje, 20-08-2013 Puk1988, 1e kindje, 20-08-2013 Heyhallo 1e kindje, 20-08-2013 MaggieMagpie, 2e kindje, 21-08-2013 --> Meisje Upkedupke, 1e kindje, 21-08-2013 --> Jongetje FiefeR, 1e kindje, 24-08-2013 BabyWish91, 1e en 2e kindje, 30-08-2013 --> 2 Meisjes 79mama79, 2e kindje, 30-08-2013 Afspraken verloskundige / Gyneacoloog: Suprise 18 maart 20 weken echo Noekkie, 19 maart, 20 weken echo + geslachtsbepaling FiefeR, 19 maart, controle vk Cmvmens, 19 maart, 20 weken echo Oermama, 20 maart geslachtsbepaling Mira77, 23 maart, 20 weken echo Oermama, 23 maart, 20 weken echo Jette 1976, 27 maart, 20 weken echo Heyhallo, 28 maart, 20 weken echo + geslachtsbepaling Nathalja, 29 maart, 20 weken echo + geslachtsbepaling Upkedupke, 2 april, 20 weken echo Eli1984, 2 april, 20 weken echo Maggiemagpie, 3 april, 20 weken echo Copani 1984, 4 april, 20 weken echo FiefeR, 5 april, 20 weken echo en geslachtsbepaling Babywish91, 9 april, 20 weken echo
Spannend al die 20 weken echo's. @Suprise: Fijn dat de 20 weken echo goed was, mooie foto ook, schattig neusje. En zwemmen lijkt mij ook wel wat, ga binnenkort weer eens naar het zwembad. Heerlijk @truebabylove: Ook mooie foto Iedereen druk hier met 20 weken echo etc. Ik mag 9 april pas, dus nog ff wachten.
Hoihoi! Laat tussendoor eventjes wat van mezelf horen Zitten heerlijk te genieten met z'n 2en (3en) in centerparcs Coevorden over anderhalve week eindelijk 20 weken echo ben zo benieuwd of er een ventje of meisje in m'n buik groeit!! Heb ook 2 hele mooie echo's langs zien komen echt super leuk! We proberen hier elke dag eventjes te zwemmen! Het is echt heerlijk!! Zaterdag waren we voor het eerst gaan zwemmen en toen was het echt heeeeel erg druk met zwemmende en spelende kinderen vooral (die nergens op letten ) dus toen vond ik het wel even heel erg eng.. Gelukkig is het nu al wat rustiger op het park De eerste vooroordelen zijn ook binnen trouwens we zaten zondag bij een van die restaurant/café achtige dingetjes hier in het park en toen zag ik al steeds mensen naar m'n buik kijken, waarbij dus 1 stel heel minachtend toen m'n man naar de wc ging gingen ze opeens zitten fluisteren en naar me kijken enzo.. En echt elke keer minachtend.. Soms wel vervelend jonger te lijken dan je bent.. Naja ik weet zelf gelukkig beter
Ben er ook nog hoor, maar druk in het nieuwe huis en inpakken. Over week of 2 hoop ik eindelijk weer rust te hebben! Wij hebben as donderdag de geslachtsbepaling en pas de 15e de 20 weken echo. Door het harde werken voel ik de baby sinds zaterdag niet meer, dus om niet teveel te stressen toch van iemand een angel sound geleend en wat is dat fijn! Na de verhuizing geef ik m wel weer terug hoor
Wij zijn net terug van de controle bij de verloskundige! Kleine was weer lekker druk aan het zwemmen en zwom steeds van die doppler weg whaha, wel humor.. maar hartslag was goed, mijn baarmoeder zit nu net onder mijn navel volgens haar, dus da's ook mooi op schema, mijn bloeddruk is ook goed, dus we zijn weer helemaal trots op de kleine Uk! Ik heb het even gevraagd wat betreft bh's: Je mag wel voorgevormde en beugelbh's dragen, alleen op het moment dat je borstvoeding gaat geven, dan niet, maar dat was ik dan ook niet van plan als ik uberhaupt al borstvoeding wil gaan geven, maar nu kan het geen kwaad zei ze. Dus weten we dat ook weer dames!
@truebabyloe. Mooie foto, zo duidelijk ook echt schattig. @Nathalja, vooroordelen zal je altijd hebben denk ik. En idd zoals je zelf al zegt lekker laten lullen en kijken, jij weet wel beter. Vanmorgen bij mijn fysio geweest (loop nog voor mijn knie daar) en had aangegeven al 2 weken constante pijn rechts in mijn onderrug te hebben. Moest ik van haar even een urinemonster afgeven bij ha om te kijken of ik een blaasontsteking of erger een nierbekkenontsteking heb . Gedaan en nu moet ik wachten tot ik gebeld wordt met de uitslag. Heeft iemand hier ervaring mee gehad???? Weet ok niet of het kwaad kan voor onze kleine vent namelijk.
@eli: ik heb een paar weken terug een blaasontsteking gehad. De blaasontsteking kan opzich geen kwaad voor de kleine, je moet alleen als je anti biotica voorgeschreven krijgt bij de apotheek voor de zekerheid even aangeven dat je zwanger bent, zodat je zeker weet dat de anti biotica geen kwaad kan voor de baby succes