Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden!
    Bij mij valt er echt nog niets te zien.. waar kan ik het beste voelen om te kijken of er al wat groeit en hoe voelt het dan?

Zou het ook leuk vinden als er wat meer fotos voorbij komen van dames die echt al een buikje hebben! Is leuk om te zien dat sommige dames al zo snel een buikje vormen!

2. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Ik denk dat je het nog niet kan voelen. je baarmoeder zit nog achter je schaambeen. De buikjes die wij hebben zijn darmen en nog geen babybuikjes. Al zou ik soms zweren dat ik een kindje in mijn buik voel trappen. Dat had ik ook toen ik net bevallen was en de darmen weer op hun plek zakten. Kan niet wachten tot ik beebje echt voel. bij zl was dat met 16 weken ondanks een voorliggende placenta.

Ik ga mijn mandje opzoeken morgen een ochtenddienst draaien
    weltrusten

3. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @dais: ook een mooi buikje.
    Vraag me of hoe die van mij er uit ziet met 7 weken, vooral omdat 'ie nu al zo bol is :p

4. Augustu

Augustu Actief lid

3 aug 2012
    325
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie buikjes al hoor!
    Hier is het nog plat haha

5. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Hier ook helemaal plat:p

6. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Zou het kunnen dat je dan sneller een buikje vormt, omdat het de tweede is?

Zo ppff zit vol van het gourmetten hihi!
    Slaap lekker...
    Morgen lekker een weekje naar Frankrijk, niets doen ;)

7. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Oh. Lekker naar Frankrijk! Geniet er van!!

8. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Dit is mijn eerste zwangerschap. Maar toch al een bolletje.

Trouwens dames: smeren jullie je buik etc in met olie of creme ofzo ?
    Ik ben al begonnen met bio oil smeren 2x per dag.
    Maar ik had ook gezien dat er een creme is van bepanthen met collageen erin ofzo ? Die wil ik ook proberen.
    (Die zwitsal voor mama lijkt me ook heerlijk hoor :p)

9. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @amytje: Heerlijk, geniet van je weekje ontspanning ! :D

10. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    zoo hey dames.. klets graag topic dit :) Paar dagen er niet op gezeten en zoveel nieuws ;)

@ kleintje.. ook hier met ivf zwanger geraakt en gebruik ook nog utro.. Vind je't niet heel misleidend.. (wat zijn nu klachten vd utro en wat zijn nu klachten die vd zwangerschap komt?) Zelf gevoelige/ vollere borsten, weeig gevoel (vooral 's ochtends) en erg moe maar al deze symptomen komen natuurlijk ook vd utro.. Hmmm
    tot hoelang moet jij doorgaan met het gebruik ervan?

Hier totaal nog geen darmen buikje.. Nog een weekje wachten en dan (eindelijk) de echo.. pffff, zo spannend

Wat leuk om te zien dat het zo'n verschil is bij iedereen :)

11. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Hier ook nog niets te zien hoor. Ook nog plat buikje.

Ben benieuwd wanneer het buikje gaat groeien.

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk! Ik ben ook als het goed is in augustus 2013 uitgerekend..! Vind het allemaal erg spannend en besef het nog niet altijd dat ik zwanger ben.. 19 November was de 1e dag van mijn laatste menstruatie.. dus ben nu ongeveer 6 weken als ik goed reken..en dan rond 20 augustus uitgerekend.. ? 7 Januari hebben wij onze 1e echo..! Spannend..! De ene dag heb ik last van de kwaaltjes..de andere dag lijkt het wel alsof ik niet zwanger ben.. heel gek.. Gisteravond had ik last van misselijkheid, maar dan zonder kots-neigingen.. Dit wordt ons 1e kindje, dus is het allemaal nieuw.. Ben nu ook sinds gister goed verkouden pff.. weet ook niet zo goed wat ik nou wel of niet mag gebruiken qua hulpmiddeltjes.. dus ik ga vanmiddag even mijn huisarts bellen, kijken wat ie zegt. Lees hier en daar wat over zout-oplossing en kinderneussprays..

Ik heb trouwens ook nog geen buikje hoor! Maar heb sowieso altijd al een buikje gehad, dus misschien dadt het daarom niet opvalt.. Maar wel in de avond vooral, een opgeblazen gevoel pfff.. dan ben ik ook wel blij dat er even een knoop los kan! Heb wel het idee dat ik dikker geworden ben (was voor de zwangerschap iets van 14kg. afgevallen..) maar dat zal er wel mee te maken hebben..plus ik eet dan meteen weer zo slecht.. moet ik ook af leren! Als ik alleen al stop met het slechte eten is het goed (nou eet ik ook niet de hele dag slecht hoor, begrijp me niet verkeerd haha)

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik smeer dagelijks met Cocoa body butter van Vaseline! Die's lekker romig, wel vet, maar niet vet in de zin dat je uren erna nog een vette buik hebt. Heb ook de buikbalsem van Zwitsal maar voelt voor mij minder voedend en elastisch dan die butter..

14. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Welkom en gefeliciteerd FiefeR.
    Volgens mij klopt jouw berekening niet helemaal. Mijn laatste menstruatiedag was op 17 november en ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger. Dus dan zou jij nu 5weken en 3 dagen zijn. Als je laatste menstuatie op 19 november was. Volgens mij kun je dit ergens op deze site ook uitrekenen.

Hier nu veel misselijkheid, helaas ook de hele dag door. Ik ga straks zo'n seaband halen, hopen dat dat wat helpt. Nu heb ik vakantie en kan ik lekker ellendig op de bank kruipen, maar volgende week moet ik weer werken en dan wordt het wat lastiger, omdat niemand daar nog wat weet.

Hoe lossen andere misselijke dames dat op?

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Upkedupke!

Ja dacht al dat ik niet helemaal goed zat... zat ook al te zoeken naar de berekening maar kan het niet vinden.. (weet iemand een link?)

Seaband wat is dat voor iets? Moet ik dan aan schommelingen van de zee denken ofzo? Best grappig dat ieder mens zich weer anders voelt terwijl we ongeveer even ver zijn!

Succes met werken straks.. ik ben werkloos.. is ook niet alles..maar vind het aan de ene kant ook niet heel erg vervelend als ik nu kijk naar mijn verkoudheid pfff..gek word ik ervan!

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hoi! Wat een leuke topic. Hier ook uitgerekend in augustus en op de 16e. Morgen ben ik precies 7 weken. Ik heb met 4weken en 5dagen voor het laatst een foto gemaakt. Het wordt dus weer tijd voor een nieuwe foto morgen!

Upkedupke Heb er ook zo'n last van. Op Bellypops.nl kun je lollies kopen (Preggie Pops) tegen misselijkheid. Ze zeggen dat het helpt maar twijfel nog steeds om ze te kopen haha.

17. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Brabant
    We gaan zo weg ;)

18. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Heb de site even bekeken.
    Zal dat echt helpen??

19. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Mag ik mee in de koffer? Hahaha

20. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Brabant
    Het hartje gezien en gehoord!!!! Alles is volgens het boekje! Ik ben dolgelukkig! Ik had alleen 1 dag verkeerd gerekend. Vandaag 6 weken en 3 dagen.

Deel Deze Pagina