Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Mijn schoonzusje kwam er met 7,5 maand achter dat ze zwanger was. Achteraf zegt ze dat ze het na 5/6 maanden achteraf wel wist maar zichzelf (en de rest) gewoon vol liet houden dat het niet zo was!

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee.. ja ik geloof het nog niet.. tenzij ik het zelf mee maak hihi.. maar er veranderd zo gigantisch veel met je lichaam..

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Je zag bij "secretly pragnant" ook dat ze stuk voor stuk bang waren voor de reactie van de omgeving, en dan vertelden ze het (terwijl ze al 20 weken waren) en dan reageerden ze allemaal super lief.. Denk ook wel dat het deels gespeeld is..

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zulke programma's zullen vast wel gebaseerd zijn op waargebeurde verhalen, maar het zal echt niet 100% zo zijn .. lijkt me sterk.. nou is het wel zo dat iedere vrouw een zwangerschap anders ervaart en als zij daarna nog zwanger is van haar 2e of weet ik veel hoeveelste, dat ook weer anders ervaart dan de 1e, maar toch.. ik geloof het niet helemaal hihi

Bij IDKIWP zeggen die artsen ook van: Ja als er geen prenatale zorg is, dan kan t kind dit dat zus zo krijgen..

maar dan denk ik van: Waarom worden ze dan allemaal gezond geboren............?

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik denk ook dat de gene die een ongezonde baby krijgen hun verhaal niet vertellen, lijkt me toch emotioneel..

Pfff ik moet straks weer werken tot 5 uur, echt totaal geen zin in! Ben benieuwd of het druk word

6. MaggieMagpie

Heb eindelijk een foto gemaakt!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,9 KB
      Weergaven:
      4
  7. MaggieMagpie

Kak, zit gedraaid

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Mooie buik!
    Met een tweede (of meerdere) gaat het echt harder.
    Ik kwam zaterdag een kennis tegen, die is 26 weken en daarbij zag je echt nog bijna niets. Nou, ik kan het ook echt niet meer verbergen!

Iemand anders schreef het ook al, maar ik krijg ook regelmatig de vraag hoe lang ik nog moet of of ik al bijna met verlof ga... Ja is mijn antwoord dan: al over 15 weken. Dan schrikken ze toch wel even.

Ik ga trouwens met 36 weken met verlof denk ik, de eerste kwam 2 weken te laat en toen heb ik me echt zitten vervelen. Dikke buik, last van mijn bekken en ik zat maar een beetje thuis omdat ik niet veel meer kon ondernemen. Nu hoop ik dat ze eerder komt, enige waar ik bang voor ben is dat ik weer zo lang na de uitgerekende datum beval.

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto! Ach dan moeten we maar ff met onze nek naar links draaien hoor hihi zo blijven we soepel :p

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja da's ook wel weer zo idd.. ga je niet zo vrolijk ff vertellen..

Succes vandaag! Wij gaan straks brunchen bij mijn ouders tenminste wel mensen die rekening met me houden !! Dus stuk gezelliger :D Heb het gezegd tegen mijn vriend dat ik me dan soms buitengesloten voel en ik het niet tig keer ga zeggen.. (want hij zei ja jij zit dan verveeld te kijken en op je telefoon te internetten..) Waarop ik zei van: Ja ik ga het niet tig keer zeggen.. als ik achtergrondgeluiden heb, kan ik mij niet focussen op hetgeen wat ik wel wil verstaan..is doodvermoeiend.. dusja als hij niet een beetje de moeite voor me doet, word ik daar ook doodmoe van..dan kan ik dus niet mee doen met een gesprek.. je kan je ook eens verdiepen in slechthorendheid, bedoel we gaan al bijna 8 jaar met elkaar.. Heb gewoon zitten janken..maar dan loopt vriendlief weg.. maar denk meer omdat ie niet weet hoe ie moet reageren... Niet om me af te wijzen ofzo..

Zegt ie wel : Ja mn pa heeft suiker, vergeetachtig blabla.. maar als ik het 3 x zeg of meer dan weet je het onderhand toch wel..? Sjonge jonge.. Ik zei ook dat ik het dan minder leuk ga vinden om daar langs te gaan omdat ik van te voren al weet dat ik er doodmoe van thuiskom.. En begon ie weer: "Ja maar jouw ouders blablabla.." Echt altijd..maargoed..

Zie nou al op tegen 15 april..dan is schoonpa jarig..weer zo'n dag dat je verplicht langs moet pfff..zelf komen ze hier amper..

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ja maar, vergeetachtig? Oké maar je gaf het toch gister aan of de tv zachter mocht? Dat kan hij dan toch gewoon doen?

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is niet bij die ene keer gebleven......... heb het geloof ik in de 4 uurtjes dat wij er waren, al 15 keer gevraagd ofzo.. ff zonder gekheid, meen ik echt..

Maar hij heeft suiker, dus vergeet dingen heel snel, maar niet dat ie dan ff naar de dokter gaat.. want de dokter zegt volgens hem : "Komt door je suiker" Ik zou zeggen: ja dat kan wel zo zijn, maar da's niet gezond of iets in die trant.. die man is 57.. !

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net bij mijn ouders wezen paasbrunchen was erg gezellig! Ook baby foto's van mij zitten kijken en mijn moeder zei: "Kijk dat droeg ik dus als positiekleding!" (van die India jurken hihi)

We hebben 'mijn' schommelstoel in de auto kunnen krijgen en staat nu in de babykamer jeeeej!! Vriendlief moet nog even een likkie verf erover heen doen, maar die stoel is meer dan 32 jaar oud hihi. Eerst stond ie bij mijn oom op zijn kamer toen ie een jaar of 15 was.. toen bij mijn broer op de babykamer die nu 32 is..daarna bij mij op de babykamer.. en nu bij onze beeb! Ben zo blij dat ie daar staat straks, heb altijd gezegd: Als ik ooit een kindje mag krijgen , wil ik hem overnemen en mijn moeder heeft hem dus al die jaren voor mij bewaard hihi

14. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Zo ben weef thuis! Hebben de babydump en de prenatal leeg gekocht!

Heb alleen geen badpak of tankini kunnen vinden waar mijn boobies ook in passen
    :(.

15. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Fiefer: misschien voor je schoonvader tijd voor een gehoorapparaatje :p

@maggie: Mooi buikje heb je :D

@nathalja: Ik ben gelukkig wel iets langer (1.68 ongeveer)
    Maarja, qua gezicht lijk ik ook wel 17 ipv 21

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed geslaagd dus! Balen van je badpak/tankini .. :( Je zou verwachten dat het juist bij zulke tenten juist wel te koop is..

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zei ik ook al tegen vriendlief..maar nee dat kost geld en dat hebben ze niet.. Pff.. ik weet als geen ander dat je een groot deel vergoed krijgt van je zorgverzekering.. (draag er zelf ook jaaaaaaaaaaren 1)

Maarja moet ie zelf weten als ie zijn gezondheid wil verpesten..
    Wat ik doodnormaal vind (bijv. halfjaarlijkse tandartscontrole) doet ie ook niet.. als ie ergens last van heeft, belt ie geen huisarts.. dat soort dingen..nou dan denk ik van: Stik dan maar lekker.. als je onze goede adviezen steeds maar afwimpelt pff..

18. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @heyhallo: Wat heb je allemaal gekocht. ? :D
    En ik heb een bikini gevonden op mp trouwens, stonden ook nog andere badpakken op en tankini's op.

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Zo ik heb weer een dagje gebikkeld op t werk :) nu lekker relaxen en even eten :p
    Vanavond gezellig naar m'n mama en morgen weer naar schoonoma (dit keer in het ziekenhuis, ze word geopereerd aan d'r knie

20. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @Fiefer: tjaa, daar heb je gelijk in.
    Dan zou ik ook zoiets hebben van: stik er lekker in als je toch niks wil aannemen, lekker eigenwijs wil blijven doen en soms alleen maar aan zichzelf denken.
    (Ik ken het ook, vooral omdat ze denkt van: pff, wat wil je mij nou duidelijk maken. Ik ben al over de 50 en jij komt net kijken dus ik heb meer wijsheid. Dus met andere woorden praten wij onzin voor haar op dat moment omdat wij "nergens verstand van hebben") *Zucht*

Deel Deze Pagina