Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Woehoeoe 20 weken vandaag!!!!!! :D

2. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Wat heb ik gekocht;

2 mandjes voor luiers en badspulletjes.
    Badcape
    Hydrofiel luiers
    Babywashandjes.
    Luierdoekjes opbergdoosje
    Klamboe
    2 lakentjes.
    Deken.
    Kleerhangertjes.
    Thermometer
    Neuspompje.
    Wipstoeltje.
    Vestje en truitje en broekje.
    Boxmatras.
    Boxdeken.

Ben vast nog wat vergeten. En voor mama zelf een vestje en een bolero. :)

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja toch.. maar ik ben ZO blij dat ik vriendlief mee naar de tandarts heb gekregen zeg (ja die gaan dus niet naar de tandarts... schoonma heb een bek zonder tanden zo rot als de pest maargoed.. mijn moeder zei tegen mij dat ik tegen haar moest zeggen (mn ma werkte op de KNO afdeling dus heeft het voorbij zien komen) dat als ze er niets aan laat doen, ze kans krijgt op een hersenvliesontsteking (daar heb ik potverdorie mijn slechthorendheid en doofheid aan over gehouden!! Maar nee.. ook dat nemen ze niet aan.. Nou daaaaaaaahaaaaag bekijk het lekker dan..

Dus ik zei tegen vriendlief dat ik apetrots op hem ben.. want eerst was het van: Als je achter mijn rug om een afspraak maakt bij de tandarts (dat was de 1e keer) dan word ik echt heel kwaad! Waarop ik zei: Ja anders ga je nooit..en ik wil A niet dat je een rot gebit krijgt met alle gevolgen van dien.. en B dat mijn kind het goede voorbeeld krijgt..en bij de laatste keer bij de tandarts gaf hij die man een hand en zei TOT OVER 6 MAANDEN! En dat terwijl ie het advies kreeg 2 kiezen te laten trekken.. Dus je raad het al.. ik stond zo toen we buiten waren :D:D:D:D:D:D En gaf hem een dikke pakkerd en zei: Ben trots op je! :D (hoort ie ook niet vaak van zijn ouders, die kraken hem alleen maar af..Zag meteen dat het hem goed deed zeg..)

Jij weet dus goed wat ik bedoel.. al dat gezeik.. ik mag misschien wel jonger zijn, maar weet wel hoe het is om hersenvliesontsteking te hebben bijv. da's geen pretje.. heb toen ik 5 maanden oud was, met allerlei infuusslangetjes in mijn hoofdje gezeten en mijn ouders en broer moesten van achter glas in het Sophia kinderziekenhuis naar me kijken i.v.m. infectie gevaar..da's toch het ergste wat je als een ouder kan over komen..

Dusja nu heb ik zoiets van LAAT MAAR DAN ..

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    YES! Gefeliciteerd!!!! Fijn gevoel lijkt me dat..! Ik mag dat a.s zaterdag zeggen jeeeejj!!

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boxmatras.. bestaat dat ook al? Dacht dat een deken voldoende was, maar vond hem achteraf toch al vrij dun.. waar heb je die gehaald? Babydump of Prenatal? Wij willen als we het geslacht weten ook ff naar de Babydump :D

Je bent goed geslaagd zeg! Kan je in ieder geval zeggen dat je je dag goed besteed hebt :D

6. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg

Die boxmatras krijg je bij babydump en bij prenatal. Ik vond een boxkleed alleen zo dun. Boxmatras krijg je ook met motiefje. Zijn vaak van plastic zodat je ze met een vochtige doek af kunt doen als ze vies zijn. Maar bij ons ligt er nog een kleed op.

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee thanks voor de tip! Krijg je ze? Hoef je ze niet te kopen? Wat moet je daarvoor doen? Of is dat alleen bij aankoop van een box dat je die erbij krijgt? Wel handig dat plastic, maar bij ons zou ik er dan ook een deken overheen doen :)

Zag op mijn babyfoto's dat ik op een normale wollen kleed lag vroeger, grappig he hihi

8. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg

Nee, je moet ze helaas kopen. Kosten 20 euro.

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Da's nog redelijk voor een geplasticifeerd kleed. Voor een normaal kleed vind ik dat weer net iets te.. (die ik heb gezien waren 30 euro of meer)

heb er toevallig 2 bij de Wibra vandaan, 6 euro pers stuk haha. Wel zonder patroontje maar ach.. wie weet komt dat er nog bij..

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik heb ook nog een gewoon boxkleed van nijntje. Die waren idd 35 euro.

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt, die met de bekende figuurtjes betaal je meer voor. Ach joh ik zie wel wat we tegenkomen hihi. Woezel & Pip vinden wij erg leuk, zoeken al heeeeeeeeeel lang muurstickers, maar OF ze zijn van dat rubberachtige spul..of ze zijn te klein.. Dus tips zijn welkom! ;)

12. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Zelf op de muur tekenen en inkleuren met verf? Je kunt met een diaprojector een plaatje op de muur projecteren en dat natekenen? Jouw vriend is wel handig toch? (was toch schilder geweest?)

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm..maar zo'n diaprojector is toch best duur? (sorry maar zit in een WW en vriend idem dito.. hihihi) Ja hij is onderhoudsschilder (leuk dat je dat onthouden hebt :D)

14. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    ff ego we hebben een soort van familiedag gehad en een rondrit in een legertruck gemaakt over de Drentse Heide was erg leuk maar nu erg veel last van mijn bekken en harde buiken. Maar goed was de gezelligheid wel waard :D

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Word er tenminste geen kristal omgegooid :p :D (of was dat nou weer iemand anders..Sorry als ik de verkeerde aanspreek..!)

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @heyhallo: Goed geslaagd dus :D

@Fiefer: boxkleden zijn idd zo duur :O
    Ik moet ze ook nog in een speciale maat hebben (140x100).
    Heb een tweelingbox op het oog, de bopita brent twins.
    Die heeft een binnenmaat van 123x75 ofzo.
    Dus daar past het beste een maat van 140x100 bij.

17. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @suprise: leuk zo'n ritje, alleen jammer dat je nu zo'n last hebt van je bekken en harde buiken.
    Hopen dat het snel weer wegtrekt.

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bezopen toch? Maarja ieder zijn ding toch.. maar bedoel het is al duur genoeg..en dat je wat meer neerlegt voor een kinderwagen A La.. want dat moet de weg nog op.. maar een kleed ligt er alleen maar in..heeft niets met veiligheid van het kind te maken e.d. dus daarom snap ik die logica niet zo..puur voor het merk/bekende figuurtje dus..

Maar toch vind ik die Woezel & Pip superschattig! Maarja die zijn 55 euro zag ik bij de Babydump.. :O

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Godsamme!! Grrrrr ik ben zoooooo boos op mezelf :( heb mezelf zojuist bij m'n zus al verlult!! Die weet nu dus dat ze een nichtje krijgt.. Manlief gelukkig niet boos, maar weet wel zeker dat zus het aan m'n mam gaat vertellen.. Nu dus maar besloten het aan M's ouders oma en zusjes, en mijn ouders zus en broertje te vertellen..

Ik baal er zo van! Heb het wel 3 dagen volgehouden :S

20. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @Fiefer: *tip* Hou marktplaats regelmatig in de gaten :D
    Heb ook boxkleden gevonden voor de afmeting die ik zoek en het scheelt toch al gauw 20 euro.

@Nathalja: Balen, maar het is ook zooooo moeilijk om het voor je te houden he als je het eenmaal weet. Het liefst wil je het uitschreeuwen, maar aan de andere kant wil je het tussen jou en ML houden als geheimpje van jullie samen.
    Achja, nu zeuren ze ook niet meer aan je hoofd.
    Weer een probleem minder.

Deel Deze Pagina