Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Awhh balen meis, snap je wel hoor... Maar aan de ene kant wel een voordeel met de kraamcadeautjes straks maar het is wel jammer dat het niet gelukt is.... 3 dagen vind ik nog knap!

2. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ach ja, ik stond gisteren bij de prenatal met mijn blauwe deken, hoor ik een bekende stem, k*t staat mijn nicht achter me!

Heb maar net gedaan alsof er niets aan de hand was en zij zei ook niets tegen ons maar je voelt je wet k*t.

Jeeehhhh, op de helft 20 weken!

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Mijn zus zei direct toen m'n mam weg was: het is een meisje he? Ik hoorde wel dat je je versprak..

Ze heeft beloofd het niet te vertellen, maar met mijn zus is die kans heel klein de kans dat zij zich ook "verspreekt" is zo groot..
    Dus nu maar gewoon aan de papa's en mama's zussen en broers vertellen, iemand leuke ideeeen?

4. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Cupcakes maken met roze muisjes?

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    We willen het eigenlijk vanavond al vertellen, moeten in het ziekenhuis bij M's oma langs, en willen dan direct vanuit daar naar mijn ouders..
    Heb nu bedacht om 3 roze bloemstukken te kopen en dan een pasfotohoudertje er in doen met een kleine kopie van de echo, of roze slofjes ofzo, zo iets

6. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Hey dames,

Er is flink gekletst het paasweekend.
    Wat een mooie buikjes allemaal. Ik zal kijken of ik er straks ook eentje maak.
    Ik heb ook een boxkleed besteld bij de box. Eentje van Jollein, met sterretjes. We proberen een beetje een thema aan te houden. Sterretjes dus ;).

Gisteren bij mijn schoonzusje 2 vuilniszakken vol met kleding en speelgoed voor de kleine man meegenomen. Is veel in grotere maten, maar wel leuk spul, dus moet het binnenkort maar eens wassen en sorteren. Kunnen de grote maten eerst ff de zolder op.

Heb gisteren en vannacht mijn eerste harde buiken gehad. Gisteren in de auto voelde ik ineens iets heel raars, net of er een elastiek aangetrokken werd in mijn buik. Wist niet wat het was, maar vannacht deed het ook wat pijn en werd ik er wakker van. Toen voelde ik mijn buik en dat was net steen.
    Zal het maar ff in de gaten houden, anders even melden bij de vk.

Vanavond echo, spannend...... Eli en Frida ook allebei succes bij de echo. Frida extra veel succes. Hopelijk valt alles toch wel mee.

7. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @heyhallo: das idd balen.
    Ach, je kan nog zeggen dat je aan de kassa stond om de blauwe deken te ruilen tegen een creme of roze deken haha :p

Eli en Frida: Veel succes bij de echo vandaag.

8. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @upkedupke: jij natuurlijk ook alvast veel succes bij de echo vanavond.

9. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Dankje, Babywish

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Heyhallo: Zo dan schrik je meteen ook wel even... maar idd je zou kunnen zeggen, ruilen of iets in die trant.. of dat je een kraamcadeautje uitzocht voor een vriendin (weet zij veel..)

Ik ga vanmiddag het campingbedje en matrasje halen van de Kruidvat, van Bambino, hebben we die ook alvast binnen als de kleine uit logeren gaat! Heeft hier iemand ervaring met de campingbedjes van Bambino?

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal niet bij stilgestaan om iets te doen als het gaat om het geslacht te vertellen.. dacht eerst: ja dan bellen we blabla.. maar het is natuurlijk veel leuker om iets te regelen..! Maar wat.. Cupcakes is vrij simpel om te maken met muisjes, bedoel de enige waar we dan langs zouden gaan is mijn ouders en die van vriendlief. De familie stuur ik wel een mail ofzo.. want we zien elkaar nooit bij elkaar..

Iemand anders nog ideetjes? Ik ga ff zoeken op Google......

Ik ben echt aan het aftellen tot a.s vrijdag! Zo'n paasweekend 'breekt' het aftellen wel af alsof het korter lijkt..dus da's wel een voordeel..maar vanaf nu duurt het nog langggg.. ben zo benieuwd of alles goed is met de kleine.. gisteravond heeft vriendlief hem/haar wel weer gevoeld, wel grappig! Ik voel het niet meer dagelijks, misschien gewenning? Mijn moeder zei: Straks word het tot vervelends aan toe met dat schoppen ..

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb uiteindelijk nu een doosje, voor EHBO (eerste hulp bij oppassen) en daar dan in roze romper slab speen knuffeltje en sokjes

En voor m'n moeder een blauwe nachtjapon want die is er heilig van overtuigd dat ze de nieuwe Jomanda is :p ze doet altijd pendelen voor geslacht van kindjes.. Bij haar was het 3 keer goed, bij m'n zus was het goed en bij mij gaf de pendel een jongen aan..
    Dus ze zat gister al, als het een meisje is dan sta ik onwijs voor l*l want m'n pendel had natuurlijk gezegt dat t een jongen is! Dan kan ik m'n blauwe jurk wel in de boom hangen.
    Dus dat moet ze dan na de geboorte van prinses ook doen! :p

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow da's ook erg leuk zeg! En dat doosje heb je zelf gemaakt waarschijnlijk of niet? Zou wel kunnen, gewoon een schoenendoos ofzo bijv. wel orgineel! :D Alleen dan niet naar mijn schoonouders :p :p :p ;)

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Heb bij de Zeeman kleine opbergdoosjes gekocht waren maar 2 euro.
    Was voor 4 doosjes 37 euro kwijt dus ongeveer 10 euro per doosje

Zie hier: het resultaat!!

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk zeg! Dat valt reuze mee!

Wij hebben net het campingbedje en matrasje van Bambino opgehaald bij de Kruidvat, hebben we die ook alvast in de pocket!

16. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    zo ik ben weer redelijk opgeknapt. Harde buiken zijn weer rustig alleen mijn bekken wil vandaag niet. Dus lekker dagje rustig aan. Genieten van het zonnetje.

Was gisteren erg leuk maar helaas voor mijn lichaam te belastend komt wel weer naar de zwangerschap.

17. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @nathalja. Balen dat je je hebt versproken, wel leuk dat je nu alle roze vreugde kan delen. Erg leuk dat roze ehbo doosje. Ben benieuwd hoe ze reageren??

@upkedupke. Jij vanavond pas? hoe laat? ik mag om 1720..... spannend joh. Zit een beetje met een vreemd gevoel in mijn maag. Toch wel kijken naar je kleine wondertje, maar toch met gemend gevoel of alles wel ok is. Jij ook succes.

@frida, jij ook veel succes, hoop dat je beter nieuws krijgt. Hoe laat mag jij?

Heeft iemand ervaring met s'nachts heel erg tintelende arm, hand en vingers. Doof gevoel, pijn bij een vuist maken? Ik heb nu sinds 3 a 4 weken dat ik snachts heel vaak wakker word van dat gevoel in mijn rechterarm, hand en vingers. Iets vastpakken lukt ook niet en laatste dagen heb ik er overdag ook minder kracht in en af en toe dat getintel.

18. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    eli ik heb er ook last van. Had het voor de zwangerschap niet dus zal denk ik wel een kwaaltje zijn.

Dames met de extra 20 weken echo heel veel sterkte voor jullie mijn duimen draaien volop dat het goed mag zijn.

Nathalja jammer dat je je hebt verproken. maar leuke boxjes heb je gemaakt.

19. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Eli ik heb geen pijn maar wel dat dove gevoel.

20. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buikje 22+6 niet uitvergroot maar wel bijgesneden ivm privacy

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina