Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Mooi buikje truebabylove

2. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    @ Eli, wij mogen vanavond om 18.00u.
    Heb er eigenlijk wel zin in. Zie er ook niet tegenop. Ik weet dat ze dingen kunnen vinden, maar sta er nuchterder in dan ik zelf had gedacht van te voren.

@ Nathalja, jammer dat je je versproken hebt, maar het lijkt me ook erg moeilijk als je het niet mag vertellen, maar wel weet.

3. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    upkedupke jij veel plezier met de echo vanavond

4. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Dames met de 20 weken echo vandaag; HEEL VEEL SUCCES!!!

5. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Thanks allen.. Mag om 15:15u nog ff geduld hebben dus ;)

Wat een leuk EHBO doosje zag ik voorbij komen :D Erg benieuwd hoe ze er op reageren. Hihi..
    Hier hebben we de ouders meegenomen naar de pretecho zelf waar we ook zelf het geslacht te horen kregen..Helemaal op wolkjes. Zo leuk om ze zo betrokken te zien (1e keer dat ze opa/ oma worden van mijn kant)

Tintelende arm/ hand ken ik niet.. Wel slapeloze nachten en ongelooflijke last van allergieën :$

6. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Frida, succes meid! Laat je het weten? Ik denk aan je in ieder geval! Wij mogen eindelijk na 3 weken zenuwslopend wachten morgen om 11:30..... We zijn verschrikkelijk zenuwachtig. Ik hoop zo dat de niertjes goed zijn! Dat dubbele blaasje overleven we wel..... Xxx

7. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Wat spannend al die echo's vandaag :D

8. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @surprise. Ik had idd al wat opgezocht over CTS, denk dat ik dan toch even de ha bel om een spalkje aan te laten meten oid. Ik word er s'nachts zo vaak wakker door dat ik echt gesloopt s'morgens mijn bed uitkomt.

Mooi buikje truebabylove.

Net even de tafel in de beits gezet.... Wat een rotklus is dat zeg, met de nerf mee zodat het mooier zou moeten zijn. Daar een dikker kloddertje en hier weer niet Aaaarrrggghhh. Van de week maar weer even licht opschuren en m even finetunen.

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin ook best nerveus te worden voor de 20 weken echo van a.s vrijdag........ ! Is alles okee..groeit het goed.. ? Etc etc.. maargoed we blijven positief... ! Ik wil dat eerst weten en dan het geslacht..of het moet overduidelijk te zien zijn whaha. Want voordat hij/zij er weer goed bij zou liggen is ook een hele opgave..

Ik heb nu links onder (lijkt wel een eierstok) lichte steekjes, geen pijn ofzo. Zijn dat dan banden of toch eierstokken? Zal het sowieso ff aan de VK vragen vrijdag, maar was gewoon benieuwd. :) Ben niet panisch ofzo.

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Eli ik zou idd ff naar de huisarts gaan. ik heb alleen dat dove maar als ik er echt pijn in krijg ga ik ff naar de huisarts.

Fiefer ik vond die 20 weken echo ook spannend. Tis Toch echt een mijlpaal en belangrijk ding in de zwangerschap.

Hier lichamelijk toch een dag dat het niet wil. Wel de was gedaan en op gehangen lekker buiten. Vind dat zo lekker was die buiten droogt. Heerlijk. Morgen ook weer zo'n mooie dag. Dan ga ik lekker het beddegoed doen. Morgen dus lekker een lentefris bedje :D

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    jazeker.. ben echt aan het aftellen! :D

Ik vind het nog maar koud buiten...! Met die wind dan he.. in het zonnetje is het lekker. Maar we liepen terug naar huis van de bios nou heb gewoon ijshanden! En vriendlief had het ook koud, dus lag niet aan mij hihihi. Dacht ook om de was buiten te hangen, maar met die wind droogt het niet zo.. misschien is het morgen wat minder.. ga ook het bed verschonen.

12. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Hier de was in de zon en wind en droog binnen 2 uur:D

13. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    #3513 Frida87, 2 apr 2013
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
    @ Jette.. thanks.. Lief  Gelukkig heeft de GUO goed uitgepakt en de arts gaf duidelijk aan dat ze er van baalde dat sommige gynaecologen van alles uitten terwijl ze het zelf ws niet eens zeker weten.. Tja.. Cyste hoeven we ons (tot nu toe) geen zorgen over te maken.. Kindje heeft wel een groot hoofd.. Maar als het daar bij blijft zijn we dik tevreden
    Voor jullie ook spannende tijden hoor, pfieuw.. Dubbele blaasjes wat moet ik me daar bij voorstellen?

@ Fiefer.. die lichte steekjes heb ik ook af en toe.. Niet echt pijn maar wel vervelend. Lijken speldenkopjes die erin geprikt worden. Dit blijkt inderdaad onder bandenpijn te vallen

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat dacht ik al dat het mijn banden zouden zijn, wij kunnen lopen naar de bios maar da's toch een kwartier a 20 minuten.. dus dan ben ik voor de beeb weer te druk ofzo pfff.. zeikerdje is het ook :p Maar moet wel lopen van mijzelf, anders word ik helemaal zo stijf..

15. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    O Frida wat fijn voor jullie. Hoe gaat het nu verder? blijven jullie wel onder controlle van een gyn of gewoon vk?

hier ook banden pijn en vandaag zelfs heel veel vandaar dat ikook lekker rustig aan doen

16. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Volgende week afspraak bij de gyn gemaakt om alles door te nemen en hoop dat ze dan zegt dat we mooi bij haar mogen blijven. Omdat we toch al weten dat we in het ziekenhuis gaan bevallen is dat wel net zo prettig.

wat balen dat je vandaag zo veel last hebt. Idd lekker rustig aan doen, bak ijs erbij en tadaaa ;)

17. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Ach een dagje rustig aan doen is ook wel lekker hoor, Ridder is bij papa en ik hoef ook helemaal niets dus dan is het niet erg. Als ik van mezelf nog vanalles moet dan kan ik ook niet rustig zitten maar dat ging vandaag goed.

18. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Frida, gelukkig dat het toch niet iets ernstigs is. Mooi nieuws dus.

Hier net terug van de echo....... Goed nieuws, alles is goed met onze kleine vent. Alleen was hij zo dwars dat hij niet zijn gezichtje liet zien en hij lag met zijn rug tegen mijn buikwand aan, dus heel moeilijk te zien allemaal.
    Gelukkig na wat springen en doen van mij ging hij draaien en was alles goed zichtbaar.
    Valt toch wel een beetje een last van je schouders hoor. Nu lekker genieten......

19. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Fijn Eli dat bij jullie ook alles goed is. Heerlijk he die eigenwijze ukkies

20. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Frida fijn dat alles goed is nu.

Eli fijn dat jullie kleine man gezond is! Leuk he, zijn nu al eigenwijs!

Deel Deze Pagina