Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Letty welkom, leuk een mannetje er bij.

HELP WIE GEEFT MIJ EEN SCHOP ONDER MIJN KONT. ik heb inmiddels mijn lenzen in en make-up op maar ik hik nog steeds tegen de boodschappen aan

2. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Schop!

Dankje, Babywish.

3. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    dankje upke ik ga nu (denk ik)

4. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    :D ben je al onderweg?

5. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    schoenen zijn nu ook aan en de lege flessen verzameld er komt dus schot in de zaak :D

6. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Goed bezig!

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef je nog ff een schop er achteraan namens mijn kleine.. die gaf net een schopje! :D Kreeg ff beetje kramp in mijn onderbuik.. zijn mijn banden en toen liet ie ff weten dat ik anders moest zitten geloof ik whaha..

Zit het concert van Justin Timberlake te kijken dus mama is mega enthousiast :p Vind die kleine te druk :p

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    mooi roze is niet lelijk

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker niet! :D

Hoe grenzen die kamers trouwens bij jullie? Lijkt een beetje net als hier.. woonkamer grenst bij ons ook aan een slaapkamer (die van ons dan)

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    bedankt voor het schoppen de boodschappen voor het weekend zijn gelukkig binnen :D

Vind dat nu zo'n drama weet dat het me pijn doet en daardoor hik ik er zo tegen aan. Maar wil vriendlief het ook niet aan doen dat ie morgen rond 19.00 thuis komt en dan eerst nog op boodschap kan gaan die heeft dan ook de pijp wel uit na een werkweek met elke dag een uur of 12 werken. Tis al zo'n schat met wat ie extra voor mij doet.

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk is de supermarkt niet al te ver van je woning af! Hier is het 2 minuten lopen en dan zie ik er zelfs al eens tegenop..! Vriendlief is nu speciaal voor mij bruine bonen halen, want hij had per ongeluk witte bonen in tomatensaus gekocht voor de chili con carne vanavond.. dus ik zei gelijk: BLEEGGHH!! Die pot geven we wel weer aan mijn schoonouders ofzo, mijn ouders eten het niet geloof ik..

12. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    ik doe normaal gesproken de boodschappen op de fiets maar goed dat gaat nu niet dus dan maar met de auto. Tis dat lopen in de winkel en dat tillen. Heb het drinken nu wel in de auto laten staan dat mag vl er morgen uit halen

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zou ik ook doen hoor met de auto, maar kan me voorstellen dat het vervelender word met lopen idd.. mensen slenteren ook altijd.. pff.. voor de wekelijkse boodschappen gaan wij naar de Lidl, da's wel ff iets van een kwartiertje rijden met de auto ongeveer.. maar hoe die mensen dan rijden met die karretjes pff.. dan heb ik echt zoiets van: KIJK NOU UIT voor mijn buik mens.. of ze zetten 'm lekker overdwars neer.. pff.. En dan moet het personeel er ook nog tussen door met hun grote pallets om aan te vullen whaha Dus je raad het al..ben dan het liefst zo gauw mogelijk weer weg!

14. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Dat heb ik dus ook. Vl zet me bij de jumbo op het bankje met een kopje thee en hij doet dan de boodschappen:D

Zijn er trouwens nog meer meiden die geen koffie meer lusten? ik dronk alleen maar koffie voor de zwangerschap maar sinds dat ik een week of 8 zwanger was lust ik echt geen koffie meer

15. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Bedankt voor jullie lieve reacties en pbtjes! Het gaat redelijk met me. Het lukt me om rustig te blijven voor ons meisje. Hoe minder stress, hoe minder kans dat het alsnog fout gaat door de punctie. Moederinstinct denk ik. Manlief is uit het veld geslagen en huilt erg vaak. Terwijl ik hem nog nooit heb zien huilen. Hij is heel bang dat we de zwangerschap af moeten breken..... Ik weet het allemaal even niet. Vanmiddag wel ons meisje gevoelt. Ze is er en beweegt dus goed. Daar hou ik me nu maar aan vast. Verder afwachten. Woensdagmiddag worden we gebeld voor de eerste uitslagen van de punctie. De trisomie afwijkingen wel of niet. Dan donderdag Erasmus hopen dat ze ons meer duidelijkheid kunnen geven..... Voor nu, wachten en zo rustig mogelijk blijven..... Xxx

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mannen zijn heel goed in het opkroppen van gevoelens en hebben moeite met het uiten daarvan... ik herken het van mijn partner ook.. maar op een dag barst de bom en komt alles eruit.. In dit geval, het gaat om jullie kindje waar hij (en jij natuurlijk ook) heel erg veel van is gaan houden nog voordat het op de wereld is.. Ik kan me voorstellen dat de grond onder jullie voeten weg zakt op zo'n moment.. ! Dat je de kleine hebt gevoeld vandaag is toch wel positief.. denk dat het wil laten weten van: Kop op pa en ma..! Ik ben een bikkeltje! Ik weet niet of de mogelijkheid er is dat je partner er dan bij is, maar denk dat het hem wel goed doet als hij die schopjes ook kan voelen..geeft hem ook weer extra moed denk ik.. Ik ken jullie niet persoonlijk.. dus wil ook niet snel een oordeel vellen of iets.. maar zeg het alleen om jullie een hart onder de riem te steken :)

Echt mega veel sterkte voor jullie de komende week.. ! Ik zal aan jullie denken, want het is geen pretje.....

Digi knufff!!

17. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Jette: Wat een rotnieuws ook steeds en dan ook nog een punctie.
    Heel veel sterkte voor jou en je man de komende tijd en hoop dat de uitslag van de punctie allemaal goed is.
    Knuff

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lustte sowieso geen koffie :p Maar wel capuccino en dat drink ik nog steeds alleen niet heel erg veel ivm cafeinegehalte wat erin zit.. dus minimaal 1 a 2 kopjes op een dag en soms is het zo dat ik een dag over sla.

Het lopen gaat me nog wel goed af, maar niet te lang.. dan voel ik mijn onderrug op spelen..net als te lang stil staan moet ik ook niet hebben.. want dan word ik sago en ziet vriendlief dat ook.. hij wil nog weleens te lang in een winkel staan lullen zo was dat laatst met het verlengen van zijn abbo voor zijn mobiel.. Dacht echt van: Schiet nou op...pff..

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Als we de voordeur binnen komen een klein halletje, met deur naar woonkamer, in woonkamer ook aangrenzend een keuken en een eethoek.
    Daar zijn 2 deuren 1tje naar slaapkamer en eentje naar een halletje in dat halletje 2 deuren, 1 badkamer 1 wc en 2e slaapkamer.. Gelukkig wel overal dubbel glas en verwarming.

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als een doolhof maar zal wel meevallen denk ik haha. Nou gelukkig maar dat je dubbelglas en verwarming hebt hoor! Hebben wij geeneens.. maar ach, we komen de tijd wel door, zal toch wel heel veel kroelen worden met zowel pa als ma.. dus word vanzelf warm van de liefde wat het krijgt ;)

Deel Deze Pagina