Jette, ik krijg helemaal kippenvel als ik je verhaal zo lees. Ook echt een verdrietig gevoel. Ik duim echt keihard voor jullie en hoop dat alles echt allemaal goed komt. En knap dat je je rust in je lichaam kan houden, probeer het vol te houden voor jullie prinsesje... Ze laat iig wel iets van zich horen gelukkig
Mooi muurtje nathalja! @koffie; ja, die lust ik nog wel. Drink alleen in het weekend 2 tot 3 kopjes per dag. Cola dat lust ik absoluut niet meer. Vorige week weer eens geprobeerd maar nee, getver! Fiefr ik wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen en vergeet vooral niet te genieten! Weltrusten dames!
Jiiiihaaa eindelijk een tankini topje gevonden die lekker zit en mooi staat. Het is een gewone zwarte geworden, iets anders vond ik niet zo mooi of staat me gewoon verschrikkelijk. Voor de grote cupmaat ladies onder ons (ik weet dat iemand ook op zoek was maar niet meer wie ) van Noppies bij Prenatal maat XL/XXL zit voor mijn nu E cup helemaal lekker. Leuk is dat ik nog een bon had voor 15%korting dus scheelde weer een klein bedragje.
Fiefer, alvast succes morgen! We gaan uit van goed nieuws! Ben benieuwd wat het is, weer een meisje of toch een jongen zoals je zelf dacht!
Mira & HeyHallo: Dank je wel!!! Zat net ff een stukje Babyboom te kijken op aanraden van een vriendin.. Nou.. ik heb weer weggezapt..word me iets te heftig..!! Ze laten ook foto's zien enzo.. Moet ik precies de dag voor de 20 weken echo gaan kijken Pooeeehh.. !! Dus nu naar een totaal ander onderwerp: Buch in de Bajes niet dat dat boeiend is, maar dan denk ik er ff niet aan.. (alhoewel..dat beeld van dat kleine kindje wat dood geboren is staat nog steeds op mijn netvlies.. Hopelijk ga ik niet eng dromen..) Zodra ik meer weet morgen, plaats ik het hier!
Babyboom? Doodgeboren kindjes? Op dat soort dingen zou een waarschuwingssticker moeten staan voor zwangere vrouwen. Net zoals het blad 'Wij jonge ouders', daar staan ook vaak horrorverhalen in. Vreselijk, ik lees het niet meer.
Echt he.. word je helemaal depri van..maargoed ik hou de positieve combi test in mijn achterhoofd en dat we geen erfelijke gekke dingen in de familie hebben enzo.. maar met alle respect..zulke dingen moeten ze niet zo gedetailleerd uitzenden.... Dat je erover praat okee.. maar die foto's.. da's te schokkend.. Wat ik tot nu toe heb gelezen in WIJ viel me nog mee vergeleken met Babyboom.. Dan kan ik nog beter naar Kleine Baby's Grote Zorg kijken..
10.45 en dan 3 kwartier naar onze kleine Uk kijken! (ivm ICSI een kwartier langer, is ook errrruugg vervelend.. Haha) ik ben al sinds 8u wakker kan niet meer slapen hihi @Elli dank je wel!
@ Jette, sterkte meis, is niet niks die onzekerheid. Hopelijk valt het allemaal mee. Knap van je dat je zo rustig kan blijven. Een knuffel van mij. @FiefeR geniet van de echo en hopelijk is alles goed! Babyboom heb ik niet gekeken. Hoorde wel net dat het vrij heftig was ja. Vervelend dat jullie al zoveel last hebben met lopen. Bij mij gaat het lopen allemaal wel goed, alleen bij lang staan krijg ik last van mijn rug en ook te lang op mijn bureaustoel zitten. Wij hebben gisteren een hele mooie echo gehad, alles was helemaal goed! Wat een opluchting en we krijgen een jongetje!!!! Na 2 meiden een jongetje, helemaal leuk, al moet ik wel even omschakelen na 2 meiden Morgen gaan we shoppen voor een kinderwagen. Heb zelf mijn oog laten vallen op de mutsy evo, ben benieuwd hoe die is.
Hey Bianca, wat leuk een jongetje! FiefeR, veel plezier straks! Jette, nogmaals heel veel sterkte voor jullie allebei. Ik ga met jullie mee duimen voor een goede uitslag. Martine1984 heeft ook vandaag de 20 weken echo. Martine, laat je ons wat weten?
Fiefer en martine veel plezier en toi toi toi dat alles goed mag wezen. Bianca gefeliciteerd een jongetje
@Bianca: Gefeliciteerd! Leuk een jongetje!! Ik ben net begonnen met het maken van 2 lakentjes voor in het ledikant wat verveling wel niet met je doet