Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babywish wat leuk een koningskoppel. Zal indd wel even schrikken wezen maar de gewenning zal er snel zijn alleen qua kleertjes en dergelijke aanpassimgem doen. Alsnog gefeliciteerd met een jongen en een meisje

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Fiefer: Dankjewel :D

@Truebabylove: Dankjewel :D
    En idd, in een keer klaar.
    En vriendlief is heel blij met z'n koningskoppel.

3. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Ik vergat bij mijn reactie natuurlijk GEFELIcITEERD te zetten;)

4. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooohhh...babywish, dat lijkt me toch wel ff een shock inderdaad. Je bent er al zo op ingesteld dat het 2 meiden zijn! Maar wel gefeliciteerd, tis wel heel bijzonder...
    Vindt dat ook wel iets wat ons zou overkomen. Omdat onze meid bij de 20 wkn echo ook wat eigenwijs was en niet zo goef tussen de beentjrs wilde laten kijken, gaan wij voor een extra bevestiging... Heb a.s vrijdag een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling (en een extra keer spieken) :)

Jette, sterkte morgen. Hopen op goed nieuws

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo net even weer wat kleertjes opgeruimd in het kamertje van ons meisje.. ze heeft 19!! paar sokken :O dus voorlopig zitten we wel goed whaha, ook hebben we de 8 rompers waar we aan moeten voldoen volgens de kraamlijst, ook al aantal kledingsetjes, maar meeste zijn gekregen, dus maatje groter dan 50, maargoed.. sommige dingen kan je de mouwtjes oprollen, ze groeien zo hard..! Ik vind het echt genieten als ik die kleertjes op aan het vouwen ben.. zo leuk! Zeker nu we weten dat het een meisje is, dan kan je wat gerichter indelen enzo..heel raar.. ik zit dan ook altijd te kletsen whaha.. "Ja hebben we weer mooie kleertjes gekocht he lieverd..!" Lijk wel een gestoorde whaha. Ik vraag me af of het de buitenwereld ook al kan horen met 20 weken.. volgens mij dacht ik ergens te lezen van wel, maar kan me ook vergissen.. Ach..vriendlief klets maar raak..ze reageert wel op hem, da's wel erg leuk!

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @geboortekaartjes; zijn we nog niet mee bezig, gaan we na de 30 weken pas doen..

@shoppen: ons meisje komt ook niks te kort
    Heb 8 shirts maat 50 of 56
    6 leggings
    8 broekjes
    4 pyjama's
    17 rompertjes maat 50 tm 62
    5 mutsjes
    17 paar sokken
    3 trappelzakken
    3 beddengoed setjes
    3 dekens (wollen)

@praten: ik vertel elke keer eind van de dag aan prinses wat ik allemaal gedaan heb :p hele verhalen dus

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Oh en 6 vestjes

8. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan valt het bij mij nog mee :p Maargoed, ik weet pas sinds kort dat we een meisje krijgen dus dat komt wel goed.. Wel leuk dat vriendlief altijd zegt: Ja zullen we even naar de stad gaan, gaan we kleertjes kopen voor onze kleine meid hihi. Stoere kerel en dan komt dat uit zijn mond haha best leuk!

9. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    o babywish je zal idd even moet wennen maar o wat leuk een koningskoppel.

Hier vandaag een dagje uwv en arbo. Ben er nu dus langs maar beide artsen kwamen wel tot dezelfde conclusie werken is geen optie meer. En vanaf nu dus (was ik al 10 weken) 100% in de ziektewet en verder hoef ik geen contact of zo meer met ze te hebben. Alleen aan het einde van mijn verlof moet ik nog even contacten met de arbo of de klachten minder zijn of dat ik er nog extra hulp bij nodig het hetstellen van mijn bi. Als dat nodig was regelen zij extra ondersteuning en de boel weer met het uwv.

Daarna nog even een gesprek gehad met mijn leidinggevende. Ik ben leerling en zou eigenlijk volgende maand klaar zijn met mijn opleiding en na mijn verlof dan op de afd beginnen als verzorgend ig . Nu loopt dat natuurlijk anders door mijn bi. Ik moet dus een jaar overdoen dat wist ik al en dat geeft niet maar ik zou ook naar een andere afdeling gaan en mogelijk mijn contract mislopen. Nu heeft mijn leidinggevende geregeld dat ik daar gewoon kan blijven en straks na mijn diplomering daar gewoon een contract krijg :D ik ben dus blij

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Qua maten vind ik het soms best nog wel lastig.. de ene 56 is de andere niet.. ook zo irritant haha, maargoed, dan kijk ik naar hoe het eruit ziet.. ik heb meer 'boxpakjes' dan setjes kleding, dus word binnenkort weer even rondkijken :D Jammer vind ik dat je heel veel eentonige dingen ziet. Echt mega veel roze.. wel makkelijk met wassen, maar wil ook wat anders dan roze whaha. Leggings heb ik er 1tje van, maar ga er meer halen, is zo praktisch! Volgens mij ook super voor de baby zelf qua beentjes buigen enzo.. Spijkerbroekjes vind ik erg leuk en schattig, maar niet voor een baby, want da's veel te stug/hard lijkt me..

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eind goed al goed! Supernieuws meid!

Da's dus nog een 'Suprise!' ;)

12. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Ons arme kereltje heeft nog helemaal niks :p
    Zal daar snel wat aan doen binnenkort :D

13. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Hier nog een 3D/4D foto van ons meisje.
    (Van onze kleine vent krijgen we volgende week, want die lag met z'n handjes steeds voor z'n gezichtje)

Bijgevoegde bestanden:

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb 3 spijkerbroeken in maat 62. Verder zijn de broekjes allemaal van katoen. Beetje jogging achtig zegmaar

15. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Babywish!!! Wauwie!!!! Gefeliciteerd!

Ja wij hebben twee proefdrukken aangevraagd en wat mij betreft zijn we eruit maar ml vindt het andere kaartje leuker. Ach het kaartje voor zoon was mijn derde keus en zijn eerste, dus heb nu ook wel wat meer te zeggen toch?

Hema heeft rompertjes van 50-56, zijn perfect! Ik zweer bij Hema rompers.

16. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Babywish wat een bijzonder nieuws! Zal wel even gek zijn als je opeens hoort dat het toch een jongen is.

Over die kleertjes en maten. Klopt de ene maat is de andere niet, mijn zoontje is altijd al een lange dunne geweest. Heel wat kleertjes heeft hij niet kunnen dragen omdat hij er te slank voor was. Ik had bij hem echt te veel kleertjes in de kleine maatjes. Sommige dingen heeft hij echt nooit kunnen dragen. Zo zonde. Het is lastig om me in te houden, maar ik ga het nu toch doen. Moet wel zeggen dat mijn handen af en toe jeuken als ik iets leuks zie!!

Ik heb nu wat rompertjes (stuk of 8) en 8 jurkjes (in maat 62 tot 86), de rest ga ik langzaam erbij shoppen.

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik probeer ook niet teveel in maatje 56 te kopen. Vriendlief zag bij Prenatal maatje 44, maar da's echt piiiiieepklein! voor te vroeg geboren kindjes vrees ik..maar die ga ik niet aanschaffen hoor.. doodzonde.. maar was wel een supercute rompertje!

Vanavond even gekeken voor muurstickers, morgen even in het kamertje opmeten of het past.. zou zonde zijn als de meubels er grotendeels voor staan. Deze leek ons wel erg leuk :

Nederlands - products new home - Boom met gekleurde bollen

18. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Schattig die sticker!

Maat 44 is idd klein, lijken net poppenkleertjes. Een vriendin van mij is een paar jaar geleden te vroeg bevallen met 32 weken, die had na een tijdje die ieniemienie kleertjes nodig. Ik vond het maar eng zo'n kleintje.

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh Fiefer, bij ikenik.nl krijg je korting op behang enzo, misschien is t daar goedkoper?

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben ze daar ook Deco Deco? Bedankt voor de tip! Ik zal eens kijken :D

Deel Deze Pagina