Je krijgt met ongeveer acht weken een echo dus je kan met 7 weken bellen, maar je ook nu ook al aanmelden en dan plannen ze vast een echo in als je ongeveer acht weken bent. En als je vragen hebt kan je daar ook eerder mee terecht bij hun. Huisarts heb ik nu weer niet gebeld...
hier is het normaal gesproken zo dat je rond de 9e a 10e week een termijn echo krijgt en de intake. Ik mag deze week komen omdat ik vorige maand een vmk heb gehad en ze wil kijken van hoe en wat. Dus vandaar deze keer zo vroeg
Ik mag me ook hier melden 24 aug uitgerekend (zoals het nu uitziet) van onze 2e spruit. We zijn al trotse ouders van een prachtige dochter van 20 maanden Allemaal heel gefeliciteerd !!!!
Ja ook ik kan me melden! Ben in verwachting van ons 2de wondertje! Onze zoon van 21mnd word, als alles goed gaat, 14 augustus grote broer. Tegelijk de verjaardag van mijn vader!!! Maar had begrepen dat 4% van de baby's precies op de uitgerekende dag komt. Mijn zoontje is op de verjaardag van mijn broer gekomen dus het zou best hilarisch zijn als het wel gebeurd. Verder ook helemaal in de wolken van mijn zwangerschap. Alleen iets pijnlijke borsten maar verder nergens last van. Wanneer vertellen jullie het aan andere? Wij wilde met kerst onze zoon een shirt aan trekken met ''Ik word grote broer''
Welkom nieuwe dames. Wij willen in elk geval wachten tot na de 12 weken voor we het vertellen. dat zal in feb zijn.
dat is wel de bedoeling om te wachten tot na de twaalf weken maar of dat gaat lukken weet ik niet. Vind mijn buik s´avonds toch al behoorlijk opgezet
ik ben bob met de kerst dus mag ik niet drinken hahaha lekker makkelijk. oud en nieuw zal ik denk ik de smoes gebruiken dat ik moet werken zal dan alleen verzwijgen dat ik een avonddienst heb ipv een ochtendienst
Ik had me al gemeld ben als het allemaal goed mag gaan 30 augustus uitgerekend ik heb bijna nergens last van af en toe maagzuur en een zeurderig gevoel in me baarmoeder, maar verder mag ik niet klagen Heb nu wel een blaasontsteking dus heb een ab kuurtje hoop dat het snel over is heb er niet veel last van
Mijn lief en ik houden allebei nogal van een wijntje. Maar nu ik zwanger ben drink ik niet. Wij zeggen daarom dat we een muntje hebben gegooid en dat ik heb verloren We hebben het ook maanden zo gedaan dus in dit geval kijkt echt niemand er meer van op. Ik verlies momenteel gewoon erg vaak.
Gezellig! Ik ben 11 augustus uitgerekend! Donderdag echo! Wij hebben een zoontje van februari 2011. Huidige zwangerschap een stuk onzekerder, ging zooo snel! Soort van in 1x raak dus kan er soms niet helemaal met m'n hoofd bij! Wij gaan vrijdag op vakantie en gaan hopelijk de hele familie die mee is vertellen van het nieuwe aanstaande familielid! De bubbels staan al ingepakt.... En een sapje voor mij hi hi!
Ik ga het denk ik met Kerst ook maar aan m'n ouders vertellen. Zij logeren bij ons en wij gaan daarna een week naar hun toe (wonen in Frankrijk) dus dat is onmogelijk om geheim te houden al die tijd. Een keer een wijntje afslaan kan wel, maar normaal drink ik altijd gezellig mee We doen waarschijnlijk onze dochter een broche/speldje op met "grote zus". Lastig hè.. Hihi
Hey dames , Hier vanochtend getest met clearbleu gaf zwanger 2-3 aan terwijl ik 11 dpo zit dus dat is langer dan dat we verwachten! Maar zijn super blij!! Wij zijn er nog niet uit wanneer wij het gaan vertellen maar maak een mooie foto van de test met een tekst erbij en ons zoontje van januari 2011 krijgt een shirtje aan Hebben jullie al een darmen buikje en hoe zit het met jullie kwaaltjes? Hier geen kwaaltjes tot nu toe
Hoi dames, ook ik meld me hier! Ben als t goed is, rond 14 augustus uitgerekend. We hebben 28 dec onze eerste echo. Heb uitgelegd dat we t onze ouders graag met oud en nieuw willen vertellen, dus dat ik dan graag enige zekerheid had dat t goed zit, dmv een echo.... Toen mochten we dus nog voor t nieuwe jaar komen. Helemaal super! Ik ben ook gewoon de bob, en heb wat alcoholvrije drank in huis gehaald. Moet goedkomen! Iedereen gefeliciteetd!
Wij gaan het onze ouders en broers en zus wel vertellen met kerst. Ik bob normaal nooit, dus daar gaan ze niet intrappen. En het feit dat ik geen bief eet, zal direct alles verraden. Dus dan maar gewoon vertellen. Mocht het toch mis gaan, kan ik in ieder geval mijn verhaal aan hun kwijt. Maar daar gaan we lekker niet van uit. Mijn ongemakken zijn eigenlijk nog heel beperkt. Vooral s'avonds heb ik steken daar waar mijn eierstokken zitten, maar deze zijn goed uit te houden.
Hallo Meiden, Ik kan me hier ook melden. Vanmorgen 2 Kruitvat test gedaan en 1 Clear blue. En alle 3 positief. Voor ons wordt dat ons 2de kindje. Mijn bevaldatum is ongeveer volgens internet 26 Augustus. De verloskundige beld me vandaag nog terug voor een afspraak. Ben super blij. Maar ook weer heel bang. Laat die paar weken maar gauw voorbij gaan
Spannend he dames! wanneer gaan jullie het aan iedereen vertellen? Ik ben denk ik van plan, zodra ik me echo heb gehad en na de 2 maanden ben om het dan te vertellen.. Ben zo ongeduldig!!
goedemorgen allemaal. Nieuwe dames welkom. Morgen is het dan eindelijk zo ver. Vandaag eerst nog een avonddienst draaien en morgen een lesdag op school met een tentamen dus de tijd zal wel snel gaan