Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zoek ook die link over de ruggenprik en dat lachgas enzo..maar kan het niet meer vinden.. Wie was dat nou die die link geplaatst had..?

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
  3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jette is alles goed gegaan??

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ook erg benieuwd Jette! Mijn duimen beginnen een beetje blauw te worden van het duimendraaien ;)

6. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Helaas slecht nieuws gehad vandaag. Hoewel de uitslagen van de vruchtwaterpunctie goed waren en niet wezen op een grotere afwijking hebben we vandaag in het Erasmus meer duidelijkheid gekregen.
    De afwijking is een dubbele aanleg van de blaas en niet 1 maar 2 vergrootte nieren. Dit wijst op een zware nierafwijking. A.s maandag is er een groot teamoverleg en hier zullen de kinderurologen ook naar de beelden kijken en beoordelen. Dinsdag worden we hierover gebeld. Wat ze ons dan gaan vertellen weet ik eigenlijk niet. Maandag 22 april om 12:15 hebben we dan weer een afspraak en dan gaan ze met veel artsen kijken hoe het zich ontwikkeld heeft (ik ben dan precies 23 weken zwanger) op dat moment word bepaald of het kindje levensvatbaar is. En of er levensperspectief is. als dat er niet is moeten we de zwangerschap afbreken. Op dit moment plast ze nog en is er nog genoeg vruchtwater. Dit kan echter stoppen omdat de niertjes stoppen. Het kindje komt dan te overlijden in mijn buik. Het is 50/50. Er werd ons wel meegegeven van het ergste uit te gaan en er veel over te praten met elkaar om ons daar toch op voor te bereiden. Ik had liever ander nieuws gebracht. Vanaf nu kunnen we alleen maar hopen op een wonder. Heeeel soms bestaan wonderen......

7. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Hoe kun je je daar nou op voorbereiden Jette... Heel veel sterkte voor jullie, niet te bevatten een bewegend kindje in je buik en dan hier over na moeten denken.

Kleine meid in MamaJette's buik vecht met alles wat je hebt je papa en mama houden nu al zoveel van jou.

8. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Bah Jette, ik krijg er kippenvel van, wat een kl*tenieuws.
    Potverdorie, heb er gewoon geen woorden voor en kan me niet half indenken hoe het voor jullie moet zijn, dit nieuws.

Van hier uit heel veel sterkte voor jullie en laten we dan maar verder duimen op de goede 50%!

9. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach jeetje jette wat moet dit zwaar zijn voor jou en je mannetje.
    Ik hoop heel erg met jullie mee dat het de 50% goed nieuws is. Iig bedankt voor het op de hoogte houden en de duimen draaien voor het wonder want die gebeuren vaak genoeg.

Nu zit ik ook in zenuwen om het niertje van ons meisje. Ik ga me vk volgemde week vragen of er eerder naar gekeken kan worden.

Alsnog heel veel sterkte en een digi knuffel

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Jette..wat een verschrikkelijk nieuws.... ! Hoe kan je je hierop voorbereiden is zeker een goede vraag..zoiets is gewoon niet te bevatten... Ik hoop echt zooooooo erg dat jullie kleine meid zich goed houdt en een goede vechtlust heeft ondanks haar problemen.. 1 ding moet je weten: Aan jullie als ouders ligt het niet.. misschien makkelijker gezegd dan gedaan..maar als ik jou heb gehoord de afgelopen weken heb je uitermate rust gehouden en alles gedaan wat je geadviseerd werd door de artsen, je man heeft je ook volop bijgestaan in het huishouden en andere dingen, voor hem is het net zo zwaar natuurlijk.. :(

Echt heel veel sterkte toegewenst voor jullie alle 3.. en hopen dat dat kleine meisje in je buik luistert naar het woord WONDER..

Digiknuff !!!

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Jeetje jette! Wat verschrikkelijk nieuws :(
    Kreeg er helemaal de rillingen van toen ik het las!

Heel veel sterkte de komende tijd en een dikke digi knuf

12. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jette: wat vreselijk nieuws. Daar wil je helemaal niet over nadenken...
    Heel veel sterkte voor jou en je man! Ik duim mee voor goed nieuws en een wonder

13. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Jette, ik weet niet wat ik zeggen moet. Ik had zo de hoop dat je goed nieuws zou krijgen. Maar dit is wel slechtste wat je bedenken kunt.
    Ik heb een kleine traantje gelaten toen ik het las. Dit is de grootste angst die je hebt als je zwanger bent.
    Ik wil je alle sterkte wensen die je nodig hebt, ook natuurlijk voor jouw partner. Ik kan me echt niet voorstellen hoe moeilijk de komende dagen voor je moeten zijn. X

14. Mamma1982

Mamma1982 Actief lid

26 dec 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo jette,

Ik klets eigenlijk in een ander augustus topic, maar heb je verhaal een beetje gevolgd. Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen. Dit is echt vreselijk nieuws. Ik hoop samen met jullie op de positieve 50% kans, jullie meisje is een vechtertje. Nogmaals sterkte in deze onzekere periode.

15. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Lekker zachte stof, goeie kwaliteit en heel mooi vind ik. Wel wat duurder, maar je hebt wel wat.

16. MaggieMagpie

Lieve jette, ik ben nooit zo snel emotioneel, maar als ik jouw verhaal lees, dan heb ik echt zin om een potje met jullie mee te janken. Vind het heel erg en hoop ontzettend op het wonder...

Heel veel sterkte...

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke bedankt voor je recensie ! :)

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat voor maat kan je het beste aanhouden voor een dekentje als je ledikant 1.20 bij 60 is? Ik zie bijv. bij bol.com 75x100 maar dat lijkt mij te klein.. zeker als je het nog in moet stoppen onder het matrasje zeg maar.. ook al maak je zo'n bedje kort op.

19. MaggieMagpie

100x150 is goeie maat

20. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Het advies is trouwens geen fleece te nemen, maar katoen. Ik heb simpele witte dekens van de kruidvat. Die blijven ook mooi is mijn ervaring.

Deel Deze Pagina