Ik heb er 3. 1 roze met 2 schaapjes. 1 rode met de tekst under construction. 1 zwarte met ons wondertje erop.
Ja ik heb er dan ook 3, 1 zwarte blank, witte blank en dan die die ik ga bestellen, maar wacht even op het mailtje wat voor maat ik nou het beste kan aanhouden, want het schijnt per kleur te verschillen in maat/rekbaarheid ofzo..
ik heb geen banden besteld. vind dat met mijn postuur zich daar niet echt voor leent. Loop nu vooral veel in tunkieken en jurkjes. Dat zit toch het lekkerste
Ben niet zon buikbandenfan. Gewoon niet mijn ding. Schrok me vanmorgen kapot op de weegschaal trouwens. Ben al 8 kilo gegroeid! Whaaaaaaahhhhh! Bij zoon was ik dat ook met 21 weken, maar toen ben ik uiteindelijk 22 kilo aangekomen en er ruim 30 weer afgevallen. Had mezelf gezegd niet boven de 80 uit te komen dit keer, maar dan mag ik tot het eind geen 5 kilo meer aankomen... Kak... En alles is eigen schuld hoor. Ik eet als een bouwvakker.
Ik heb 3 buikbanden, 1 met: een beetje papa, een beetje mama en heel veel liefde, 1tje met een hartje waar rondom staat: life is a series of moment, keep them. En gewoon een effen zwarte. Ik ben trouwens ook al totaal 7 kilo aangekomen :O
Nou ik ben bang dat mijn gewicht ook weer omhoog geschoten is.. potverdorie junkfoodverslaafd.. niet normaal..! Dit weekend echt te slecht gegeten dus van de week ff dimmen hoor.. krijg altijd achteraf spijt..stom he.. ze zeggen wel dat je het zo weer kwijt bent.. ja geloof ik geen moer van.. tenzij je 5 x per week 2uur achter mekaar gaat sporten en op sla gaat leven.. 1 ding weet ik wel..na mijn zwangerschap ga ik weer Dr. Frank doen!
Hebben jullie dit ook: De babykamer is hier nagenoeg helemaal klaar, en elke dag ga ik er eventjes in zitten en kijken/fantaseren. Nu heb ik sinds een paar dagen dat ik echt heeel graag wil dat het al augustus is en dat ons meisje hier straks gewoon is! Ik geniet heel erg van mn buik, en van het heerlijke getrappel van ons meisje. Ik droom nu dagelijks dat ik ga bevallen, en ik word elke ochtend ongelovelijk gelukkig wakker. Ik ben zo ongelovelijk benieuwd hoe ze er uit ziet, op wie ze lijkt, te weten wat voor karakter ze heeft... Ben ik mn zwangerschap nu al beu? Of is dit normaal? Ps. Ik vind het heerlijk om hier te kunnen kletsen met elkaar.. En het lijkt me leuk om na de bevalling elkaar nog te kunnen volgen via fb, is het een leuk idee elkaar een pb te sturen met elkaar echte namen zodat we elkaar kunnen toevoegen?
Ik betrapte me er vanmorgen op dat ik tegen vriendlief zei: Ik wil kroelen met ons meisje! Ook ik geniet van haar getrappel en wil dat ze volgroeit eruit komt, begrijp me niet verkeerd.. Heel veel mensen zeggen altijd 'geniet nog even van de rust, heb je straks niet meer' maar soms denk ik van 'ja dat weten we wel, we kiezen niet voor niets voor een kind er is wel bewust over nagedacht..als ik nog rust wil dan kan dat nog steeds alleen in wat mindere mate.. Net als je vrijheid.. Alsof je dan ineens aan huis gekluisterd zit... Het kind gaat mee waar 't mee kan gaan en zo niet, gaat 't een keer logeren bij opa & oma maar dat wil niet zeggen dat ik elke week de hort op ga, die tijd heb ik gehad haha!'
Precies, dat vind ik van die opmerking "geniet nog maar even van je vrijheid/rust" ook.. Je weet dat je veel moet inleveren als je een kindje krijgt, daar kies je toch ook voor? en als wij een keertje naar de bios willen hebben we allemaal hele gewillige tantes en opa's en oma's van de kleine in de buurt zitten
Ja vind het eerlijk gezegd een beetje een stomme opmerking.. alsof je ongewenst zwanger bent ofzo.. en in ons geval, wij hebben het met ICSI gedaan, als het ongewenst zou zijn, zouden we niet al die moeite doen door ziekenhuis in en uit te lopen.. en wat vind je nou leuker? Zo'n kleintje dat van ons samen is of stappen in een disco?? Ik word volgende maand 29.. vind het tegenwoordig niet eens leuk meer om te stappen.. te duur, irritante mensen die als je al 1 keer per ongeluk op hun teen staat, ruzie zoeken, dronken lui die niet weten wat ze doen etc.. nee geef mij maar lekker een avondje op de bank met een filmpje en drankje en dan hoef ik nog geeneens perse alcohol haha. En wat je zegt..als we eens een avondje eruit willen, geen probleem hoor.. mijn broer wil ook graag een keer oppassen en onze ouders ook. Zolang het maar geen 7 dagen per week achter elkaar is, maar da's ook logisch, neem geen kind om het vervolgens bij andere te dumpen.
Wij zijn allebei nooit stappers geweest, ik ben pas 21 geworden, en M word vrijdag 28. Wij zijn veel meer van het lekker thuis op de bank filmpje kijken. Ik heb er heel bewust voor gekozen om vroeg te trouwen (Ik heb het onderwerp "trouwen" zelf naar boven gebracht vorig jaar) en we wisten ook beiden al heel vroeg in onze relatie dat we vroeg kinderen wilden. Dus toen we in september trouwden en in december zwanger bleken was dat wat we graag wilden.. Ik heb geen moment spijt gehad dat ik hiervoor heb gekozen, soms is het wel gek om op facebook te zien dat vriendinnen of andere leeftijdsgenootjes nog naar school gaan, thuis wonen etc. Maar spijt? nee nooit gehad, ik heb ook niet de behoefte om naar school te gaan. Dat ik op mijn 16e en vaste relatie kreeg met M, is het beste wat me ooit is overkomen, en ik wist ook heel snel dat hij de gene was met wie ik oud wilde worden. Wij zitten trouwens nu ook meer thuis als dat we uit gaan, en als je naar vrienden op visite gaat kan je je kleine ook meenemen (we gaan vanmiddag toevallig op kraamvisite bij een vriendin) Het gaat uiteraard drukker worden als je een kleintje hebt, maar uiteindelijk krijg je er een gezinnetje en HEEL VEEL liefde voor terug
goedemorgen, ik heb ook geen buikbanden, is ook niet mijn ding. Meiden zo'n kindje geeft zo'n toegevoegde waarde in het leven. Als de meiden er een keer niet zijn, dan vinden we het vaak saai en stil. Zou me geen leven meer in kunnen denken zonder kinderen. En natuurlijk kan je er nog wel eens op uit. Is ook juist goed. Maar vind het ook heerlijk om gewoon lekker thuis te zijn. Je kiest toch bewust voor zo'n kindje, snap die opmerkingen ook nooit. Natalja ik vind het prima, is altijd leuk om elkaar te blijven volgen.
Ik heb je uitgenodigd Natalja! Wij zijn ook nooit erg grote stappers geweest, hebben voor ons gevoel ook nooit een stap terug hoeven te doen toen we kinderen kregen. De dingen die we willen doen zoals musicals bezoeken, uiteten, afspreken met vrienden doen we toch wel.
Wij gaan 27 juli nog een weekend naar Katwijk, zaterdag 's avonds naar Soldaat van Oranje, en dan een nachtje in een hotel. Ik ben dan 37 weken zwanger. Maar hoe vaak ga je naar een musical? dat doe je ook niet maandelijks.. De laatste keer was voor ons Miss Saigon, en dat is ook al een tijdje geleden. geloof zomer 2012, nog voor M en ik getrouwd zijn.. Bios doen we ook heel weinig, gaan best vaak uit eten, maar als je een rustige baby hebt kan die best mee.
Soldaat van Oranje is super, het is dat hij zo duur is anders zou ik zo weer gaan. Leuk dat je daar heen gaat. Wij gaan 6 aug, dan ben ik ook 37 weken nog naar zij gelooft in mij. Wilde toch wat leuks doen in de vakantie. Hopelijk voel ik me zo goed dat we overdag nog even amsterdam in kunnen. Wij doen dat ook niet te vaak hoor, kost toch een hoop geld. Bios doen wij ook niet vaak samen, ga meestal met een vriendin. En met uiteten kan je best een babytje meenemen hoor.
Ik heb je een pb gestuurd met mijn naam nathalja. Lijkt mij reuze gezellig. Wij zijn ook niet van die stappers. Bios ga ik ook meestal met een vriendin. Nog meer mensen die willen fb en? Lijkt mij namelijk ook reuze gezellig!
OMG! Ik voel zo iets raars! Elke keer een gevoel bij mn blaas, alsof er iemand opzit (een kat oid) Maar dat is dus nu niet zo Volgens mij is prinsesje aan het trampoline springen
Ja wij gaan nu redelijk vaak naar de bios, maar hebben ook zo'n pas dat we onbeperkt kunnen gaan. Maar in feite hoef je 'maar 2 keer per maand te gaan om het eruit te halen, dus we zien wel hoe druk we het hebben en is het idd te druk om die 2 x eruit te halen, dan zeggen we de pas op heel simpel Uit eten kan je gerust een kindje meenemen, doen zoveel mensen.. Je hebt er wildebrassen bij die heen en weer gaan rennen (knetter word je ervan) maar dat zijn vaak ouders die er niet naar om kijken.. mensen in mijn vriendenkring hebben kids en gaan uit eten en nemen bijv. een kleurboek mee of iets dergelijks.. zodat ze rustig aan tafel blijven zitten, geen punt. Als een kind gilt of wat dan ook..en de ouders spreken het kind daarop aan, ook niets mis mee..maar weet dat ik met kerst uit eten ging bij de Wok in Rotterdam en dezelfde kids bleven maar om me heen rennen dat ik er wel ff lichtelijk gestoord van werd.. Dan komen er mensen met: Ja maar daar is het kind voor.. Ja dat snap ik wel.. maar wil niet zeggen dat het continu moet gaan rennen.. je moet ze wel 1 en ander leren dat je in bepaalde situaties niet kan gaan rennen, mensen lopen daar wel met glazen op dienbladen en weet ik het wat nog meer..maargoed..
Ik zeg altijd maar: Als men trouwt of samen gaat wonen of wat dan ook.. als het goed voelt..waarom niet? Ik en mijn vriend zijn na anderhalf jaar relatie al gaan samenwonen, meteen koophuis gekocht.. mensen keken ons raar aan .. 'zou je niet beter eerst gaan huren.. dalijk gaat het fout.." maar nu wonen we 6 jaar samen en gaat nog steeds goed. In september zijn we 8 jaar samen, en zijn nog steeds happy met elkaar. Vroegaaahh ging ik wel iedere week stappen, maar toen was ik 16/17 ofzo.. nou nu vind ik het wel mooi geweest haha! Plus de mensen die altijd gingen stappen, zijn ook serieus geworden, kindjes gekregen samenwonen etc.. hebben er ook geen behoefte meer aan.. Af en toe een dagje uit moet kunnen hoor en met de meeste dingen kan een kindje gewoon mee..zelfs naar de bios las ik.. Cinemum.. al eens van gehoord? Staat het geluid wat minder hard dan normaal..en de maxicosi kan naast je gezet worden ofzo..en er is gedimd licht.. dus als je de borst/fles wil geven is geen probleem en niemand kijkt raar op als een baby aan het krijsen is.. IDEAAL toch (lijkt mij niet maargoed, als het een keer ECHT NIET KAN en je moet die ene geweldige film met die ene spetter echt zien )