Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb wegens omstandigheden nauwelijks contact met mijn familie, maar mijn vriend vergeet soms dat ze er nog wel zijn. hij dacht dat het wel klaar was als hij zijn ouders, zijn opa&oma, beste vriend en mijn beste vriendin had. Hij vergat even mijn deel familie. Hij vergeet overigens ook al zijn overige familieleden. En zijn werk. En mijn werk. En mijn studie. En de rest van onze vrienden. En de pastor. En en en en....

30 euro extra aan postzegels? Mijn vent zou in staat zijn om het huwelijk enkel via Facebook aan te kondigen en desnoods nog via e-mail. Terwijl ik dan hoofdschuddend zit te snikken met de gedachte: WE ZIJN WEL MEER WAARD DAN DAT! :x

Maar goed... adem in - adem uit. Hij bedoelt het vast niet zo.

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    It's all going to be alright :D
    Ik heb het net op een rijtje gezet en wij hebben er precies 40 nodig! 13 kunnen we er zelf brengen want dat zit hier in de buurt.

3. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Jette heel veel sterkte... hoop dat ze snel bellen.

Geboortekaartjes wij hebben grote familie's dus ja wij zijn wel een hoop kaartjes kwijt we kijken nu vooral op internet omdat die toch vaak goedkoper zijn als bij de drukker

pff zijn er meer dames die nu al zoveel moeite met slapen hebben. We hebben een heerlijke boxspring maar ik kan er mijn draai niet meer op vinden. Hoop dat dat nog een beetje beter wordt. Moet nu uit kijken dat het geen neerwaartse spriraal wordt

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik slaap ook heel slecht :( slaap eigenlijk vanaf 12 weken al met een kussen tussen mn knieën, en heb nu 2 weken een voedingskussen en slaap daar nu elke nacht mee.. Helaas word ik vaak wakker om te plassen.. en als ik dan weer terug ga liggen lig ik nooit meer helemaal even lekker.. Word inderdaad steeds erger waarschijnlijk

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oef, dat slechte slapen herken ik!!! Rugpijn, pijn in mijn zij, spierpijn, mijn been verkrampt *strekt been uit* AH NEE KRAMP, SNEL SNEL BEEN ANDERS DRAAIEN *rugpijn* en dan vervolgens ook nog 2x plassen elke nacht.

Irritaaaaaaaant!

6. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    kramp heb ik nog geen last van gehad. *klopt af* in de zwangerschap van ridder hielp melk drinken voor het slapen gaan. kramp zou komen door calcium gebrek in de spieren

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Bwah, bij mij heeft het meer te maken met verkeerd liggen, ik lig regelmatig namelijk compleet opgevouwen. Ik heb redelijk vaak kramp, als kind zijnde al - maar niks tekort aan calcium hoor! Dat zit allemaal goed...

8. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Mira heeft een besloten groep geopend of FB.
    We hebben nu 9 dames in de groep zitten.
    Voor degenen die er nog niet bij zitten, wie wil er nog bij?
    Lekker gezellig in het geheim kletsen.

9. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Wij hebben 2 proefkaartjes besteld komen als het goed is vandaag binnen.

We hebben de kaartjes via kaartje to go besteld. 100 kaartjes voor 150 euro + envelop en postzegel.:D

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    kaartjes zien er heel leuk uit en tis niet duur denk dat ik daar van t weekend ook maar es met xxl ga kijken. want wij zitten ook wel op minimaal 100 kaartjes dan is dit zeker niet duur

11. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Ikke als ik een ietsepietsie goed nieuws krijg....... Ze hebben nog steeds niet gebeld.... Xxx

12. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Jette, je zult wel geen nagels meer over hebben ondertussen.
    Het is altijd zo verschrikkelijk lang wachten op zulke telefoontjes.

13. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    waarom moeten ze altijd zo lang wachten met het door bellen van de uitslag. sterkte Jette

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Balen dat het zo lang duurt!

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hopen dat ze toch snel gaan bellen dan!!

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik zal hier binnenkort eens ff een lijstje gaan maken wie er allemaal een geboortekaartje krijgen.

17. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Jette: Ik hoop ook dat ze snel bellen, met goed nieuws.

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jette: jeetje nog steeds hebben ze niet gebeld! ARGH! Het is al bijna 17u..schandalig dat ze mensen zolang in onzekerheid laten zitten!!!

@geboortekaartjes: Ik ga er binnenkort ook maar eens even voor zitten.. moet eerlijk zeggen dat ik geen grote vriendenkring/familiekring heb.. vriendlief heeft van familie alleen zijn ouders en broer (ook wel een oom en tante, maar die zie ik toch niet op bezoek komen, dus ga ik geen kaart sturen ook..ten 2e spreekt vriendlief ze niet eens...en andersom doen ze ook niet de moeite.. Fijn he die schoonfamilie..) mijn ouders en broer stuur ik een kaartje, mijn familie, maar is niet mega groot (of ik moet heel Israël nog meetellen, maar doe maar niet :p da's van mijn vaders kant haha) en een aantal vrienden maar voor de rest op FB vind het wel prima.. ! Moet ook niet te gek worden vind ik.. want meestal gooien mensen die kaartjes naar verloop van tijd toch weg..............

Vandaag met mams naar de markt geweest, leuk stofje gevonden om lakentjes van te maken ! (nahja..mams dan he.. ikke niet handig zijn :p ) Iemand tips waar je nog erg leuke decoratierandjes kan vinden in bijv. fuchsia roze of mokka kleur? Heel de markt afgestruind (heb geen voeten meer over) maar niet veel te zien :( Wel 1tje met ruitje in het roze/wit :) Bij de Hema 2 hoeslakentjes gevonden 6 euro, valt mee! En nog een extra legging voor de kleine meid. Nu lig ik lekker met de beentjes omhoog op de bank..want mijn voeten gloeien.. ! Hoop dat het snel zomer word, kan ik die overheerlijke birkenstocks weer dragen !

19. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Heb de gratis proefdruk binnen van de kaartjes. We hadden het formaat 10 x 10 gepakt, maar dat is te klein. Gaan nu 14 x 14 gratis laten maken.

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb maar weer eens een topic geopend... Hahaha. Reageert jullie baby ook zo heftig wanneer jullie keihard meezingen met muziek?

Deel Deze Pagina