Ja maar die katten komen toch ook in de huiskamer, op de bank enzo.. Dus dan zou prinses die haren toch ook binnen kunnen krijgen? Ik kan moeilijk tot prinses wat ouder is de katten verbannen..
Ja dat bedoel ik.. ze lopen overal.. behalve de keuken en babykamer.. dat ik ze niet in haar eigen bedje wil hebben, vind ik meer dan normaal..maar als ik op de bank haar de fles zit te geven of gewoon aan het spelen ben of wat dan ook.. ja haren zitten overal, of ik nou elke dag stofzuig of niet.. daar ontkom je niet aan .. dat heb je ook met knaagdieren of vogels..die veren vliegen ook overal en nergens naartoe.. (weet ik van een client in de thuiszorg waar ik gewerkt hebt, die had een parkiet..nou heel het huis lag bezaait met zijn kleine veertjes) En ik had dat bewust nog gevraagd toen de bevruchte eicel net was teruggeplaats aan de arts..die zei echt van: Alleen de drollen..het is niet zo als je het beest aait, je meteen 1 of andere gevaarlijke bacterie bij je hebt.. dan mag je ook niet naar de dierentuin/kinderboerderij .. En je moet je kat toch kennis laten maken met die kleine, niet dat ze op dat kind gaan liggen ofzo.. maar wel van: Hallo dit is je nieuwe huisgenootje.. " Anders worden ze jaloers.. niet zo gek natuurlijk
@Jette: Ontzettend fijn dat jullie kleine meid zo sterk is en dat ze gewoon lekker bij jou in de buik blijft. Ze is een kleine vechter, net als jullie.
Ja ook dat.. ik maak me er niet druk om hoor.. ik zei ook : Kan geen kwaad Is ze uitgeluld Maar da's iemand die geen huisdieren heeft..
Katten en baby?s - Kattenplaza Zie hier , staat enkel over ontlasting van de kat, en dat je de kat niet in het ledikant of beter NIET in de babykamer kan laten (dat met betrekking tot gevaar dat de kat op de baby gaat liggen)
ik kon er ook niets feitelijks over vinden alleen verschillende fora's maar geen echte site die zei van kan niet dus zal wel oudewijfepraat zijn heb zelf geen katten maar ex had wel katten toen ridder geboren werd en die is ook gewoon groot geworden
Mijn schoonmoeder heeft ook 3 katten, en er waren er al 2 toen mijn jongste schoonzusje geboren was. Die is ondertussen 17 jaar Was ik lekker het huisje aan het schoonmaken, kom ik terug bij mn PC is het al 12.20 haha dan eerst maar eventjes wat eten
Mooi stukje! Ja ik was ook niet van plan om ze in de babykamer te laten, het grappige is, dat ze soms onder het ledikant sneaken, maar dan jaag ik ze gauw weer weg.. ik doe altijd de deur dicht, maar onze voorraadkast met handdoeken en douchespul staat er ook..dus ja dan is het van 2 tellen ff handdoek pakken en staat de deur weleens op een kier, maargoed.. Als ik bezig ben in dat kamertje, is de deur dicht.. kattenbak staat ervoor..dus wat doen die 2..gaan ze op de kattenbak staan..en meegluren door het ruitje (is zo'n deur met 6 ruitjes) en steeds als ik naar die kamer loop, denken ze dat de baby er al is heel grappig..! Zat een keer Kleine Baby's Grote zorg te kijken..begint zo'n kindje te huilen..nou 1 wist niet hoe gauw ie naar de slaapkamer moest rennen.. (ik lag in bed tv te kijken,vriendlief kijkt dan wat anders in de woonkamer, slaapkamer grenst aan woonkamer) dus zie je die voorpootjes gesteund op de rand van het bed.. bezorgd koppie..Baby?? Waar??! Ik hoor een babyyyy ik wil baby beschermen!!! En begon helemaal om me heen te dartelen zo mooi haha niets agressiefs ofzo, maar puur bezorgdheid. En nu gaat diezelfde kat dat nooit een schootkat was, vaak op mijn schoot liggen als ik op de bank zit ofzo.. ligt de laptop op schoot..duwt ze dat ding weg door kopjes te geven.. zo van: IK wil nu op de baby liggen..en dan gaat ze heel hard lopen spinnen en 'melken' met d'r pootjes, (open dicht..open dicht en dat om en om..whaha)
Sinds de babykamer hier helemaal klaar is komen de katten er ook niet meer, kattenbakken staan nu op een van de balkons. gek genoeg als ik de babykamer inloop (waar in de kast dus ook onze handdoeken ed liggen) komen ze wel kijken maar ze blijven wel aan de andere kant van de drempel (dus in het halletje er voor) ze komen gewoon niet meer binnen! Hier zijn beide katten ook een stuk aanhankelijker
Ja die van ons zijn altijd aanhankelijk geweest, zijn gek op aandacht, maar komt ook door ons, wij zijn ook gek op aandacht geven aan die beesten Ik blijf maar foto's maken whaha. Ja het is gelukkig niet zo dat het routine is dat ze standaard die kamer in gaan, voordeel is dat die kamer altijd al niet toegankelijk voor ze was, was eerst mijn nagelstylingkamer, maarja dan vind ik het ook niet hygienisch als ze daar kwamen, dus ze zijn het gewend, net als de keuken, ze komen tot de drempel (op de millimeter af whaha) want ze weten donders goed dat ze daar niet mogen komen. De box staat al een aardige tijd in de woonkamer, zitten ze ook niet in.. (dat zie ik door de spullen die erin liggen, blijft onveranderd) heel soms springen ze nog weleens op de rand van de box, maar dan is het al heel gauw van: NU WEG!
Ze waren bij ons ook wel aanhankelijk, maar niet echt schootkatten.. Komt door hun verleden. De kamer wat nu babykamer is was eerst "hun" kamer, stonden hun speeltjes, kattenbakken ed. Dus was voor hun wel even wennen dat ze er niet meer in mochten, maar de deur zit nu 3 weken dicht, en ze doen net of het ze niet boeit Ze mogen nu wel altijd naar buiten, dat was dan voorheen weer niet. mooie compromis
Mijn kat wil nooit bij mij zitten haha. Maarja, dat komt ook omdat ik niet zo vaak thuis ben. En ze is ook een geval apart met een hele sterke eigen willetje.
Och, waar 3 katten zijn groot gegroeid, kan ook een kleine uk groeien hoor! Gewoon onzin, wbt de kattenharen! Ja oké, de kat moet niet op de baby gaan liggen; maar als ik denk hoe vaak ik per ongeluk met mijn volle gewicht op één van de katten ben gaan zitten, schiet ik eigenlijk ook wel in de lach. Zelfs al zou dat gebeuren; wil dat niet per definitie zeggen dat de baby gelijk dood gaat ofzo. Die zet vanzelf wel zijn sirenes aan en jaagt daarmee de kat dwars door de deur heen als het moet. Het was allemaal goed bij de vk vandaag ! Huishoudelijke taken gedaan, mijn blog aangevuld en nu even lekker mijn serie kijken.
Ja daarom joh.. kind kan hard meppen/krijsen als het moet hoor whaha! Schrikken ze vanzelf wel.. ! Maar denk dat dat zelden voorkomt dat een kat op een kind gaat zitten.. lijkt me ook vrij sterk.. de 1 heeft nu al zoiets van: Ik ga niet meer bij je op schoot, want dan plet ik het kind .. Dus als ze er is is het helemaal van: Ik kijk wel uit! Komt er nog een eng geluid uit ook whaaa! Fijn dat alles goed was bij de vk Joyce! Altijd weer een bevestiging he Trouwens mijn baarmoeder zit nu iets van 5 cm boven de navel jeeeuujjj
pff, prinsesje die drukt op mn rug als ik om mn rug lig. Ik lig graag onderuitgezakt op de bank, maar helaas dat geeft zo'n rotgevoel, dat ik dat beter niet kan doen..
Wat ik me nog af vroeg: Hoeveel kilo is iedereen nu ongeveer aangekomen? Ik zit nu op 8 kilo erbij.. Begon op 43 (na alle kotspartijen in het begin) nu weeg ik 51
Ik weet niet eens waar de bovenkant van m'n bm nu zit Denk wel een behoorlijk stukje boven m'n navel. (Aan m'n buik te zien en te voelen haha)