Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik denk bij mij ook een centimeter of 5. Ik heb eigenlijk niet zo'n idee en het is mij vanochtend ook niet gezegd, hahaha.

Ik ben helaas door het stoppen met roken en het hongergevoel in het eerste trimester al ongeveer zo'n dertien-vijftien kilo aangekomen. Mja, sorrryyyyyyyy. Beter dan roken; dat wel!

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de zwangerschap woog ik ongeveer tussen de 70 a 72 kg.. bij mijn laatste weging eergister zat ik op 80.7 kg. Ondanks dat ik afgevallen ben voor de zwangerschap ( +/- 14 kg.) ben ik daar behoorlijk van geschrokken...maar gek genoeg zei ik voor de zwangerschap: Dan is dat eraf, want met de zwangerschap zit dat er weer aan.. maar gek genoeg schrik ik nog.. maar toch is het niet zo vreemd..voor de zwangerschap deed ik het Dr. Frank dieet, dus weinig koolhydraten.. heb nog niet echt de gelegenheid gehad dit weer langzaamaan op te bouwen, wilde het eigenlijk zo houden, beviel me goed.. maar ik zei altijd al tegen vl dat ik als ik zwanger ben, ik wel zo gevarieerd mogelijk wilde eten, dus ook wat meer koolhydraten ivm de vezels.. dusja gek is het dan niet dat het er zo weer aan 'vliegt'........ wel zei de vk dat ik ff een beetje extra op moet letten..want ik heb zo af en toe mijn snaaibuien..gister ook weer 3 ijsjes achter elkaar op..ben soms echt gestoord :p

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die centimeters, weet ik omdat ze het gister bij de vk opmeette, anders had ik er geen flauw idee van whaha! Maar ik had al zo'n vermoeden want soms met trappen voel ik het vaak bij mijn navel.

4. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ja, ik ken het.
    In een klap stoppen met roken.
    Door de behoefte aan een sigaret, grijp je sneller naar lekkere dingetjes :p
    En dan komen de pondjes er heel snel bij op.

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ach.. ik ga na de zwangerschap weer streng 'Franken' en dan vliegt het er hopelijk weer af, in ieder geval de 1e 5 kg. daarnaast wil ik vaker met het kind gaan wandelen buiten met de kinderwagen als het weer het toelaat, dus beweeg ik meer :) Kralingse bos is hier vlakbij, net als de plas, dus broodjes mee en dan lekker op een kleedje in het gras met de kleine zitten en naar de eendjes kijken heerlijk!

6. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Ik voel ons kleine meisje vaak onderin m'n buik trappen, beetje in het midden.
    Zo'n 5 a 6 cm onder m'n navel.
    En de kleine knul voel ik heel af en toe precies bij m'n navel in de buurt. Maar hem voel ik nog niet zo duidelijk als prinsesje, die trapt soms echt hard en ook al een beetje aan de buitenkant te voelen.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het ergste is nog; ik heb al heel mijn leven overgewicht - en ik was voor de zwangerschap supertrots omdat ik 35 kilo was afgevallen!

Ik was even aan het 'uitrusten' en dan zou ik voor de volgende 35 kilo gaan.
    En kort daarvoor deed ik een positieve zwangerschapstest.

WELL, DARNIT! :x;)

8. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Daar zat ik ook aan te denken.
    Lekker vaak op pad met de kleine.
    Broodjes, drinken en kleedje mee en dan lekker aan de wandel.

En natuurlijk weer op de koolhydraatjes letten.

9. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @joycey: Die andere kilo'tjes lukken je ook nog wel hoor.
    Je hebt die eerste 35 kilo er ook af gekregen, dus die andere kilo's krijg je er ook af !!

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Haha :D Vast wel!!! Daar twijfel ik ook niet aan. Het is alleen flauw dat ik eerst 'slechts 35 kilo' hoefde, en straks weer 55. BLEGH! ;)

11. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Maarja, na de bevalling ben je ook alweer heel wat kilo'tjes kwijt :p

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hahahaha, nou, ik hoop dat ik één van de weinige vrouwen ben die een kind bevalt dat een normale lengte/grootte heeft maar waarvan de placenta minstens 18 kilo woog ofzo :D

13. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Dat hoop ik toch niet voor je, die moet er namelijk ook uit.;)

Wie weet 15 liter vruchtwater?

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh ja, natuurlijk... Nou, dat is dan wel beter ja :D

15. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    placenta kan ik me niets meer van herinneren dat dat zeer deed die was er gewoon in 1 x uit. Wat ik nog wel heel goed weet is dat ik ridder op mijn buik had liggen en dat ie zo ongelofelijk lekker rook

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Haha echt? Wat grappig! Dat zou je niet verwachten als je weet waar het uitgekomen is :D

17. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    nou onthoud het maar ruik maar eens als je mannetje geboren is hij ruikt dan zo ontzettend lekker

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik kan me inderdaad herinneren van 6 maanden geleden dat m'n nichtje ook zo lekker rook na de bevalling!

19. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    en je eigen kind ruikt nog veel lekkerder. Hier wordt dus ook in het kraamplan opgenomen dat dametje pas gewassen wordt als ik het zeg

Voor de mama's die ook al een kindje of meer hebben wat moet er volgens jou gebeuren in de tijd na de bevalling wat moeten de nieuwbakken moeders niet vergeten

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en straks moet je achter dat kind aan hollen omdat hij/zij ondeugend wegrent, nou reken maar van yes dat je calorieën verbrandt :p

Komt helemaal goed met ons figuur ladies! :D

Deel Deze Pagina