Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    ik had het bij ridder ook niet. bakerpraatje gaat meisje geen zin jongen wel zin we kunnen wel een onderzoek doen

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wil ik juist, maar hij niet.. 'want hij is bang dat ik het kind plet.. "en ik kan op de 1 of andere manier ook geen houding meer vinden of ik heb er achteraf dan toch geen energie voor.. dus het komt vanzelf wel :)

3. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Hier ook niet, bij beide zwangerschappen (de ene jongen, nu een meisje), we doen t af en toe, maar minimaal. Kwam na de bevalling gewoon weer terug.

4. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Hier wel om de 2 dagen ofzo :p
    Vl heeft altijd zin, en als hij op tijd met mij mee op bed gaat dan lukt het nog wel.
    Tenzei hij nog voor de tv blijft plakken en te laat boven komt, dan ben ik in slaap gevallen whaha

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Slapen... Daar zeg je mij wat. Ik ben echt ontzettend boos op dit moment!

Mijn vriend houdt mij wakker. Hij slaapt meestal om half één en blijft net zo lang praten/knuffelen/vrijen tot dat tijdstip dat we in slaap vallen en de wekker om zeven uur gaat. Ik word dan ontzettend boos. Het is heus niet dat ik het niet gezellig vind, maar ik heb ook een baan! En de kleine moet ook groeien en heeft ook zijn slaap hard nodig.

Gisteravond ben ik om 22:00 naar bed gegaan en hij kwam direct achter mij aan en 'flikte' hetzelfde kunstje weer. BAM, weer half één. Het lijkt wel alsof hij het expres doet! "Sorry schatje", zegt hij dan 's ochtends. Ja, wat koop ik daarvoor? NIKS!

En nu moet ik zo weer op mijn werk verschijnen terwijl ik hartstikke moe ben. Ik ben boos op hem geworden en heb gezegd dat ik vanavond alleen naar bed ga. Ik heb meer slaap nodig.

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @joyce: je kan toch geen sex hebben als je er geen zin in hebt? Merkt je vriend dat dan niet? Die van mij doet al lang geen pogingen meer mij op te winden omdat hij weet dat t m toch niet lukt, en ik dus geen zin heb.

Over slapen gesproken probeer ik hier ook altijd wel om 22 op bed te liggen maar gek genoeg is het altijd pas 23. Vandaag moet ik werken van 12.30 tot 21.00 en heb echt super slecht geslapen, kramp in m'n benen, hoofdpijn, slapende armen en vervolgens begint prinsesje weer te trappelen.. Ben nu dus enorm moe en kan het nog niet opbrengen uit bed te komen..

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat slapen betreft, mijn 'dutjes' overdag doe ik niet meer, heb daar geen behoefte meer aan stom he..? S'avonds lig ik meestal tegen 23.30 half 12 in bed, maar dan slaap ik wel vaak tot 9u of 9.30 ongeveer.. maar als je werkt snap ik dat je er eerder in wilt.

8. oermama

oermama Actief lid

9 nov 2012
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jette: Er is nog hoop, wat fijn! Wanneer had je de volgende vruchtwatermeting?

@intimiteit: buiten de zwangerschappen is het al heel fijn, maar tijdens zwangerschappen zijn orgasmes twee keer zo intens. HEt komt niet vaak voor dat ik geen zin heb (want meestal krijg ik er meer energie van), maar als ik echt te moe ben dan zeg ik dat gewoon en vind hij het helemaal niet erg en kruipt heerlijk tegen mij aan en gaan we slapen.

@hier: Het gaat heel lekker. Kan fysiek een heleboel aan nog, alleen het snel lopen eindigt in bandenpijn. Ik heb nogal stevig de pas erin normaal gesproken als ik naar de winkel loop bijvoorbeeld, maar dat begin ik nu echt te merken dat dat niet meer kan.
    De baby beweegt echt veel, ik vraag me af wat ze nou steeds aan het doen is. Gisterenavond lag ik op mijn rug en kon ik ter hoogte van mijn navel een hard iets voelen en het bewoog op en neer! een voetje?? Het is deze zwangerschap het eerste concrete wat ik kon voelen van de baby. Straks als ze groter is zal ik haar hoofdje, billen en rug ook wel kunnen onderscheiden, maar nu durf ik nog niet te duwen verder. ;)

@nesteldrang: Die heb ik ook met vlagen heel erg. Ik moet me inhouden met het kopen van schattige kleertjes, want heb er echt al te veel van met 4 meiden die haar voorgegaan zijn. Maar een paar nieuwe dingen heb ik al wel. Ik geniet er extra van deze keer, wetende dat het de laatste zwangerschap zal zijn. Hetgeen ik heel jammer vind, want ik vind zwanger zijn heerlijk!

@baarmoeder: mijn baarmoeder komt nu halverwege mijn navel en borstbeenpuntje. Ik zal een foto maken weer... Lente komt net op tijd, want winterjas kan net niet meer dicht. Net even gewogen weer (al lang niet meer gedaan) Ik weeg nu 78,5 en ben dus 9 kilo aangekomen. Ben echt verbaasd!

@tankini: Ik heb er een via markplaats gekocht voor 20 euri en gisteren binnengekregen. Hij is zo mooi!!! Ik zal wel een foto maken van mij in de tankini. Ik voel me er heel vrouwelijk in en heb zo'n zin in de vakantie! Ook wil ik gaan zwemmen, niet speciaal een zwangerschapscursus, maar gewoon twee keer per week wat baantjes zwemmen en beetje dobberen in een 30graden bad.

Ik heb een heleboel bladzijden moeten bijlezen en heb nu vast niet op iedereen gereageerd. sorry daarvoor. Ik ga proberen weer wat beter bij te houden.

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Als ik vrij ben maakt het me niet zo uit, en op dinsdag is het maar een middagje, dus is het ook niet zo erg als ik later naar bed ben gegaan op maandag. Maar meestal tegen een uur of 6/7 's avonds ben ik gewoon op, en als je dan nog tot 9 moet werken (zoals op donderdag) ga ik het liefst op woensdag al om half 10 naar bed, gelukkig ben ik morgen en zaterdag weer vrij :) Ga zo maar even douchen dat doet ook altijd al wonderen voor mijn hoofd en rugpijn

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hier kon de lente ook niet langer op zich laten wachten :D mijn winterjas heeft 3 knoopjes, maar de onderste kon al een tijdje niet meer dicht, nu kan alleen de bovenste nog maar dicht (net boven mijn borsten) voor de middelste zijn mijn borsten te groot :p nog even en dan gewoon met een vestje de straat op!
    Gisteren ook al boodschappen wezen doen in een t-shirtje, en dan merk je opeens hoeveel mensen opeens zien dat je zwanger bent (zoals de vaste cassiere van de super) met dikke jas aan valt het denk ik toch minder op :)

11. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    hier wordt de winterjas ook krap. en die is in nov gekocht met het oog op een eventuele zwangerschap maar nu wordt ie toch echt krap.

Over dat mensen het zien? van de week ga ik ridder van school halen was lekker weer dus geen jas aan ja toen kreeg ik reacties van andere moeders goh ik wist niet dat je zwanger was maar je hoeft niet lang meer zo te zien. Eh nou ja nog 17 weken.

IK ga me klaar maken voor de vk heb zo weer controlle en mag proefkonijn zijn voor een vk die voor echoscopist leert :D dus lekker naar jonkvrouwe gluren. Tot straks

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik moet met echo nog wachten tot 21 juni :( misschien vanavond M toch maar vragen voor pretecho :)

13. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    dat is een groot voordeel bij mijn vk dit is nu mijn 8e echo alleen de eerste was vanwege de mk's en de rest gewoon standaard:) tot aan de 20weken echo standaard elke controlle en nu ook met regelmaat maar ik ga tot straks

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Wij hebben enkel standaard de 9, 12 en 20 wkn echo, vanwege de ligging van mn placenta moet ik met 32 wkn nog een echo..
    Zou er ook wel zoveel willen :)
    Succes! Tot straks

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @winterjas: Ik heb er 1 die ook nog maar net past, is wel een rits, maar bij mijn ronding van de buik moet ik wat langzamer trekken wil ie dicht gaan :p Gelukkig heb ik het nu vrij snel warm, dus heb van die leren jasjes die ik niet meer dicht kan doen maargoed :p dan loop ik even buiten en dan heb ik ook meer bekijks dan met mijn winterjas. (Vandaar die buikband met "I'm not fat, I'm pregnant" die heb ik van de week binnen gekregen en gister gewassen, zo leuk !

@nesteldrang: Ik heb mijn 'goede' en 'slechte' dagen .. de ene dag ben ik voor geen meter vooruit te branden en de andere dag wil ik teveel doen .. en dan moet ik om de 5 minuten al gaan zitten, te erg whaha. De douche moet nodig gedaan worden, maar merk dat ik nu al moeite heb met bukken, dus stel ik het steeds uit.. best irritant..maar ik vraag vriendlief wel ff of ie wil helpen. Gister wel de wc gedaan. Wat dat betreft is het niet zo erg dat we dan klein wonen .. trap lopen heb ik ook al moeite mee.. wij wonen dan wel gelijkvloers, maar soms gaan we met de metro ff naar de stad ofzo.. maar dan staat de roltrap de andere richting op.. nou da's best irri af en toe! :p

@echo's : toen we meededen met de predictstudie van het erasmus kregen we vrij regelmatig 3D echo's, kostte ons niets, was superleuk om te zien! Nu is dat weer een tijd over.. dus ik mis ze echt! Wij gaan voor een pretecho naar echopraktijk Drechtsteden schijnen ze ook FRV techniek te hebben, da's zo supermooi! Nog mooier dan 3D ! :D Laten dan ook een dvd maken en je krijgt er veel foto's volgens een vriendin van me :)

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @nesteldrang: Er ligt een wasmand in de slaapkamer met gewassen en opgevouwen was, moet mezelf echt inhouden het niet op te gaan ruimen, net zoals andere dingetjes wat nog in huis ligt :p

Ik heb even een vraagje, onze babykamer ruikt echt TE nieuw! Wil eigenlijk dat het een beetje naar ons zelf gaat ruiken, maar wil ook niet dat de katten er komen, nu het beter weer is zet ik elke dag het raam open, en de deur naar het halletje (en dan de deur van de woonkamer naar halletje dicht) maar krijg de geur er niet uit, dingetjes zoals de lakentjes en waskussenhoes zijn al gewassen, maar die meubeltjes, verf en behang zijn nieuw, dus die geur is echt overheersend.. Iemand een idee?

17. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    wij zijn weer goed gekeurd. Bld was 100/55 dus beetje laag maar goed dat hoort bij mij pas aan het einde heb ik een perfecte bld. T was nog steeds een dame al had ze geen zin om zich even mooi op de foto te laten zetten dus deze keer geen mooi profielfotootje en tussen de beentjes laten kijken had ze al helemaal geen zin in zoals een echte dame betaamt.
    Ze lag perfect op schema hoofdje en buikje precies 23+2 alleen heeft ze lange benen die kwamen op 24+5:$ dus het lijkt er op dat ze qua lengte op papa gaat lijken

18. oermama

oermama Actief lid

9 nov 2012
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    oeh wat ben je lekker zomers gekleed!! mooi buikje :)

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina