Ja lichte misselijkheid is hier ook aanwezig..! Word er nu al gek van haha, maar het is voor een goed doel!! Ben ook benieuwd of het er 1 of 2 zijn.. hoop 1.. want ons huis is niet zo supergroot!! 1 past nog net.. maar met 2 zijn we wel gelijk klaar haha. Maar word wel mega druk!!
Weet iemand het telefoonnummer van MvM. Op hun site staat een telefoonnummer met 11 cijfers, dus daar klopt geen barst van. Baal wel, want mevrouw theemuts zou mij deze donderdag of vrijdag bellen wanneer ze langs zou komen. Nu moet ik maandag zelf maar bellen anders komt er niks van dat ik de 6e week kan starten.
En hier ergens op de site? Ik doe geen MvM dus weet t niet eerlijk gezegd, maar volgens mij staat het ook hier ergens op dit forum toch?
@babywish91 ik ben zelf de helft van een tweeling dus die vraag spookt bij mij ook regelmatig door mijn hoofd. Maandag weten we hopelijk meer want dan heb ik een spiekecho.
Nou, mooie echo hier en met één baby en een sterk kloppend hartje! Ik ben toch wel opgelucht. Tweelingen zijn echt geweldig, dat weet ik, want ik ben heel gek op de mijne van 2. Heerlijk zijn ze samen! maar nu blij dat er één hekkensluiter komt. oermama
Oermama Wat goed en gaaf zeg! Wendy Succes maandag spannend die spiekecho hihi. Babywish he wat raar. 2 weken geleden nog met ze gebeld via hun site ergens bij contact geloof ik. FierfeR Waaah dat heb ik ook. Ik verlies veel witte slijm maar ik weet dat het van de Progesteron kan komen maar dan toch net wat je zegt...
Hoi. Mag ik me ook aanmelden? Ben 31 jaar en heb al een mooie dochter van 3,5 jaar. Ben nu net zwanger van mijn 2e. Vooralsnog ben ik 23 augustus uitgerekend. Maar 8 Jan heb ik een echo dan weten we waarschijnlijk meer. Ga proberen even alles bij te lezen. Is er iemand die de lijst bijhoudt of kan ik dat zelf doen?
Ja dat gebruik ik al een tijdje niet meer.. maar kan dat nog een 'nasleep' ervan zijn? Ene keer heb ik idd beetje wittige afscheiding en dan is het ineens niets of is t urine.. bleggghh!
Toch wel vreemd dat de zwangerschapskwaaltjes op en af gaan. Heb een paar dagen geen last van mijn borsten gehad, maar vandaag weer in alle hevigheid terug gekeerd. Begon me al zorgen te maken. Hihi Nog meer meiden die dit herkennen?
Ja hier ook wisselende kwaaltjes. Afgelopen week extreem misselijk geweest en moe voelend, vandaag dat veel minder maar wel ineens pijnlijk borsten (merkte ik bij het hardlopen) en oh ja, elke nacht van die levensechte dromen! oermama
Hier nog steeds geen kwaaltjes! En ik heb toch echt het hartje zien en horen kloppen! Gek dat dat zo verschillend is. Als het zo blijft bij mij ben ik heel gelukkig
Ik heb vandaag energie voor 10! Echt nergens last van Ik ben zo bang voor een miskraam ik heb voor elk kindje een miskraam gehad en nu ben ik dus heel bang dat het nu weer zo gaat nu dus mk daarna een kindje zon rotgevoel maar ja het is al 3 keer zo gegaan waarom zou het dan de vierde keer anders zijn gaat er door mijn hoofd.....
Kan me voorstellen dat jij je zorgen maakt of het nu wel goed gaat. Gewoon proberen te genieten. En je bent hier niet de enige die die angst heeft! Het is fijn om hier je hart te kunnen luchten!
Ik ben ook bang dat ik op 7-1 het hartje niet zie kloppen. Zeker omdat ik niet echt zwangerschapskwaaltjes heb. Maar ik weet dat het niets wil zeggen. Mijn moeder had alle 9 maanden geen zwangerschaps klachten. Ze zei al tegen mij, denk dat je de zelfde zwangerschap krijgt die ik van jou heb gehad. Maak je maar geen zorgen. Maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan!