Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Vervelend van die vrouwen die absoluut niet meedenken! Hoe vaak ik van mijn zus hoor "Toen ik zwanger was.." (denk ik: toen jij zwanger was liep je alleen maar om alles te zijken)
    Wel goed dat je op je strepen bent gaan staan ;) Zwangere vrouwen moeten wel vaak vechten voor een beetje respect

2. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Zo heb weer genoeg geklaagd en gezeurd vandaag. Tijd om aan leukere dingen te denken. Hahaha. Heb weekend!

Was net naar dat programma op tlc aan het kijken van die vrouwen die niet wetendat ze zwanger zijn. Echt raar. Geloof best dat het gebeurd. Maar is bijna niet voor te stellen. Zat met tranen in mijn ogen te kijken toen een paar vertelde dat ze hun kindje voor adoptie af wilde staan omdat ze geen kinderen wilde. Uit eindelijk hebben ze het toch gehouden.

3. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Wat sneu voor die dames. Hebben ze ook geen taart ofzo gekregen?

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb het ook gekeken inderdaad, het is elke ochtend op TLC.
    Gisteren was er een vrouwtje die had vet veel symptomen, kreeg een klein buikje (alsof ze 12 weken zwanger was zegmaar), stemmingswisselingen, opvliegers, rugpijn, vermoeidheid, misselijk, kwam uiteindelijk 10 kilo aan en lekte zelfs uit haar borsten! En iedereen zei: ben je zwanger? Nee hoor mevrouw was niet zwanger, tot dat ze met gigantische krampen (die ze op nierstenen gooide) in het ziekenhuis kwam en met een baby naar huis ging... Dat snap ik dan echt niet hoor!
    Ze dacht trouwens dat ze niet zwanger kon worden wegens PCOS

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej ladies, ff een vraag.. we gaan nu naar de IKEA en zit ff te kijken naar de afmetingen van de babydekentjes. Ons ledikant is 120cm bij 60 cm.

deken 1 is 115cm Lengte bij 85cm breedte
    deken 2 is 90x90 ... is dat te smal??

Lijkt me wel he.. of kan die bovenste wel eventueel?

Heb het idee dat dat maten zijn van een wieg in plaats van een ledikant..

Rekeninghoudend met dat je het aan weerszijden in moet stoppen...

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Jawel, alleen dat krijgen ze daar bijna wekelijks

Ze hebben daar een post-it (digitale) regel, iedereen die de 1000e post-it plaatst moet trakteren, en die mannen posten zo snel dat ze elke week á 2 weken wel kunnen trakteren.
    En vandaag krijgen ze taart van mijn mannetje :p

Het is wel sneu inderdaad

7. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Volgens mij is een ledikantdekentje 150 cm x nog iets. Dus die maten die jij beschrijft lijken me inderdaad wel smal ja.

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Flauw he? Ik vroeg gisteren aan mijn man of zijn secretaresse een bloemetje had gehad. Nee zei hij, ze is geen secretaresse, maar een management assistente... Volgens mij is dat toch een zelfde functie?

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ledikant dekentjes zijn vaak 150 x 120 ofzo

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg

Ja, vandaag was er ook een met pcos en een die geplande onthouding deed maar zich verrekend had. Lekker dom. Die met pcos dacht dat het een cyste was die op springen stond.

Een vrouw beviel van haar kind in haar broek! Dat geloof ik niet. Ze knipte haar broek stuk en dat kind lag daar.

11. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Zal eens kijken fiefer wat mijn dekens voor maat hebben.

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Bij ons op t werk noemen ze het Facilitair medewerker. Die kregen dus ook niks

13. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    De dekens die ik heb van prenatal zijn 120 x 150.

14. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Hey meiden,

Even eerst een berichtje. Vannacht teruggekomen van onze vakantie, heerlijk gehad lekker bruin geworden en heerlijk uitgerust. Onze kleine man begon vanaf het moment dat ik in de zon lag meteen druk te bewegen en is de hele vakantie lekker druk bezig geweest. Dus nu voel ik m eindelijk ook goed.

Ik ga vanmiddag even alles terug lezen, denk dat het een pagina'tje of 60 is wat ik in te halen heb en wil wel graag even op de hoogte zijn van alles.

15. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Eli: Fijn dat je zo lekker ontspannen bent teruggekomen van vakantie. (En een mooi kleurtje hebt gekregen :p)

Maar je bent wel vergeten om de zon mee te nemen.

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Nathalja: Gefeliciteerd met je man :D

17. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ff een ego berichtje;

Vk geweest alles was goed kleine lag momenteel met hoofdje omlaag bloeddruk ook goed hartslag klonk heel mooi. Volgende ik vond datvik er aankwam maar schijnbedriegt toen ik 8+5 weken zwanger was woog ik 65 nu ben ik 25+2 weken zwanger en weeg 70 kilo.

Dus ben eigenlijk maar 5/6 kilo aangekomen.

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit nu in de Ikea, ik koop die dekentjes niet idd, want leek mij ook vrij smal..! Wel nemen we de kinderstoel mee en hopelijk vinden we nog een gordijnrail en gordijntjes, ach we zien het wel! Bedankt voor jullie reacties! De dekentjes vd kruidvat zijn ook 150x100 dus dacht al dat 't vrij smal was.

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Klopt! Maar ik stond daarnet bij de Hema en bedacht mij toch iets... Mijn vriendinnen zweren trouw bij een slaapzak voor de kleine uk. Daar heb ik er nu drie van; maar nu wil het feit dat er kraamverzorgenden zijn die nog steeds een deken willen. Wist je dat een wiegdeken 20 euro kost en een ledikantdeken 35 euro?

Ik had zoiets van: oke, ik gebruik de wiegdeken in het ledikant; en dat komt exact uit qua maten want de kleine baby moet toch onderin kort opgemaakt worden, dus dat verschil in lengte maakt niet uit. En zodra de baby 'groot genoeg' is, voor de slaapzak, leg ik hem daar in en is het probleem over en voorbij.

Ik vond mijzelf toch wel even geniaal toen. Als je ziet wat het allemaal kost, joh! Tjemig. Ik kan mij écht niet voorstellen dat mensen al generaties lang zoveel geld uitgeven voor de babyuitzet.

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn ledikantdekens gekocht bij de Kruidvat, 150x100 cm en 10,tje per stuk..dus zo kan het ook.. ! En ik heb ook slaapzakken 1 van een vriendin van mij, nog 1tje geloof ik van een andere, en 1 is van de IKEA toevallig.. die waren niet zo superduur, het is gewoon een beetje goed rondkijken.. maar het kost kapitalen idd!!

Deel Deze Pagina