Zo goed geslaagd bij de IKEA!: Kinderstoel Vingerpopjes in verschillende figuurtjes Voorleesboek met Egel (heeft ze ook d'r knuffel van dus kan je er leuk bij betrekken haha) Kleerhangers Nachtlampje voor in stopcontact Gordijnen Gordijnrail en roze uiteindes en voor ons nog wat dingetjes.. de dekens heb ik lekker laten liggen! Zag wel erg leuke dekbedovertreksets, maar dat komt later wel want als baby mag je dat dus niet hebben jammer genoeg maar veiligheid gaat voor alles!
Nou, zoals ik al zei; slaapzakken heb ik al... Ik heb alleen vernomen dat de kraamzorg de eerste tijd toch wel aandringt om een dekentje te gebruiken. Dus ik was er naar op zoek gegaan en vond deze bij de HEMA voor zulk soort prijzen. Blegh! Ik ben ook bij de kruidvat geweest; daar hadden ze helaas niks. We hebben ook een heel klein filiaal hier; ook van de zeeman. Baby-beddengoed is er nauwelijks. Ik was allang blij dat de HEMA het had!
Ja groot gelijk! En de webshop? Ze zijn van Bambino, je hebt ze in babyroze, creme en babyblauw voor 9,99 euro Hopelijk slaag je alsnog meis! Het is lekker zacht materiaal maar geen fleece, gewoon 100% katoen
Prinsesje is hier lekker aan het trappelen Net bij de hema geweest, als verassing voor M foto's laten afdrukken (hadden 3 lijstjes aan de muur waar nog niks in zat) Dus als hij straks thuis komt ben ik benieuwd wanneer hij het ziet heb ook een echofoto uitvergroot.. Zal straks even een foto op de gesloten clubpagina posten Ik was net in de kast aan het kijken van prinses, en kwam er dus achter dat we eigenlijk alleen maar witte/grijze shirtjes met opdrukjes hebben (en allemaal knalkleuren leggings) Haha volgens mij een beetje doorgedraafd in: "Wil niet teveel roze hebben"
Ok, het kostte even wat tijd maar heb de belangrijkste dingen er volgens mij wel uitgepikt. @ babywish. Wat apart dat je ineens te horen krijgt dat je toch een jongen krijgt. Even wennen volgens mij maar toch ook heel leuk. @jette, nee wat ongeloofelijk k*t allemaal. Wel goed dat het nog niet is opgegeven en nu maar hopen dat het wondertje jullie wonder blijft. @gewicht. ik ben (net ook 10 dagen all inclusive gezeten natuurlijk ) totaal 8.6 kg aangekomen dus ben ook lekker op dreef. @FB, ik wil ook bij het groepje .. Wie pb t mij de naam van het groepje of nodigt mij uit? @babywish, gefeliciteerd met het halen van je rijbewijs. Sorry dat ik de zon niet heb meegenomen. Ik had m echt in mijn koffer gedaan, maar hij is weg helaas. Verder heb ik een paar mooie buikfoto's voorbij zien komen. Ik zal van de week ook weer even een foto uploaden. Onze kleine man (+mijn buik) groeit goed.
Eli volgens mij is het de bedoeling om het fbclubje opzich te sluiten maar ik stuur je in elk geval even een mailtje met mijn fb naam en daar naast zal ik je ook even een uitnodiging sturen van de priveclub van ons hier op het forum. Op deze manier kunnen alle dames mee kletsen ook de dames die geen fb hebben. Pff voor mij is het een off dag mijn bekken en benen willen niet dus doe echt niets vandaag en heb een humeur om op te schieten hoop dat xxl vroeg is vandaag heb ff twee armen om me heen nodig.
Ok toppie, ook prima. Kunnen we iig prive dingen meer bespreken. Heb niet het idee dat er hier bekenden van mij zitten maar je weet het maar nooit. Dank je voor de uitnodiging
Zo met de kleine man gaat alles prima! Mijn moeder vond het helemaal geweldig. Alleen lag de kleine man te slapen. De gyn heeft even flink met mijn buik geschut om meneer wakker te maken. Als reactie kwam er een trap hahaha. Maar het is nog altijd een knul was ook voor de gyn. Overduidelijk.
Ik zit een beetje te zoeken naar gedichtjes voor in de geboortekaart, begin ik te janken! Hormonen....
Dan heb je wel het goede gedichtje al gevonden. Hahsha. Bij kaartje2go staan ook allemaal gedichtjes op de website voor geboortekaartjes
Welk gedichtje? Ik heb er ook een waar ik de tranen van in mijn ogen kreeg. We hebben m wel op de proefkaartjes, maar twijfelen omdat die ook wel lang is.
Arghhhh!!! Typisch IKEA logica weer hoor.. kopen we een gordijnrail met een ophangsysteem, hebben ze maar 1 ophangsysteem per verpakking..HANDIGGGG!! Maar gelukkig hebben we nog zo'n zelfde ophangsysteem van de rail van de woonkamer over dus gebruiken we die wel en verft vriendlief wit.. en de gordijnen zijn tekort ARGH! Maar ik haal wel een leuk stofje op de markt en verlengt mijn moeder het wel, want voor de rest hebben ze nergens gordijnen wat bij de rest van het kamertje past.. FIJNNN Hebben wij weer hoor..Wij gaan ff naar de IKEA.. Maar heb wel gevraagd of de kinderstoel compleet was whaha want die onderdelen lagen los in het magazijn maar dat was okee
Och jee! Ikea is altijd zo'n dramaaaaaa! Tip: niets met je partner samen in elkaar zetten, want dit leid tot een relatiebreuk. Lekker ieder je eigen ding doen en vooral NIET samenwerken!
Whahaha ja dat is zo herkenbaar! "Neeheeeee GOED kijken op het plaatje !! Die schroef moet daar NIET innnnn.. " Zegt de ander: Jawel... schroef is schroef (vriend) Ik: NEEHEEEE Hij: Pfff vrouwen.. ! Ik zo: Pff mannen! En dan heb ik weer gelijk HEERLIJK GEVOEL
Dat probleem heb ik echt helemaal niet met M, we zitten enorm op 1 lijn! (En dat is niet sarcastisch)
Ja da's gelukkig het enige probleem bij monteren van meubels Voor de rest zitten we gelukkig wel op 1 lijn whaha! Hij wil altijd alles snel snel snel en ik wil dat nauwkeurig met zulk soort dingen da's het verschil tussen ons Typisch gevalletje van : Plus en min trekken elkaar aan
M en ik zijn echt heel erg hetzelfde, maken elkaar zinnen af, zeggen iets wat de ander denkt, en met alles wat er gebeurt denken we er het zelfde over. soms dromen we zelfs het zelfde (hoe eng is dat) En ik ben altijd de gene die moet vertellen met ikea meubels welke schroef waar moet, want die handleidingen stapt hij nooit en hij luisterd dat altijd netjes naar me