Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan vooral heel bekakt praten zoals Jort Kelder :p *Ahum..* Met 2 E's straalt meer klasse uit kerolllll!!"

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kruidvat Rotterdam heeft ze nog, dus mocht je ze willen.. (wel ff belletje plegen van te voren .. (staat niet op internet, maar heb lekker wat nummers losgetroggelt bij iemand die in een filiaal werkte, want was 3 keer voor jan lul voor iets gekomen whaha! Dus ik zei: Geef alle nummers van de hele stad maar :p

Ik zag ze laatst nog bij de Hoogstraat, zijn van Bambino

3. oermama

oermama Actief lid

9 nov 2012
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb als een blok geslapen (wel droom ik veel, maar gelukkig niet al te hinderend)

@jette: weer afwachten. Jullie krijgen het wel voor je kiezen zeg.... We zijn er hier voor je, mocht je je frustraties of wat dan ook even kwijt willen. xxx

@namen: Ik ben afgelopen weken er ook mee bezig geweest. En volgens mij zijn we er uit. Het is een naam die ik al zelf eens bij de andere buikbaby's voorbij zag komen, maar voor mijn gevoel niet bij die baby's paste, maar bij deze baby klopt het gewoon! HEt is een korte pittige hollandse naam. :)

@regen: wat is het weer koud vandaag zeg! brrrr. Heb weer een trui aan en twijfel of ik de verwarming toch maar weer aan ga doen. Gelukkig heel wat dingen gepland voor vandaag. Oh ja en vanavond ga ik een fietskar (tweedehands) ophalen. Ben heel benieuwd, het is een goed merk, maar kon hem voor weinig overnemen. Het wordt onze tweede fietskar, hihi, maar zo fijn voor de kinderen en bagage. we maken nu de kids wat ouder worden steeds meer fietstochtjes.

@Nathalja: Hoe gaat het vandaag? Wat lief dat je man allemaal mooie films voor je heeft gedownload!

fijne dag allemaal!

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Gisteren had ik na een uur dat ik wakker was, weer harde buiken, heel de dag aangehouden.. ben nu anderhalf uur wakker, af en toe wel een harde buik maar gelukkig doen ze geen pijn meer :)

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Wat ik nou zo grappig vind, ik heb het altijd een vies/raar gevoel gehad bij het woord: inwendig onderzoek.. Altijd gewoon het idee dat er dan iemand anders dan je partner in je kruis zit.
    Maar van het weekend natuurlijk inwendige onderzoeken gehad, en toen de Vk zei dat ze inwendig onderzoek ging doen had ik echt zo iets: prima, alles voor de gezondheid van ons meisje.
    Zonder er maar over na te denken m'n broek uit gedaan en met benen wijd op de behandeltafel gaan leggen. Het zelfde zondag toen ze inwendige echo moesten maken..

Ik lees wel een topics van zwangere vrouwen die denken een schimmel infectie te hebben, maar niet naar de dokter durven omdat ze preuts zijn. Dan denk ik ook altijd: je kan als je zwanger bent gewoon niet preuts zijn, hoe moet dat straks dan als je gaat bevallen? Een deken over je kruis heen leggen en de Vk de bevalling op de tast laten doen?
    Ik had van mezelf niet verwacht dat ik zo makkelijk met m'n benen wijd zou gaan voor een arts, maar het interesseerde me helemaal niks. Alles voor mijn meisje!

Sorry moest het gewoon even kwijt :) vond het wel een grappig iets, je moet ergens over na denken als je niks mag he :)

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Die artsen zien trouwens zo vaak naakte mensen, dus interesseerd hun ook niks :)

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou dat had ik dus ook... Ik ben helaas in het verleden slachtoffer geworden van nare seksuele ervaringen (zoals dat zo mooi in mijn medisch dossier staat) en vond het ook geen prettige gedachte om mij te moeten uitkleden overal; maar op het moment dat je er mee bezig bent - dan is het goed. Het is gelukkig ook meestal maar voor 1 persoon en je partner; en niet voor het halve ziekenhuis. Dat maakt het voor mij wel wat 'beter'.

Straks als ik ga bevallen zal het mij werkelijk een zorg zijn! Dat kind moet er hoe dan ook uit. Dat gaat niet als je je benen bij elkaar houdt en preuts gaat zitten doen. Zo is het kind er immers ook niet in gekomen! Mijn vriend roept altijd dat lichaamsbeharing totaal niet boeit en dat ik vooral geen moeite hoef te doen om mijn benen te scheren of andere zaken te scheren (ik doe het wel hoor - maar dan zit ik wel eens te zeuren van: he bah, ik moet mijn benen scheren en dan tilt hij zijn broekspijp op en zegt hij: kijk, IK moet mijn benen scheren, aansteller! Laat gaaaaaaan, lekker boeiend), maar ik kan mij voorstellen dat ik daar voor de bevalling echt geen tijd/zin meer in heb en het inderdaad gewoon laat gaan.

Het boeit mijn partner niet. Het boeit mij waarschijnlijk tegen die tijd ook niet. Ik lig daar verder ook niet voor de lol. En wie er verder problemen mee heeft - die moet zich maar een professionele houding aanleren :D

Hahahaha, zo makkelijk!

8. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    klop nathalja,

dat had ik met de eerste echo ook. Die van 8 weken. Die moest ook inwendig. Ik had zo iets van oke, nou dat moet dan maar.

Mijn vriend had meer zoiets van; wat doe jij nou! Ja, schat hoe wil je anders een inwendige echo maken.

en idd, met de bevalling interesseerd het je ook niets meer!

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Net wat joyce zegt: die baby's van ons allen moeten er toch echt uit :D
    Wat betreft lichaamsbeharing, straks kan je toch niet meer bij je benen en je bikinilijn om te scheren dus zal t niet zo heel erg netjes geschoren zijn, je bikinilijn zie je zelf ook niet meer :p kost me nu al meer moeite om daar en m'n benen te scheren, doe er m'n best niet meer zo voor :) heb wel een ladyshave trouwens net iets veiliger dan op de tast met een mesje :)

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, ik doe het toch al niet netjes genoeg in de winter, hahaha.

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Nou ik scheer mn bikini lijn en oksels echt elke dag :p
    in de winter mn benen elke 3 dagen, en in de zomer ook elke dag.. Ga mn handigheid wel vinden voor mn benen van de zomer

12. oermama

oermama Actief lid

9 nov 2012
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sta er toch wel anders in hoor. Er komt geen vreemde tussen mijn benen tenzij het absoluut medisch noodzakelijk is. De 8 weken echo kon bij mijn echobureau gewoon uitwendig trouwens. (Er is toen niet eens over inwendig gesproken.) Als ik ga bevallen komt er ook niemand aan mij, gewoon omdat ik dat niet wil en het mij afleid (al kan ik het rationeel nog zo vanzelfsprekend vinden). Onderbewust werkt het bij mij toch anders is gebleken. :)
    Ik ben dan misschien een beetje vreemd, maar ja ieder mens is uniek :)

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Mijn 8 weken echo was ook uitwendig, gelukkig.. want zo'n inwendige echo is geen pretje.
    de wereld zou ook saai wezen als iedereen hetzelfde is toch :)

14. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant

Lief zijn jullie allemaal!
    Mensen zeggen om ons heen vaak nu dat we zo sterk zijn maar zij zien ons niet huilend wakker worden, huilend in slaap vallen en de dag doorworstelen...... Ik wens dit niemand toe. Ons meisje is zo gewenst! Hier hebben we jaren naar uitgekeken! Alles al in huis en ik durf de kamer waar alles staat niet eens meer in. We hopen zo dat ze in ieder geval tot 32 weken plast en leeft. Als ze dan komt of moet komen dan zijn de kansen redelijk dat ze het gaat overleven.... Als ze eerder gehaald moet worden dan kan ze overlijden aan iets anders dan de niertjes..... Ze MOET gewoon plassen. Wij geloven niet maar op dit moment probeer je in je hoofd aan iedereen hulp te vragen... Om ons meisje bij te staan. Vannacht bijna niet geslapen. Dan zit je samen beneden en kun je alleen maar huilen en hopen..... Zo sterk zijn we dus niet:(
    Het kan ons niet snel genoeg donderdag 14:00 zijn en hopen dat de kinderuroloog ons een heel klein beetje gerust kan stellen met voorbeelden van kindjes die er redelijk goed uitgekomen zijn uiteindelijk.... Xxxx

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Heej meid,

Als ik je verhalen lees moet ik er zelf gewoon van huilen, ik kan wel zeggen dat ik weet hoe je je voelt, maar dat is niet zo, niemand weet dat tot je het zelf mee maakt.
    Ondanks dat ik je niet persoonlijk ken heb ik het echt zo met je te doen. Ik wens jullie zoveel geluk toe! Ik hoop zo voor je dat je meisje gewoon blijft plassen tot ze geboren is en kan worden geopereerd!
    Je voelt je misschien niet sterk omdat je zoveel moet huilen, maar huilen is logisch in jou situatie.. Maar tal van mensen die hetzelfde mee zouden maken zouden het al lang hebben opgegeven of zouden helemaal ingestort zijn, wat dat betreft zijn jullie dus wel sterk, je blijft hopen en tot zover mogelijk doorgaan.
    Lieve jette, we zijn er voor je :) en als je iets kwijt wilt roep je maar! Nogmaals, we weten allemaal niet wat je mee maakt, maar we kunnen ons zo goed voorstellen hoe je je voelt! We zullen er voor je zijn

Digi-knuf

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik vraag er meestal zelf om :)
    Het beeld is 'scherper' inwendig dan uitwendig.

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Jaaaaaaaaa!!! :D

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wat leueueueuk!!!! Ik hoop dat de mijne ook snel komen.
    Leuke zomerse gezellige kleuren :D

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jette: Idd wat Nathalja al zegt.. we zijn er voor je en omdat we allemaal zelf zwanger zijn, is dat ook in ons ogen het ergste wat een kersverse ouder kan overkomen.. voor de partner net zo goed natuurlijk. Dat jullie tranen laten, is volkomen logisch, is ook een manier van uiting/frustratie van het lichaam wat het kwijt wilt.. dat weer ten goede komt van de baby..want met opkroppen heb je dus meer stress (alsof je dat nu al niet hebt) en zo laat je het toch een beetje uit je lichaam gaan waardoor de kleine er wat minder 'last' van heeft.. Ik ken je ook niet persoonlijk, maar ook ik heb met jullie te doen. Vertel het ook vaak aan mijn vriend en die vind het ook verschrikkelijk.. Ik hoop ook dat ze blijft plassen en dat ze als ze geboren is, geopereerd kan worden. Maar ik snap je onzekerheid wel ongeveer, helemaal weten hoe het is, weten we niet, omdat we dat niet meemaken, maar die onzekerheid word je helemaal gek van natuurlijk.. Ik hoop ook dat het heel gauw donderdag is voor jullie! We denken aan je!

Digi knuf!

20. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Jette: Dikke knuff. Ik kan niks anders zeggen dan dat we aan je denken en je het verdriet met ons kan delen.
    Daar zijn we voor hier. (Niet alleen voor de mooie momenten, maar ook voor de minder leuke momenten)

Deel Deze Pagina