Jette een hele dikke knuff mijn duimen draaien vollop dat het donderdag toch positief mag zijn. Ik ben uiteindelijk vanmorgen rond 5 uur in slaap gevallen en om 07.00 ging de wekker weer omdat ridder naar school moest. ben dus nog maar even gaan liggen toen ridder naar school was.
Hej meiden, Ik zit even te kijken voor muurstickers.. nou is het zo dat ALS we een boom bijv. willen als muursticker, deze wel half achter het ledikant verdwijnt, is op zich nog niet zo'n drama..maar die bomen zijn al gauw tegen de 60 a 70 euro.. Toen zei ik dat een kind het op een gegeven moment wel erg leuk vind om dingen los te pulken van de muur.. ik vond het vroeger ook geweldig om behang eraf te krabben... wat vinden jullie.. ? We kunnen eventueel ook een tekst op die muur plakken .. en dan de muur er tegenover een kleinere formaat sticker wat uit een hoek begint ofzo, dat boven de schommelstoel uitkomt.. daar komt het kind minder snel omdat het hoog is, dan achter haar bedje.. DILEMMA! Want vind ze best leuk!
Ik trok altijd het behang van de muur En smeerde het vervolgens op oudere leeftijd in met chocopasta of kleurde het vol met stiften. Zo'n sticker is inderdaad héél erg leuk; maar het ligt er maar net aan of je dat het waard vind.
Ja ik heb anders ook dit als optie: Nederlands - products new home - Girafje in Lentetuin, 2.5 m hoog! Die plakken we dan wel op zo'n hoogte dat ze er niet zo 1,2,3 bij kan komen.. en vinden we allebei wel erg leuk Zo'n boom trekt ze zo eraf of idd, gaat lopen kliederen..
Mooie buik! En ultiem schattige sticker ! Hier is het geboortekaartje van kaartje2go binnen gekomen vandaag. Hij is leuk. Even afwachten wat VL ervan vind!
Dank je! Ja hij is zeker uberschattig! Hoop dat de levertijd snel is hihi, heb wel even een mail gestuurd met hoe hoog ie eventueel is.. want als het heel klein is is het ook zonde, maar het moet ook niet achterlijk groot worden
@jette: kan me zo voorstellen dat de tijd echt voorbij kruipt tot het donderdag is.... Niets is vervelender dan in onzekerheid zitten! Ik hoop zo met jullie en iedereen mee dat alles goed blijft gaan en dat jullie meisje nog een hele poos blijft zitten! Sterkte! @truebabylove: mooi buikje! Hebben jullie ook het idee dat je buik nu ineens heel hard groeit? #ego: hier is vandaag dr babykamer geleverd... Kan niet wachten om het kamertje af te maken!
Vanochtend een flinke discussie met de babydump gehad. Ze belden om een bezorg-afspraak voor het kamertje te maken. Ze willen volgende week komen, dan kunnen wij dus niet. Dat leek ze niet te begrijpen en ze bleef flink doorzeuren of er dan iemand thuis kon zijn etc. Nee dus. Waarop die griet aan de telefoon zegt; 'het is erg druk en anders kunnen we pas na Pinksteren leveren.' 'In week 21?' vroeg ik haar, 'ja in week 21' was haar antwoord. Waarop ik reageerde met: 'Nou dat komt dan goed uit, dat is precies de week die ik voor bezorging heb afgesproken toen ik het kamertje bestelde.' Dan kon ze nog geen afspraak maken, dan werden we nog wel gebeld op een later tijdstip om een afspraak te maken. Wat een gedoe...
@jette, hier ook een hele dikke digiknuff. Ook ik heb het er wel eens met mijn vriend over en dit wens je echt niemand toe. Ik kan dan ook alleen maar heel veel sterkte wensen deze tijd en ook wij hopen voor jullie dat alles goed gaat komen. @truebabylove. Mooie buik, ook zo mooi naar voren. Zie ik nu wel al je navel een beetje naar buiten komen. Zelf merk ik ook dat mijn navel meer naar buiten komt, nog niet echt maar wel dichterbij haha. Oh vandaag heerlijk Amsterdam in geweest met mijn zwangere vriendin. Zo leuk om samen op pad te gaan, ze is nu 17 weken dus ze moest aan de zwangerschapskleding. Zie je al die mensen kijken naar mijn buik, van jij hebt die kleding nodig en niet zij, hahaha hilarisch. Lekker burgertje gegeten bij de burger king. hoe gelukkig kan je een zwangere vrouw maken. Morgen weer aan de bak na 2 weken te zijn vrij geweest, zo geen zin in maar het hoort er wel bij helaas. Zit nu ook de weken een klein beetje af te strepen tot mijn verlof. Ik heb nog 10 werkweken te gaan.....
ja heb ook het idee dat mijn buik groeit als een malle.. maar niet alleen door de beeb whehe.. zo irritant altijd dat gesnaai.. zit nu al op 81 kg. bezopen.. ! Maar eet ook niet de hele dag ongezond, dus dat snap ik niet zo.. Kleine is wel wat beweeglijker dan anders de laatste dagen, dus da's wel positief! Haha vriendlief was vanmiddag bij de bakker..zegt die man (we zijn vaste klant, maar hij haalt meestal brood, ik ga heeeeeeel af en toe mee) "Spannend he!! Nog even!" Dus vriendlief zegt: Huh.. hoe bedoeld u? Ja je word toch vader? Vriendlief: Ja in augustus pas als het goed is, maar heb het gevoel dat de kleine eerder komt begin augustus eind juli ofzo.. Die bakker: ja ze groeit enorm! (EN BEDAAAAANKT!)
mijn buik groeit ook als een gek. Is ook de hele tijd gespannen. Mannetje beweegt wel goed gelukkig. Ik heb mijn jonge gezinnen voordeelpas binnengekregen vandaag. Kunnen we met korting gaan shoppen! Had een bikini bij de webwinkel van noppies besteld maar ook die past niet! ARRRGGHHH wordt er helemaal gek van. Ik ga nu gewoon een sport badpak kopen op advies van de buuf. Ik ben ook af aan het tellen tot aan mijn verlof 12-07. dat zijn nog 11 weken! Nog veel te lang naar mijn gevoel! Donderdag weer gesprek met mijn leidinggevende over mijn werkrooster! zit me nu al weer helemaal op te richten. Gaat ze kijken of het nog nodig is dat ik minder werk want het past niet helemaal in het werkrooster! Nou, ik ga het liefst nog minder werken! Ik trek het niet om 36 uur per week te werken!:x. En dan ook nog veel staan!
Ja mijn buik voelt vooral aan alsof ik een blauwe plek heb ofzo..heel gek whaha! Maarja wat wil je als kleine meid gaat lopen stampen.. Lijkt de bovenbuurvrouw wel van ons, stampt ook altijd
Zijn er nog meer meiden die 6 weken van te voren met verlof gaan ipv 4 weken? Bij mij komt het omdat ik voor 7,5 uur in de ziektewet zit.
Eli ja mijn navel komt eruit zetten. Dames morgen zit ik al op 26 weken nog maar 14 weken te gaan kan niet wachten!!!!!
Wat een domme tut is dat weer zeg Pffffffffffffffffffff... Moeilijk om eerst te kijken en dan te bellen naar de klant jemiggg..
Bij ons wilde de babydump 3 mei komen leveren. Ik heb ze terug gebeld en wat bleek nu; zegt die mw. aan de telefoon tegen mij " hebben ze u verteld dat de kinderwagen dan nog niet geleverd kan worden, die krijgen we pas in week 20 binnen". Dus ik zeg nee, dat hebben ze ons niet verteld. Nu komen ze gewoon +/- 10 dagen voor de eigenlijke leverweek dat is dan week 22 bij ons! Vond het zo belachelijk dat ze bijna 5 weken van te voren bellen. Ik was al bang dat ze in juni nu zouden komen.