Plopnavel; ik heb altijd zo een naveltje naar binnen niet zo een bolletje. Sinds 2 weken is me navel echt naar buiten gekomen. Ik mag vandaag een 26 weken dansje doen. Nog 14 weken op de teller.
@Nathalja: Owja dat is waar! Leuk hoor, lekker fleurig altijd! @navel: Ik heb ook geen plopnavel, maar merk wel dat ie minder diep is.. Gister lag de kleine meid vlakbij de navel..dus vriendlief doet zn vinger zachtjes in mijn navel en BAM! ze reageerde daarop hihi tot 2 keer toe whaha! Hij vraagt zich alleen af of het niet slecht is voor het kindje dat je elke ochtend en avond contact zoekt omdat je het kindje wakker maakt en dus in de groei 'remt' maar lijkt me niet toch? ga niet de hele dag met mijn buik lopen schudden ofzo whaha @Truebabylove: Leukkkkk!! Zo komen we stapje voor stapje steeds dichterbij! Hebben jullie ook nu het mooi weer is, jullie meer genieten van de zwangerschap dan anders? Ik gek genoeg wel.. maar vind het altijd al een mooie tijd met het zonnetje, maar nu er een meisje in mijn buik groeit voel ik me nog meer happy!
Net nieuwe broek binnengekomen dus gelijk even foto gemaakt van vandaag ben zo blij met de broek!! @navel: die van mij steekt al uit sinds week 18, mooie popnavel soms ligt hij ook weer wat dieper, en dan zie je hem bewegen als prinses beweegt
Zo lekker druk al hier vanmorgen. Gisteren zo n pijn in mijn voeten gehad van het lopen in Amsterdam. Ben blij het idd birkenstock tijd is. Normaal heb ik in het voorjaar en de zomer altijd adidas of replay sneakers aan maar mijn adidasjes zitten nu veel te strak door opgezette voeten daar baal ik wel van want ik wilde nog nieuwe replay kopen maar durf nu niet zo goed vanwege mijn voeten. Vandaag 1 dag werken na vakantie, wat valt dat zwaar zeg en dan moet ik nog tot 18u. Pfff
Leuke broek Nathalja! Lekker stoer! @Eli: Ja ik draag meestal ook sneakers ofzo.. gelukkig pas ik ze nog wel.. ik heb toch besloten ff geen birkenstocks aan te doen vandaag, voor de avond is dat denk ik weer net iets te frisjes..zat net ff op het balkon in de schaduw met die wind is het best frisjes als je een shirtje aan hebt.. voordeel van birks is wel dat je ze lekker kunt verstellen mocht je last krijgen van opgezwollen voeten, hebben ze goed over nagedacht! Wel rot dat je 1e werkdag je nu zwaar valt Succes met de laatste uurtjes!
wat hebben we lieve mannen zeg! Die van mij is gisteravond hele tijd bezig geweest de kamer op te ruimen (heleboel speelgoed en troep, ik had er even geen energie voor) en toen de afwas (was ook een enorme berg inmiddels), dus ik kwam benden vanmorgen en het was heerlijk aan kant. Wat een schat!!! Ik zal hem vanavond maar eens extra verwennen. Met de was ben ik goed bij en dat doe ik nu trouw elke dag, dus dat gaat goed, maar als ik dan overdag weg ben en heb activiteiten met de kinderen dan komt er naast, boodschappen, het koken en het verzorgen van de kinderen niks meer van het huishouden. Net buiten de fietskar schoongemaakt die ik heb gekocht. Hij is mooi en is nog als nieuw, zeker na het sopje. Ik ben er echt blij mee. Kinderen zijn lekker in de tuin bezig al de hele dag, katten, hond in de tuin, heerlijke aanblik zo het hele spul te zien genieten van de zon. Ik heb zelf nog niet in de zon gezeten, want ben de hele tijd bezig geweest met de kids en schoonmaken, maar nu de kleinsten even slapen, misschien even....
Mijn vent is ook al aan het 'nestelen' gaat goed zo he dames! Heeft de slaapkamer opgeruimd, afgewassen, magnetron gesopt, keukenkastjes aan de buitenkant gesopt, laadjes van de salontafel opgeruimd .. dus ook ik ga weer lief voor hem zijn vanavond hihihihi
Ik loop al weer een 1.5 week denk ik op mijn teenslippers. Birkies nog niet aan gehad maar ga v t weekend ff nieuwe birkies er bij halen dan de zelfde als mijn sandalen (zie eerdere link) alleen dan zonder enkel band. die lijken me heerlijk voor als straks mijn voeten op gezwollen zijn (zijn ze nu ook al maar nog te doen) Heb nu de Teva Olowahu dames teenslippers De Wit Schijndel Lopen ook heerlijk heb ik 2 jaar geleden een vulkaan mee beklommen hahahah. schoenen loop ik alleen op als het nodig is heb hele erge brand voeten namelijk en dit is lekker koel. Lang leve het zwanger zijn heb nu teminste geen koude voeten meer
Och ik heb contant koude voeten.. Het is stil trouwens vanmiddag, iedereen zal wel buiten zitten.. hier staat er net iets te veel wind op t balkon om buiten te zitten, helaas Heb ook weer last van de harde buiken,, ik vrees dat het thuiszitten word rest van de zwangerschap, nog 16 weken te gaan
Bwah, ik was lijstjes aan het maken voor de vakantie om het overzicht te bewaren en ondertussen het 'lekkerste' recept voor kippenbouten in de braadzak aan het uitvinden met enkel gebruik van de ingrediënten die ik hier in huis heb... Het is binnen kouder dan buiten - helaas. En ik had de achterdeur lekker open staan en wilde net doen alsof het zomer was, maar ik stik van de kou nu het zonnetje tijdelijk achter een wolk zit BLEGH ! En birkenstocks heb ik ook al niet :x
Er is trouwens wat wonderlijks gebeurt vanmorgen!! die man voor de cv was er, en vroegen we hoe lang de cv het nog zou doen, dus hij zegt als het niet erger word als nu zal het nog wel 4 of 5 jaar duren.. Dus zegt M: Oh dat komt mooi uit, want we willen hier over een jaar of 3-4 weg, aangezien er nu ook een eerste kleintje op komst is. Dus die man helemaal enthousiast, en dat hij zo genoten heeft van zn kindjes, en nu van zn kleinkindjes.. en wat je allemaal met die ukkies kan doen enzo, en 's avonds voorlezen en al die vakanties.. dus ik dacht: Goh, zo kan het ook ipv die eeuwige "Geniet nu nog maar even van de rust"
Om ons heen hoor ik juist telkens dat het zooooo mooi is, die kleintjes. Wel zwaar natuurlijk, maar je krijgt er zoveel voor terug. Gelukkig hoor ik ik hier niet vaak "geniet nog ff van de rust". Wat ik vooral heel grappig vind, is hoe mannen reageren op een zwangere vrouw, zeker nu er een buik te zien is. Mannelijke collega's die echt iedere keer als ze me zien, uitgebreid beoordelen of mijn buik gegroeid is, heel leuke verhalen over hun kids vertellen en zo verder. Ook vrienden van ons die zwaar gecharmeerd zijn van een zwangere dame. Is jullie dat ook opgevallen? Het is natuurlijk wel het ultieme teken van vruchtbaarheid, dus vanuit de natuur niet zo gek.
Ik zie m'n mannelijke collega's (zijn wel 10 mannen van de 50 collega's) ook elke keer m'n buik beoordelen, ook op straat zie je niet alleen vrouwen maar ook mannen naar je buik staren collega's van manlief (wat alleen maar mannen zijn op 3 na) die geven ook elke keer tips, en doen heel geintresseerd zwanger zijn is over het algemeen ook echt super leuk!!
Voorlopig heb ik enkel nog 'last' van mijn vriend en buurman die opmerkingen maken over mijn borsten.
Meiden, vanmiddag de volledige uitslag van de vruchtwaterpunctie gehad. Daar was ons bloed toen ook voor afgenomen.... Niets gevonden!! Geen enkele chromosomen of erfelijkheids afwijking! Alles klopt dus verder bij ons meisje. Morgen gesprek om 14:00 met de kinderuroloog en daarna weer naar prenatale geneeskunde.... Dit stelt me toch weer gerust... Ze moet lekker groeien en plassen want verder mankeert er dus niets aan haar. Ik laat jullie morgenavond weten hoe alles is gegaan. Xxx
Jette, wat een opluchting moet dat zijn te horen dat verder alles goed is.nu morgen nog even afwachten. Duim voor jullie... Wat gaat de tijd zo f*cking langzaam vandaag. Ben blij als het 18u is, vanavond lekker op de bank en helemaal niks meer doen, vind het welletjes