Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Naja t word wel minder met para.. Ik kijk t nog even aan, manlief die is vandaag thuis gebleven, en gaat morgen ook alleen smiddags werken zodat hij mij kan helpen met opstarten.. Straks even douchen kijken of dat ook verlicht..
    Als t van t weekend nog niet weg is ga ik inderdaad de Vk bellen

2. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Jette, hoe is het vandaag gegaan in het zkh?

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nathalja: Pff.. lekker makkelijk gezegd idd..! Maar je weet zelf het beste hoe je je voelt, als je het niet vertrouwd vk bellen idd... rot zeg! :(

@Jette: Wilde ik ook net vragen hoe het afgelopen is..14u had je als ik het me goed herinner de afspraak toch? Maar kan me voorstellen dat je het even wilt verwerken hoor!

@slips: Ik heb bij de Wibra slips gekocht voor zwangeren! Jeeejj 3 euro per stuk :p Lekker van die 'oma slips' maarja boeiend.. ziet toch geen hond als je je kleren er overheen aan hebt, hopelijk passen ze.. is maatje XL, had eerst een L maar toen ik het ff ging rekken zei ik tegen die mevrouw: Nou..als ik nog minstens 4 maanden hiermee moet doen..red ik nooit..dus heb een XL gepakt, mag nog geruild worden :) 2 zwarte en 2 witte.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb die hele extreem grote katoenen oma-onderbroeken van de Zeeman. Er liggen er nu vijf voor 7 euro 95 ofzo. Van Mady. Ik vind ze echt heerlijk zitten en ik heb ze stiekem altijd; enkel nu in de grootste maat die er bestaat.

Ik mag het werk opsplitsen, maar het ging niet van harte. Pffff, was even een gedoe en ik moet uitkijken dat mijn hormonen niet de overhand nemen want ik was bijna zo ver om te zeggen: weet je? Bekijk het anders even lekker, voor jou tien anderen. LOL, maar daar zou ik enkel mezelf mee hebben, dus ik heb het ingeslikt en ben uiterst braaf gebleven. Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn, blaaablaaablaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Ein-de-lijk thuis!

Nu afwachten op Jette?

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb ze gevonden bij Wibra, speciaal voor zwangeren, waren 3 euro per stuk, viel me ook nog mee gelukkig, lekker van katoen! Ik vind dat kant en synthetische mooi hoor, maar draagt in mijn geval echt totaal niet prettig..! Vooral straks niet met de zomer..bleghh! Zweette al vrij snel, nu helemaal met die hormonen!

Wel goed van je dat je je rustig hebt gehouden met zo'n gesprek.. tegenwoordig als je al iets teveel zegt vlieg je eruit.. (belachelijk hoor, want je mag toch voor jezelf opkomen..? Maargoed..)

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babydump belde net.. (met vriend) dat de kinderwagen 13 mei komt .. ARGH! Als ik dat nou had geweten dat hij met ze aan de foon zat, had ik ff gevraagd of ze dan ook die babydoos mee konden sturen.. als ze toch hierheen komen.. Ik krijg nog een email.. ben benieuwd..

Ze bellen allemaal prive die instanties..zo schijtirritant..!

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Bel terug naar de babydump! Ook anoniem :D Dát zal ze leren!

Nou, het was meer omdat ik 'niet doof genoeg' was. Ik vroeg het aan baas 1 en baas 1 was akkoord maar moest het met baas 2 overleggen (het is een echtpaar; vrouw is uiteraard de baas), en hij liep naar zijn vrouw toe en herhaalde mijn vraag aan haar en ik hoorde haar bitchy fluisteren: nee, dat doen we niet, daar heb ik helemaal geen zin in. Waarbij dat dus niet bedoelt was, dat ik dat zou horen.

Mja, soms kun je dingen wel 10x zeggen en soms zijn mijn oren net zo scherp als bij de Sentinel, dus ik verstond haar luid en duidelijk. En vervolgens riepen ze mij erbij en ging ze poeslief doen (oeh hypocriet). Op zo'n moment kook ik dan al van woede - want dan zit je al 'nep' te doen en dan moet ik ook net doen alsof ik lief ben.

8. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gekke is.. ik kan dus nergens een telefoonnummer vinden op de site.. RAARRRR.. lijkt kruidvat wel.. kan je ook nooit naar een filiaal bellen.. !

OOOOW ZIJN DAT VAN ZULKE TERINGSCHIJNHEILEN..! *oops sorry moderator, ik weet dat je niet in chaps mag typen hihihi en schelden mag ook niet van papa en mama maargoed wat mag tegenwoordig wel?* Ik heb ook zulke mensen meegemaakt en dan denken ze: ze is toch slechthorend dus hoort me niet..nou dan JUIST wel.. ! Dus ik ken je gevoel!

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh hij laat t staan.. maar als ik f.uck typ dan zie je altijd *piep!* logisch :p

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hahahaha, nou ja, dan begrijp je mijn gevoel :D
    Dat had ik dus ook - enkel in een nóg slechter taalgebruik.

Ik dacht namelijk - nee hier hoeft een moderator niet te editten, dat doe ik zelf wel - krijg toch even heel gauw de piep en zoek het je verder uit stelletje piepsels met jullie halve gare piepzooi, ik werk me hier rot en doe het overigens met veel plezier, liefde en gezelligheid en wanneer mij dat niet in dank wordt afgenomen dan krijgen jullie maar lekker de piep, met piep en piep erbij! PIEP!

Maar ik zette mijn liefste brave glimlach op en heb 'lekker geklessebest' :D

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaha echt he! Ja het is niet dat ik dagelijks vloek..maar moet zeggen.. soms vind ik het HEERLIJK als ik gefrustreerd ben..alleen moet ik wel ff dimmen als de kleine er is hihihi *schaam*

Zie het al voor me.. loop je op straat met dat kind..kan het net praten.. en zegt het tegen een voorbijganger: HEJ PIEP! :D (niet wetende wat het betekend..) en dan kijkt zo'n persoon mij aan natuurlijk whehe..

12. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Mijn gesprek met mijn leidinggevende is ook goed gegaan. Het is een wonder maar ik kan lekker zitten op mijn werk!

Volgende week moet ik naar de arbo arts.
    Het is ongelovelijk wat er gebeurd als je gynaecoloog en arbo en verhoogde bloeddruk in een zin noemt!

Mijn bloeddruk was de laatste keer 140/80.

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    da's wel erg fijn voor je meid! :D Weer een last van je schouders! Ja mochten ze zeuren, kunnen ze altijd nog die gyn en arbo bellen.. Je gezondheid is toch wel belangrijk!

14. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vaaaaakkkkkaaaannnnttttiiiiieee! Jeej! Heerlijk ff 8 dagen geen werk!

Net ook nog bij de vk geweest. Nu schijnt de kleine opeens aan de grote kant te zijn! Over een paar weekjes dus groeiecho in zkh, en op suike laten prikken.... hartje doet t nog steeds super, das t belangrijkste!

@joycey: snap niet dat werkgevers altijd zo moeilijk moeten doen! Heb gelukkig een begripvolle baas wat dat betreft. Maar goed voor jezelf opgekomen, met resultaat!

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker meid, geniet ervaaaaaaaaaaaaaannn! :p (om ff in jouw stijl te blijven :p ) Hopelijk heb je ook zulk weer als vandaag de hele week! Hoorde dat het morgen weer 9 graden word.. fijn.. 10 graden verschil.......

16. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi, ik vertrek morgennacht naar valencia, dus met het weer zal t wel goedkomen :)

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooowww! Lekker hoor! :D Dan heb je zeker weten mooi weer! :D Als ik je niet meer spreek, heeeeeeeeele fijne vakantie ! :D

18. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Copani, hele fijne vakantie en geniet er lekker van. Hoop dat het in Valencia beter weer is.

Vandaag 2e dag gewerkt ging nu wel redelijk, had alleen even een dipje tussen 3 en 4uur. pfff dan duurt het zo lang. Toch even een pauzetje ingelast en daarna ging het wel weer. Moet toch weer even inkomen zo met werken na een vakantie.

Oh en balen van het weer hier zeg, vandaag nog zo lekker en morgen wordt het weer die koude kl*te hollandse temperatuur.....:(

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja het resultaat bij mijn baas is er ongeacht wat wel naar! :D

Fijne vakantie Copani! Wij volgen je zaterdag, lol - oké, niet echt volgen, maar wel qua op vakantie gaan.

Ook fijn voor jou Heyhallo! Dan bereik je toch datgene wat je wilt.

@Fief; ik vloek eigenlijk zelden en ben mij er echt heel erg bewust van wanneer ik dat doe en er is dan ook echt een reden voor. De mensen die mij hebben horen vloeken zijn op 1 hand te tellen. Ik ben ervan overtuigd dat mijn kind geen spreekwoordelijke piep hoort van mij of van mijn vriend :D

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja nou gelukkig maar toch? Ik moet het ook afleren hoor, doe het ook niet vaak, maar toch.. sommige dingen hoor ik in Rotterdam zo vaak dat ik er geeneens bij stil sta dat het schelden is ofzo.. best stom..!

Deel Deze Pagina