Haha, ja dat soort dingen heb je ook veel meer in de grote stad. Dat had ik ook toen ik nog in Amsterdam woonde. Pas toen iemand mij erop wees, ben ik er aan gaan denken en sindsdien is het 'opnieuw' ingeburgerd en op het moment dát ik onbewust wil vloeken, krijg ik het al niet eens over mijn lippen of gaat het geruisloos. Of ik verzin andere termen, afleidingsmanoeuvres. Ik ben ook iemand die vijf kilo op haar teen kan laten vallen en keihard uitschreeuwt: POTVERDIKKIEDORIEDRIEDUBBELTJESENEENKOKOSNOOT. (afijn, de caps zal zo wel gewijzigd worden door een mod)
Whahahaha ja nou ik hoop dat dat bij mij ook nog eens veranderd Ik zie je al staan met je geweldige zin whaha!
Ik vloek (bijna) niet manlief is Christelijk dus gvd zeg ik sowieso nooit, of het JC woord Sh*t wil ik nog wel eens zeggen
Ja! Ik heb ook vakantie, 2 hele weken... Ik ben er zo vreselijk aan toe. Te druk gehad de laatste tijd en vandaag als klapper van 7.30 tot 17.30 gewerkt zonder pauze tussendoor. Niet eens de tijd gehad om naar de wc te gaan. En mijn leidinggevende zeurt er over dat ik gisteren 45 min eerder op een congres ben weggegaan... Na mijn vakantie nog maar 8 weken werken en dan ben ik er minimaal 19 weken vanaf, kan niet wachten! Jette is het goed gegaan vandaag meid en cmvmens hoe is het met jou vandaag?
Jeetje meid wat een lange dag!! Moet ze ook niet zeuren over die 45 minuten hoor sjonge wat kunnen mensen zeiken zeg over minuten! Mijn moeder (is dan wel niet zwanger) heeft dat ook meegemaakt, ze moest 5 minuutjes eerder weg om een bus te halen.. maar die collega vergat dat ze er vaak wel eerder is.. dus in feite werk je net zo lang..gaat ze het niet tegen mijn moeder zeggen over de tijd.. nee die schijnheil ging gelijk naar de leidinggevende en werd mijn moeder op het matje geroepen ! Pfff (leidinggevende werkt nooit avonddiensten) hoe triest is dat! Dus ze is nu erg blij dat ze weg is daar hihi (met pensioen) Volgens mij heeft Jette wel goed nieuws gehad, las dat het zonnetje voorlopig nog blijft schijnen voor ze
Eindelijk thuis na weer een hele dag erasmus. Een gesprek van een uur gehad met de kinderuroloog. Als ons meisje blijft plassen zijn er veel dingen mogelijk na de geboorte. Hij heeft het slechtste scenario geschetst en het beste scenario. Wij zitten ws ergens tussenin maar dat kunnen ze niet met zekerheid zeggen... Slechtste is 3 jaar dialise en daarna een nier transplantatie. Beste scenario is dat er alleen anthibiotica nodig is en 2 herstel operaties. Als de niertjes eerder stoppen overlijdt ze uiteraard in mijn buik... Het komt per jaar 40 keer voor. Daarna naar onze eigen arts.... Vruchtwater was nu weer meer dan afgelopen maandag. Binnen de marge.... 3D foto ging niet want ze lag weer met haar hoofdje in mijn bekken... Inwendige echo gehad om de hersens te meten. Dat was allemaal prima. Nu 16 mei weer terug... Dan ben ik 27 weken zwanger. Ze kan dat overleven ook zonder vruchtwater... Ze groeit verder nog steeds een week vooruit en dat is goed. Hopen dat ze blijft plassen dus... Xxx
Jette, voorzichtige goede berichten dus. Ik hoop dat je tussen alle zorgen door ook een beetje kunt genieten. We blijven duimen dat het goed blijft gaan!!
Whaaaaaaaa jeeeej !!! Oh wat gaaf! Ik snap dat er nog van alles kan gebeuren; maar ik vind dit wel ontzettend positief klinken hoor. Hou de goede moed er in !
pff Jette wat een verhaal. Maar voor nu dus positief mooi zo. Wordt je dan als ze lekker bij je blijft zitten ook bv met 37 weken ingeleid of is daar nog niet over gesproken? Ik hoop dat jullie meiske blijft plassen en dat alles heel gunstig mag verlopen. Hoe voel je je zelf nu? Morgen een drukke dag. ridder heeft eerst koningsonbijt en daarna een dag met spelletjes enz. Mag morgen dus verkleed naar school vind ie helemaal geweldig. S'middags verjaardag van mijn nichtje die wordt 8 en s'avonds krijgen we zelf nog visite. Normaal is ridder vrij op vrijdag moet nu dus niet vergeten de wekker te zetten. o ja onderbroeken ik heb een paar boxers van hema die draag ik al jaren en willen nu ook nog prima en een paar zwangerschapsslips van de hema zitten ook geweldig. Maar ga denk ik toch nog maar ff bij de wibra kijken om er een paar bij te halen zit toch wel erg fijn
Hoi dames, Ik heb al even weinig/niets van me laten horen doordat het nogal heftige weken waren. Mijn opa is na lang ziekbed afgelopen dinsdag overleden waar ik een hele goeie band mee had. Hier is dus alle energie de laatste tijd naartoe gegaan dus even geen energie gehad om te reageren. Voor de rest gaat het met de zwangerschap goed. Daar mogen we gelukkig niet over klagen en kunnen we tussendoor van genieten. @Jette, goed te horen wat er vandaag uit is gekomen. Jullie meisje blijft vechten om dalijk in een lief gezin te mogen opgroeien. Ik hoop na het weekend weer wat actiever te zijn op het forum wanneer ik wat meer rust gevonden heb. @Nathalja, ik zie dat je al sinds het weekend iedere keer harde buiken hebt. Hopelijk gaat het snel beter met je. En trek niets aan van je baas hoor, je moet er nu zijn voor jezelf en je kleine meisje! @cmvmens, wat een vervelende situatie zeg, hopelijk slaan de weeënremmers aan en blijft de kleine voorlopig nog even binnen. @iedereen, ik hoop snel weer wat meer te reageren. Na het weekend heb ik weer iets meer rust als het goed is.
@Jette: Fijn dat het toch best goed nieuws is en dat jullie meisje lekker goed blijft doorgroeien. @Puk: Gecondoleerd met je opa en veel sterkte de komende tijd.
Begrijpelijk Puk! Gecondoleerd.. En heel veel sterkte! Gelukkig gaat alles wel goed met je zwangerschap.
Jette, ik ben blij voor jullie. Cmv, hou de moed erin! Puk, gecondoleerd Ikzelf doe vandaag mijn 26 weken dansje. Behoorlijk verkouden, dat is wel vervelend, maar is niets vergeleken bij wat ik hier zoal lees.
Puk gecondoleerd...... Verder nog wel iets leuks van vandaag..... Hebben jullie wel eens kleine baby's grote zorgen gekeken? Die verloskundige met dat blonde korte haar met die kuif..... Die was ook bij mijn gesprek vandaag Zij begeleid ons nu ook......