Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik ken haar! beetje jong ding toch? Jaar of 30? Vind haar wel heel erg lief overkomen! Wel fijn dat je zo'n iemand hebt die jullie begeleidt Jette, altijd wel prettig! En echt supernieuws ondanks dat het een beetje voorzichtig is.. maar het geeft jullie wel hoop en kracht :)

2. hai hai allemaal!!
    hoorde dat er nog een augustus club is, dus dacht ik kom eens even kijken :D
    zal de komende tijd eens even goed gaan meelezen, lijkt me gezellig om ook hier mee te kletsen.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Jeeej :D Marieke, leuk dat je ook deze kant op bent gekomen! It's so much better here. Hahahaha.

4. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Marieke welkom en ik wens je heeel veel succes met bij lezen we hebben al verschillende "klachten" gehad dat je een dagtaak aan ons geklets hebt:D

5. hahahaha ja mijn bloed begon alweer lichtelijk te koken..dus dacht ik zoek even de gezelligheid op!
    maar ik moet heel wat terug lezen geloof ik, al ga ik het de komende dagen maar gewoon bijhouden denk ik :D

wel leuk dat ik nu niet een van de laatste zal zijn die bevalt zoals in t andere topic haha. (al weet je t natuurlijk maar nooit)

6. dank je suprise :D
    word flink doorspitten geloof ik :)

7. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @marieke: Welkom, en je bent niet een van de laatsten die gaat bevallen hoor.
    De meesten zijn rond de 21-23 weken nu.

8. Hihi ik zag het.. T andere topic waar ik zit loopt maar tot 15 aug. En mijn datum is de 14e dus ben ik een van de laatste hihi vandaar

9. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Welkom marieke!

10. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Welkom Marieke.. Er is ook nog een ander augustus topic 16-31 augustus.. Dit topic gaat zooooo snel :$ hihi. Kan deze dames niet meer bij houden, hihi.

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hahahaha frida :p ik heb er soms ook moeite mee hoor :) maar ik vind het zooooo gezellig :D ik zit ook op een pagina voor vrouwen uit Zeeland maar daar is al 2 weken niks gepost..

Welkom Marieke!

12. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Welkom Marieke!
    Heerlijk de eerste dag van mijn vakantie vandaag, helaas was zoonlief om 6.30 al wakker en heeft hij ook nogal een humeurtje vanochtend.
    Zometeen maar een stuk wandelen, lekker uitputten, en dan leg ik hem lekker nog op bed. Met een beetje mazzel slaapt hij 3 uur!

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb echt heerlijk geslapen en fijn gedroom... Ik droomde dat ik aan het einde van de zwangerschap zat en dat ik zonder een centje pijn ons kindje vast hield en hij uiteraard helemaal perfect was, en de BV lukte ook direct, en alles was gewoon helemaal hemels :D

Echt een leuke droom dus!

Wel jammer dat ik midden in de nacht wakker werd omdat er weer een vreemde rode kater (die niet van ons is!) in onze keuken zat en niet meer naar buiten kon omdat vriendlief vergeten was het kattenluik goed te zetten. Hij staat altijd op tweerichtingsverkeer; maar dit keer op ééntje, en toen zat de rode binnen. Nou, een hels poezengevecht joh!

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb ook heerlijk geslapen gelukkig :) m'n rug doet ook een stuk minder zeer! Maar harde buiken doen vanmorgen wel weer zeer :( vandaag maar weer een dagje bankhangen in pyjama

15. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    kom mij ook even melden merkte dat al in andere topic meer aan lezen was dan reageren... dus we doen gewoon een topic er bij leuk!!!

ff algemene info over mij...
    ben marscha 24 jaar woonachtig in heerhugowaard noordholland..
    ben afgelopen maandag getrouwd en ben 5 augustus uitgerekend van ons eerste kindje wat als het goed is een jongen is...
    hier al ook wel wat klachten gehad maar daar probeer niet bij stil meer te staan... kan allemaal veel erger natuurlijk...

vanavond hebben we hier een feest voor de fam. ivm ons trouwen dus heb weer lekker druk vandaag dat zal morgen wel aan mijn lichaam gaan voelen ben ik bang

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Welkom :D

Was die andere pagina niet leuk dan ofzo? Omdat iedereen zich hier meld

Gefeliciteerd met je trouwen! mooie dag gehad?

17. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik blijf wel ook bij de andere maar dnek dat ik goed omschrijf dat er aantal mensen een duidelijke mening hebben en het helemaal niet erg vinden omdat even te melden zeg maar hahaha

ja ondanks dat we het niet uitgebereid hebben gedaan super dag gehad eentje om nooit meer te vergeten...
    allemaal heel bijzonder

18. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Welkom Marszie, ik ben ook uitgerekend op de 5e, maar dan van een meisje!

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Och vervelend, kan daar nooit zo goed tegen.. je mag best een eigen mening hebben maar het moet niet overheersend worden :)

Fijn dat je hebt genoten, dat is het belangrijkste van je trouwdag he :)

20. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    misschien dat ik dingen dubbel ga vragen sorry daarvoor dan...

maar merken jullie ook echt dat jullie kleine echt een ritme heeft met wakker en slapen? en dat ze echt op dingen reageren?

ik merk echt dat mijn kleine man echt op vaste tijden het fijn vind om te trappen echt heel bijzonder! van de week was best een harde klap en voelde mijn kleine mannetje echt schrikken in mijn buik arm ding... en als mijn man guitar gaat spelen dan reageerd hij ook zo mega grappig

Deel Deze Pagina