Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @Mira: nee dat denk ik ook niet, ik probeer zo min mogelijk te doen, maar zelfs een douche nemen en af en toe even 4 meter van de bank naar de keuken lopen is al te veel.. Heb ook het idee dat het erger word als ik kleren aan heb (dus mn positiebroek en een shirt met buikband) alsof het te strak is ofzo.. 1 mei heb ik om 10.15 weer afspraak bij de vk en dan bespreken we alles ook..

@Marieke: Ze hebben getest op blaasontsteking, urineweginfectie, nierstenen, nierstuwing maar dat was allemaal negatief.. heb zondag avond in het ziekenhuis een inwendige echo gehad om te kijken of mijn bmm verkort was of dat er al ontsluiting zichtbaar was, maar dat was ook allemaal goed.. Ook met onze kleine meid is niks mis, hartje doet het goed, blaasje werkt goed, en ligt precies goed qua groei/termijn. ze verwachten dus dat het komt door de snelle groei van de bm en de baby en dat het na rust wel goed moet komen,, maar tot nu toe helpt dat nog niet echt.

2. suprise haha oooo das al een heel stuk verder.. loop jij nog of waggel je al? ik waggel hahaha
    gefeliciteerd met je nichtje! dat heb ik ook.. mijn nichtje is ook 8 en vind het geweldig dat haar tante nu een meisje krijgt hihi

fiefer ik ga geen 3/4 D echo laten maken, puur omdat ik het erg veel geld vind. de 3D echo kosthier al 100 euro..
    heb jij het ook al zo heet ja? ik ook! vreselijk.. vannacht eindelijk beter geslapen doordat mn raam wagenwijd los stond.

veel plezier met je weekend :D

hier komen de kids van mn vriend vandaag weer.. moeten maar eens bekijken wat we gaan doen, zal vrij weinig zijn denk ik dit keer. kan niet altijd feest zijn he..

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Dames nog 5 pagina's en we zitten op de 500!!

4. jeetje nathalja.. wel fijn dat dat allemaal uitgesloten is.. maar wel vervelend dat het dan niet ophoud. ik heb als ik heel druk ben geweest (al komt dat niet meer voor haha) of last van emoties heb (boos gefrustreerd teleurgesteld... en dat komt helaas heeeel veel voor momenteel) ook last van mn buik. maar dan niet zo erg als jij het omschrijft. balen joh! sterkte ermee

5. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    @natalja, ik heb dat 's avonds ook, dan kan ik geen kleding meer hebben om mijn buik heen. Dan trek ik een slobbershirt aan en een pyjamabroek die onder mijn buik zit. Vooral niets straks over mijn buik heen, dat voelt erg vervelend.

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik had me zonet wel gedouched, en kleren aangetrokken (vind M ook wel fijn als ik gewoon kleren aanheb) maar ben na een half uur weer in een joggingbroek en oversized t-shirt geschoten..
    De hoofdpijn begint gelukkig wat te zakken.. tv wat zachter, laptop wat minder vel, 2 para's, lekker liggen hoofd laten rusten doet gelukkig wonderen.. moest van de HA voor mn rug sowieso 3 keer 2 paracetamols innemen, dus ga straks eten en dat weer 2 innemen (laatste waren om half 9) en van de vk moest ik ook gewoon para innemen tegen de pijnlijke harde buiken, ik ben al lang blij dat ze niet meer zo veel zeer doen als afgelopen weekend savonds steekt het wel maar nu overdag is het meer een zeurende pijn dan een stekende pijn

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vriendlief (en ik stiekem ook) vinden het dat geld wel waard, het is ons 1e kindje en willen dat ook op dvd hebben staan (vriendlief is al dvd/bluray gek whaha, helemaal dat 3D vind ie geweldig.. ) We deden mee in het Erasmus met de predictstudie en konden we ook gratis 3D echo's krijgen..nouuuw.. je had hem moeten zien zitten: Jaaa ik heb thuis een 3D tv, wou dat ik elke dag even mijn kind 'live' kon bewonderen met mijn 3D bril op... Ik zo: tuurlijk schat.. droom maar lekker verder :p Lijkt hier net een videotheek whaha!

Ik vind het savonds ook heerlijk om ff niets straks om mijn buik te hebben hoor, slaap tegenwoordig in nachtjapon, want broek vind ik al vervelend zitten zo onder mijn buik.. (blijkbaar draai ik snachts teveel waardoor het alle kanten op draait en dus strak gaat zitten ofzo)

Ik geloof dat je maximaal 5000 reacties kan geven toch op een forum en dan is de limiet bereikt ? Dacht dat ik dat ergens had gelezen..

Wij zijn gewoon een stel kletsmajoors whaha! ;)

Dank je wel! Weekend word weer erg gezellig!

8. ik zit ook t liefst hele dagen in mn joggingbroek hoor. zit veeel lekkerder.. heb nog een sweatpens 3 kwart gekocht voor als het een keer zomer word haha.. ding zit heerlijk..

fiefer hihi is t ook zeker wel waard hoor! hier is het alleen momenteel echt even kijken naar de centen. mn vriend is door de crisis ontslagen en solliciteerd zich de rambam maar word nergens aangenomen.. te oud waarschijnlijk en dan is hij 38.. gek worden we ervan.. dus vandaar dat dan 100 euro wel een boel geld is hihi.

weet niet meer precies hoeveel reakties een topic mag hebben.. en ach anders openen we weer een nieuwe :D

9. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suprise mijn vriend is timmerman valt onder de bouw. Hij heeft met baas en collegas onder mekaar afgesproken maandag aan het weekend te plakken heeft geen zin om 1 dag te werken en dan een dag vrij.

Welkom nieuwe dames.

Bijna een nieuwe forum openen ziten bijna vol

10. dank je truebabylove!

lijkt wel of er hier meer meisjes onderweg zijn dan jongens.. of lijkt dat zo

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    er zijn hier inderdaad meer meisjes in de maak dan jongetjes :)

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Zal ik alvast een nieuwe topic openen trouwens? voordat er niks geplaatst meer kan worden en we elkaar niet meer kunnen terugvinden :D

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
  14. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden,

Voor de nieuwe meiden, welkom in de club!

Ik ben net wezen positie kleren shoppen. Wat ik zo rond 12 weken had gekocht past nu al haast niet meer. Heb wel een leuk setje kunnen kopen. Zal vaak gedragen en gewassen worden, lol.
    Spijkerrokje met rose en zwarte legging eronder, daarboven een roze achtig hemdje en een positievest. Met al dat blauw in huis was ik wel weer even toe aan wat rose ;)
    Nu maar even rustmomentje pakken, want vanavond weer een feestje.

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zitten momenteel ook allebei in de uitkering :) M'n vriend heeft 2 jaar terug een auto ongeluk gehad en is dus afgekeurd voor het schildersvak (was onderhoudssschilder dus ladder op en af en stelling op en af en zwaar tillen oftewel alles wat bij dat vak komt kijken, kan hij niet meer doen) zijn been is geraakt met 50 km/u op een zebrapad.. dus is ook druk op zoek naar een nieuwe baan.. zijn baas heeft zich failliet laten verklaren (werkten met zijn 2en, maarja vriend viel af) dus daar sta je dan.. (zal me niets verbazen dat die man onder een nieuwe naam verder is gegaan hoor..hij wilde geloof ik al van hem af ofzo.. want ik kwam erachter dat ie niet volgnes CAO betaald kreeg en ben naar Juridisch loket gegaan blablabla..lang verhaal vond ie hem ineens een zeikerd..) Vriend is 32.. hoort de ene smoes na de ander..zelfs voor vuilnisman moet je 4 jaar ervaring hebben..bezopen! Ik zelf zit in de WW, contract werd niet verlengd in het Erasmus, maar aan de ene kant ben ik wel blij dat ik er weg ben, want werd alleen maar depri van die mensen op die afdeling die daar werkten pff..vriendjespolitiek..kotste ik echt letterlijk van.. blegh! Ik word volgende maand 29 en ook ik kom moeilijk aan werk..frustrerend..! Allebei solliciteren we ons de rambam..maar word je echt knetter van.. 1 troost, we zijn de enigsten niet, maar trots zijn erop doen we zeker niet.. Ik krijg, omdat ik rechts geheel doof ben en links slechthorend en minder dan 50% hoor, recht op Wajong na veel getrek en gedoe.. is natuurlijk ook geen vetpot, maar beter wat dan niets..en ben dan niet verplicht fulltime te werken maar 20 tot 25 uur per week.. dus fijne bijkomstigheid is dan dat je tot 'fulltime' aangevuld krijgt uiteraard niet voor de volle 100 % maar geloof uit mijn hoofd 75 a 70% van het wettelijk minimum loon. De overige dagen ben ik dan thuis voor ons meisje, kost me ook aardig wat energie en ik geef het haar met alle liefde. Ze hebben allerlei onderzoeken gedaan bij de Wajong en daar is uitgekomen dat het voor mij niet haalbaar is (psychisch) om fulltime te werken. Dus ik WIL het wel, alleen ik KAN het niet.. maar ik vind het jammer dat sommigen dat afschilderen als 'profiteur' .. (Nee ik bedoel geen mensen hier op he t forum lieve mensen, maar in mijn vriendenkring )

16. fiefer jeeetje jullie hebben t wel helemaal te pakken daar dan!
    dat solliciteren is een drama.. snap ik echt niet hoor bah! rotland zo af en toe haha

mag ik vragen of je je hele leven al doof/slechthorend bent? of is dat later gekomen? mooi vervelend lijkt me dat!
    kan je wel gewoon praten of praten jullie in gebaren taal?

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik praat gewoon wil wel gebarentaal leren want als ik ouder word gaat het natuurlijk meer achteruit hihi.

Ja joh.. weet je wat ik eerlijk gezegd nooit zo begrijp he.. ik en mijn partner hebben dus allebei (omdat het verplicht is als t ware) een project bij een reintegratiebureau gevolgd en vriendlief loopt er nog.. Hij omdat hij arbeidsongeschikt is en dus om moet scholen, dus hij 'leert' daar voor administratief medewerker, maar in de praktijk leert ie geen donder .. althans.. kan je thuis ook op je laptop leren bij wijze van.. En ik heb er gelopen omdat ik slechthorend ben en zij me dus zogenaamd zouden helpen aan een baan, dus als het ware een soort 'deur openen' naar de werkgever, want normaal gesproken word je (is mijn ervaring) meteen afgewezen en al dan niet meteen, je contract niet verlengd (heb al iets van 13 werkgevers gehad in mijn leven en werk sinds mijn 19e levensjaar ofzo, moet je nagaan..) Ik geef me altijd 200% en vind de banen vaak ook leuk, heb bijv. bij een bekende natuurlijke winkel gewerkt wat uit Engeland komt, ga geen reclame maken ofzo.. maar Anita Roddick was daar de oprichter van. Na 2 jaar zou ik een vast contract moeten krijgen, had het geweldig naar mijn zin, zou een vast contract krijgen na geloof 3 x verlengen, althans zo zijn de regels (althans toen..hoe het nu is is het net ff anders denk ik..) dus dacht nou leuk! :D Mijn 3 interesses op 1 werkvloer, beter kan niet.. maar er was jaloezie van de manager en dat projecteerde ze op mij en toen was het van : Ja ik wil dat je tegen IEDERE klant zegt die binnenkomt dat je slechthorend ben.. dus ik zei: Waarom? Als ik de klant goed versta, zie ik geen reden om dat te vermelden hoor, alleen als ik merk dat t gesprek niet helemaal lekker loopt, dan geef ik het aan, maar dat hoef je me niet te vertellen, heb ik heel mijn leven al gedaan.. :) Heb geen bord voor mijn kop..

In plaats dat die reintegratiebureau's die in ons geval, 2 a 3000 euro kosten per project opgeheven worden, want wij leren er geen moer en worden er geen steek mee geholpen (ik moest 99% zelf doen.., partner word achter een pc gedumpt en zoek het maar uit) ik zeg: Bied bijv. 2 a 3 totaal verschillende opleidingen aan van dat bedrag.. inclusief een stage.. hebben we ook meteen de ervaring in ons zak,een goede referentie EN een diploma op je CV.. in mijn ogen heb je dan meer kans op de arbeidsmarkt dan zo'n bureau.. maar kan aan mij liggen..maar ik maak me daar best wel druk om..het is al crisis en er is al amper geld..en het geld wat er is, word uitgegeven alsof het niets is.. Wij willen allebei heel graag werken, zijn heel gemotiveerd, willen onderaan de trap beginnen om uberhaupt hogerop te komen, slijmen niet over de rug van onze werkgever.. gewoon eerlijk daar komen weet je wel..en dan krijg je nergens een kans verdorie..

Bij het reintegratiebureau waar ik vorig jaar liep, liep het niet lekker met de zoveelste jobcoach heb eerlijk gezegd waar het op staat en ze niet hun werk doen zoals ze beloven..en heb gezegd: Ik kap ermee..vind het zonde van mijn energie.. ! Straks met de Wajong willen ze me weer in zo'n reintegratietraject gooien.. ik zei: Als ik ook maar IETS merk dat ik 99% zelf moet doen of ze maling aan me hebben (want dat was bij die ene wel zo) dan kap ik meteen a la minute..want dan heb ik ook nog een kind thuis zitten die me hard nodig heeft.. ! En de wajong coach vond dat prima :) Ik vertik het om weer zoiets doelloos te doen hoor.. maar wil ze niet allemaal over 1 kam scheren, dus wil ze nog een kans geven.. dus ben benieuwd..

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb toen ik 5 maanden oud was een hersenvliesontsteking gekregen, daar heb ik mijn dove oor en slechthorende oor aan overgehouden :) Dus in feite weet ik niet beter en ben niets anders gewend. Rotte is dat ik altijd voor mezelf op ben gekomen, gewoon omdat ik dat zo geleerd heb van mijn ouders en omdat de maatschappij vrij hard is tegenwoordig.. de 1 ziet me als een bitch, de ander snapt het. De werkgevers vinden je dan vaak brutaal.. en hop daar ga je.. eruit.. ! Mijn gehoorzenuw is aan de rechterkant ook beschadigd, dus een CI plaatsen of een hoortoestel, heeft geen zin omdat de zenuw het niet doorgeeft aan mijn hersenen.. maar ik wil me niet in een hokje laten plaatsen.. ik mag dan wel een beperking hebben, maar ben niet dom ofzo.. of achterlijk.. het zegt niets over mijn kwaliteiten.. en dan praat ik niet alleen over mijzelf, maar voor zoveel mensen die een beperking hebben.. iemand in een rolstoel kan misschien niet meer lopen om wat voor reden dan ook, maar dan kan hij/zij misschien nog wel goed zijn met haar/zijn handen.. of met zijn hoofd.. best vervelend dat mensen je tegenwoordig heel erg afrekenen op je uiterlijk/beperking..

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Sorry meiden moet even mn ei kwijt:

ik voel me zooo beroerd!! Harde buiken blijven maar aanhouden, heb een gigantisch branderig gevoel in mn keel (geen idee of het slokdarm of luchtpijp is) ben ongelovelijk misselijk, hoofdpijn is nog niet helemaal weg, en rugpijn word steeds erger, gewoon zitten gaat al bijna niet maar liggen is ook onprettig. Ik heb het gewoon echt niet meer, weet niet meer hoe ik de dag door moet komen :( Manlief komt weer eerder uit zn werk zodat hij voor mij kan zorgen en daar baal ik dan ook weer van, hij zet alles aan de kant om voor mij thuis te kunnen zijn..

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej meis, begrijpelijk dat je er even door heen zit, en je ei kwijt kan je hier altijd.. wij zijn er voor je! En voor iedereen die het even niet meer ziet zitten! Misschien dat antagel helpt tegen je branderig gevoel in je luchtpijp? Da's eigenlijk voor je maag, maar soms komt dat bij mij ook naar boven .. word je helemaal gek van..blijf je slikken, maar weg gaat het niet..met antagel is dat zo weg :) Verkrijgbaar bij de apotheek en kan geen kwaad voor je kindje.

Wat betreft je harde buiken/rug, waarschijnlijk heb je het al geprobeerd maar misschien helpt een kruik en/of kussen om het gevoel te verminderen? Wel lief dat je man zoveel voor je over heeft hoor meis, maar snap hoe je je voelt..je wilt niet afhankelijk zijn..

Komop meis.. het is voor mij misschien makkelijk gezegd.. maar hou je sterk.. ! Knuff!

Deel Deze Pagina