hihi leuk heyhallo! dan word t toch allemaal nog net dat beetje echter he hier halen we 18 mei t kamertje op bij mn vriendin.. helemaal zin in. mooie tekst idd nathalja
Tjezus, ben even een dagje werken en ik heb 9 pagina's bij te lezen..... Nieuwe meiden welkom, zoals jullie zien is het hier idd gezelliger Nathalja, gewoon echt bellen. Het is echt geen goed teken dat je zo lang last er van houdt. En je 'gezeur/beklag' is hier altijd welkom. Daarom zijn we er ook allemaal. Nu even mijn beklag ..... 3 dagen gewerkt nu en mijn rug voelt alsof er 20kg bakstenen aanhangen. Wat is dat zwaar zeg 7u pdag werken en dan moet ik morgen ook nog. En dat terwijl ik altijd 10u pdag werkte. Hele vakantie heb ik onze kleine man zo vaak en duidelijk gevoeld over de hele dag verspreid, sinds ik aan het werk ben heb ik m misschien 2x gevoeld en dan ook s'avonds meegerekend als ik op de bank lig bij te komen. Maandag moet ik voor controle naar vk en dan toch maar even aankaarten over hoe en wat met het werken, want ik merk gewoon dat mijn lichaam dit niet gaat trekken tot mijn verlof. Alleen heb ik een werkgever die altijd over alles loopt te zeiken, alles is teveel en als ik s een x extra wil zitten doet ie daar ook nog moeilijk over. + ook nog het feit dat als ik zo'n gesprek aanga met m, dan schiet ik bij het eerste woord al vol en sta ik meteen te janken, alleen is het best lastig om dan nog een normaal gesprek te hebben. Nog 1 dagje en dan weer lekker 3 dagen vrij, kan ik even goed bedenken hoe ik dat ga aanpakken.
eli hihi idd hadden veel eerder hier moeten komen ik zou wel goed je rust pakken hoor.. voornamelijk groeit je buik en beeb dus tijdens rust.. dus zou zeggen pak die ook.. en gewoon lekker janken bij hem/haar hoor!! dan weet die ook dat t menes is!
Ja mijn vriend heeft dus precies hetzelfde.. solliciteerd op werkelijk alles.. Mac, huismeester, vuilnisman enz. maar allemaal van die lompe smoesjes.. "We hebben zoveel kandidaten!" YEAH RIGHT! Ja pfff.. gek word je van vooroordelen..zal nooit vergeten ik werkte toen nog in de winkel waar ik over vertelde..en het was rustig.. en ik stond alles een beetje aan te vullen en recht te spiegelen, met mijn dove oor naar de uitgang toe ondanks dat ik goed om me heen keek, lette ik ook op of er klanten kwamen.. maar ik was bezig met een tester schoonmaken van een bodybutter en ineens hoor ik "BEN JE DOOF OFZO!!??" Dus ik zei: Ja "nee dat kan niet, je bent nog jong dit dat.. " ik zo: mevrouw..daar is het gat van de deur.. daahaaagg Nou de manager woest.. want die was achter maar hoorde dat..toen zei ik: Ik laat me niet zo afblaffen door mensen, klant of geen klant.. ik wil respect dan krijgen ze ook respect terug.. Heel simpel.. Was me een partij boos joh ..was echt aan het koken van binnen
Eli kun je ook niet naar de arbo arts gaan? Dat doe ik namelijk donderdag ook. Ik wil ook nog minder gaan werken. Ik werk nu 7,5 uur per week minder, maar ik merk dat 5 dagen achter elkaar te veel van het goede is eigenlijk.
Ja dat is ook wel een goeie. Arbo arts behandeld het objectief toch? En wel dat ze de klachten serieus nemen. Hoeveel dagen en uren wil jij gaan werken? Zou wel schelen hoor minder werken, minder stress en lekker rust voor ons en onze kindjes
Eli; ja, ze zijn objectief. En denken met jou mee. Ik werk nu 5 dagen van 6,5 uur. Maar ik merk gewoon hoe later op de dag het wordt hoe moeizamer alles gaat. Ik kan in ieder geval nu zittens werk doen, dat is al iets. Ik wil eigelijk minder dagen gaan werken. Of halve dagen. Ik moet namelijk ook nog 65 km met de auto rijden heen 65 km en terug ook 75 km. Dit hakt er ook behoorlijk in en ik merk gewoon dat ik niet goed oplet in het verkeer. Levensgevaarlijk!
Ik heb bij mijn leidinggevende ook aangegeven dat ik ontzettend veel stress ervaar. Dat ga ik donderdag ook bij de arbo aangeven.
nou dat kan ik me voorstellen dan ja dat je boos werd.. pfff vermoeiend zulke mensen! mijn arboarts heb ik niet veel aan. je kan wel zelf t uwv bellen wat die ervan zeggen.. ik heb ook regelmatig contact met hun
We gaan met gemak op deel 2 ook de 500 halen! Ik heb nu lekker 4 dagen vrij. Ik ga zondag nog wat truitjes voor ons knulletje halen. Vl is een dagje weg.
Hoeveel pagina's/berichten mag je eigenlijk op 1 onderwerp hebben?? Kon het in de forum regels niet terugvinden.
Ik heb geen idee hoeveel berichten, dacht iets van 5000 .. dus na mij nog 4 berichten te gaan woooeehooeeww! This is how we do it !
Ladies.. we gaan verder op: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/436576-augustus-2013-buikjes-deel-2-a-5.html#post14965818 Voor degenen die het gemist hebben, bovenstaand nog een keer de link van het nieuwe forum deel 2 En nu ga ik op visite Nu nog 2 berichten whehe..
Morgen een swirl!!! Woeppieeeeee!!! Zonet ook heerlijk witlof voor mezelf klaargemaakt lekker genoten dus van m'n eten (lust M niet dus eet t bijna nooit) hij gaat me zo een massage geven voor m'n rug, ben ik toch blij met m'n voedingskussen die leg ik dan op de bank als een soort donut en dan ga ik er op liggen met m'n buik in het gat
En het laatste bericht (als het goed is, is voor MIJ jjeeeej! Whaha ik zie je al liggen! En anders misschien zo'n grote zwemband?