Wij vertellen het rond 12 weken. Heb geen zin in gezeur over financieele zooi. En ik wil eerst uit de gevaren zone zijn
Dames ik trap de spits af met de eerste foto echt een darmen buikje Normaal helemaal plat http://i.imgur.com/3Pxbt.jpg
Zo! Baby1985, dat is al een flink darmenbuikje, leuk! Ik heb af en toe in de avond ook een klein darmenbuikje maar nog niet zo duidelijk.
Gefeliciteerd zwangere dames Zo ik meld me ook aan Heb op 12-12-12 positief getest, 8 dagen voor NOD, dus ik weet niet wanneer ik uitgerekend ben in augustus (begin of eind in ieder geval) dat hoor ik morgen
hihi, zo'n buikje heb ik standaard elke avond, zwanger of niet. Ik denk dat ik beter ochtendbuikjes op de foto kan zetten, dat is wat representatiever in mijn geval. Ik zal binnenkort ook een buikjesfoto maken.
Hebben de eind augustus-dames de vk al gebeld? Ik ben aan het twijfelen of ik de huisarts alvast moet bellen voor adressen van vk in de buurt, of dat ik beter nog even kan wachten. Al zou ik hooguit wachten tot vrijdag, want anders komt kerst en oud-op-nieuw ertussen en zo lang kan ik echt niet wachten .
Ik wel, omdat ik niet wist hoe of wat, maar als ik jou was zou ik gewoon bellen en vast een afspraak met een vk maken voor in het nieuwe jaar
Nou, dan hebben jullie mij overtuigd. Ik ga dadelijk (als ik een plek kan vinden om te bellen waar niemand me hoort) ook bellen. Eerst de huisarts, eens even laten informeren welke vk ik het best kan bellen.
@ Baby1985 mooie foto!! Ik heb mijn eerste echo op 3 januari om 7 uur savonds!! Moet onder controle bij de gyn ivm loslating placenta vorige zwangerschap (is gelukkig allemaal goed afgelopen, dochtertje is inmiddels anderhalf) dus als de echo goed is mag ik meteen een afspraak maken... Kunnen we gezellig met zijn alle aftellen, ik krijg er iig helemaal de zenuwen van haha groetjes Marianne
Wij mogen 14 januari om 15;00 heen. Vraagje trouwens ; ik ben verkouden en gebruik a vogel cinuforce neusspray. Maar ben nu wel beetje ongerust. Mag ik het wel gebruiken?
Ja hoor dat mag je gewoon gebruiken.. Ik mag donderdag 10 januari voor de 1e echo spannend!! Een lijstje maken is prima hoor, leuk! Hoe doen we dat handig?