Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Geniet van je vakantie!!

2. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Dames wat een mooi om te horen dat de echo's goed zijn en ook al 2x een tweeling
    Hier nog even wachten en dan is het voor ons ook zover :)
    Hier ook de hele dag door misselijk gevoel, maar probeer wel gewoon te eten en het werkt wel aardig
    Hier mijn buikfoto van 6 weken:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,1 KB
      Weergaven:
      5
  3. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Mooie test hoor!!!

4. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Fijne vakantie!!

5. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Baby1985, mooi buikje!
    Ik snap er niks van...... Hier helemaal plat! Ik heb al meer buikjes voorbij zien komen. Hadden jullie dan al een beetje een buikje? (Is niet verkeerd bedoeld hè!) ik zou het ook wel willen zien bij mezelf ;)

6. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Nee was helemaal plat sporte veel :)

7. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Jaloers hier! ;)

8. Augustu

Augustu Actief lid

3 aug 2012
    325
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi buikje baby1985!

Jette1976, hier ook nog helemaal plat hoor. In de avond heel af en toe darmenbuikje als ik een keertje goed gegeten heb haha. Maar verder blijft het plat.

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan de ene kant mogen we blij zijn dat we niet nu al een buikje hebben dames... dalijk piepen we wel anders!! ;) (niet lullig bedoeld tegenover de mensen die WEL nu al een buikje hebben, begrijp me niet verkeerd!)

10. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Ola luitjes, hier vanmorgen ook een knipperlichtje mogen bewonderen .. zoooo bijzonder :)

Volgende week maandag nieuwe echo in het ziekenhuis.
    Kliniek zijn we nu uit ontslagen ;)

11. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    gefeliciteerd iedereen met een goede en mooie echo!

ik heb heel sterk het gevoel dat er een klein meisje in mijn buik groeit. Geen idee waarom. misschien komt het omdat we het al heel snel over de meisjes naam eens waren:(. De jongens naam komen we niet uit. Vl vind iets anders mooi dan mij ;). Komt goed.:D

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hele ouderwetse manier van geslachtsbepaling maar heeft binnen onze familie al 4 keer gewerkt!

Ga op je rug op bed liggen en laat je echtgenoot/vrienden een kettinkje boven je buik hangen ( we gaan dus pendelen! ) als het kettinkje rondjes gaat draaien is het een kleine meid en gaat hij alleen maar van je navel naar je schaamstreek heen een weer zwiepen heb je een kleine man in je buik. Mijn moeder heeft met ons alle 3 haar kinderen het gedaan en de ketting heeft nog nooit gelogen ook mijn mijn zus gaf hij rondje aan en die heeft een prachtig dochtertje gekregen :) mijn moeder deed het net bij mij en hij zwiepte heen en weer, mijn gevoel gaf jongen aan en de ketting precies hetzelfde.. ( misschien ben ik erg bijgelovig maar ik vind het wel heel bizar )

13. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Ik mis mijn buik nog steeds van mijn vorige zwangerschap:) was hem helemaal niet zat
    Toen onze zoon geboren was voelde ik me zo leeg en kaal!

14. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    Wauw Kleintje en Derbi allebei een tweeling! Gefeliciteerd!
    En alle andere meiden met een mooie echo ook super gefeliciteerd!!

Wij moeten nog even wachten tot maandag.....spannend!! Maar lekker aftellen nu...Hopelijk daarna goed nieuws!

Het eten is hier ook een probleem momenteel.
    Geen honger, en als ik dan honger krijg wordt ik misselijk, dus eigenlijk proberen omdat voor te zijn.... Wat eten jullie 's morgens zoal? Ik krijg echt niks naar beneden dan. De gedachte alleen al aan eten....Wel ontzettende dorst.

15. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Meiden met een mooie echo: gefeliciteerd!

Sunshins, hier precies het zelfde probleem.
    En als ik al wat eet, komt t net zo hard weer omhoog.
    Ik moet zo het eten opzetten maar zie er echt tegen op.
    Alleen die lucht al! Bah zeg...

's morgens krijg ik ook eigenlijk niets weg, maar goed ik moet echt iets eten anders trek ik het niet.
    Ik neem dan maar heel simpel een beschuitje met boter en kaas.
    Meer krijg ik echt niet weg.

16. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ik had ook als eerste een meisjesnaam in mn hoofd, maar toch sterk t gevoel dat het een jongen wordt... ;) dus ja k weet t nog steeds niet... Nog n paar weekjes geduld hebben ;)

17. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Hey meiden,

Ik heb het gevoel dat ik een dochter krijg waarom weet ik niet.
    Net weer een eco gehad voor de predict studie, weer een meting gedaan en vruchtjes was gegroeid naar 7,5 mm en werdt nu op 6.4 gezet dus nog maar 4 dagen verschil :)) maar niks om mij zorgen over te maken, hartje klote 123 slagen pm was ook helemaal top voor dit termijn.
    Nu hopen dat de onzerekerheid een beetje verdwijnt, want ben er wel constant mee bezig.

Sugar als het goed is ben jij nu ook gewest heb aan je gedacht hoor om 3 uur!! Ben benieuwd naar je foto!!!!!

18. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Hier ook nog geen buik, maar dat zal ook nog wel even duren aaangezien frummel nog geen cm is ;) wel dikker geworden tijdens het spuiten van de hormomen tijdens de iui en ivf behandelingen, dus in de avond wel een zwanger buikje hihihi.
    Bij mijn dochter begon het met 20 weken, hoop nu wel eerder hoor!!

19. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Brrr hier ook misselijkheid met vlagen. eten staat tegen (voor het koken/ bakken ervan).. lekkere trek wel erg aanwezig.. hmmmm (vooral bitterballen :) )

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow bah idd de lucht als je eten moet koken blegghhh! Vriendlief heeft net een zakje dropmix meegenomen en dat lust ik dan weer wel whahaha dus lekkere trek is meer aanwezig dan de verplichte trek.. Dus ik scheurde gelijk dat zakje open zegt ie: We moeten dalijk nog wel eten he.. Ik zo: Ja maakt niet uit .. eet toch amper wat denk ik .. (word wel een gebakken eitje op bruin brood)

Deel Deze Pagina