Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Wat fijn!! Geniet er van!!!

Wie van jullie heeft er al een zwangerschapsboek gekocht?
    Welke is een aanrader??
    Als onze eerste echo goed is wil ik er weer 1 aanschaffen!

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooow op zo'n manier! Nou da's gelukkig wel weer goed nieuws!!! Ik hoop dat ik maandag ok te horen krijg dat ik een plakbeeb heb, want 1e keer naar terugplaatsing ging het ook mis.. :( Nu zit de beeb er wel een stuk langer gelukkig :D

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Zijn er meer vrouwen die last hebben van verstopping? Ik vind het erg vervelend omdat ik last heb van spastische darmen, en mijn medicijnen mag ik nu niet gebruiken

4. Marianne1987

Marianne1987 Actief lid

14 sep 2012
    156
    0
    0
    Hallo dames,

Gefeliciteerd met de goede echo!!

Ik heb een zwangerschapsdagboek gekocht, staan handige tips in en je kunt lekker zelf bepalen wat je erin schrijft heel leuk!

Ik ben dan miss niet misselijk maar slaap al een week bar slecht.. word elke x om de 2 a 3 uur wakker met pijn in mijn rug, buik en ontzettend maagzuur, de vanillevla is al ingeslagen haha... moet zeggen dat ik van de vorige zwangerschappen bekkeninstabiliteit overgehouden heb en daar zo ie zo al last van had, lijkt wel of mijn lijf er nu veel slechter tegen kan als de vorige zwangerschappen... Hoop dat het nog wat beter wordt want ik heb echt 7 a 8 uur slaap per nacht nodig anders ben ik niet te genieten, is ook heel gezellig voor vl haha:p

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    (Nog) geen last van verstopping, maar wel als ik ga slapen, ik het vaak bloedjeheet heb.. sla dan de deken van me af.. 2 minuten later de deken weer over me heen.. volop draaien.. mijn ligging niet kunnen vinden blegghh.. Wie heeft hier ook last van? Heb nu nog geeneens een buikje, laatstaan als ik 8 maanden ben..

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb het in bed ook snel warm moet je je voeten buiten de deken hangen koelt wat af en verder lig je wel onder de deken

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat doe ik inderdaad al, maar dan krijg ik het ook weer snel koud, kan namelijk niet echt slapen zonder deken over me heen haha

8. Liescakes

Liescakes Actief lid

7 jun 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh joh, ik lig juist wakker tot 2.00 omdat ik echt ijsklompen aan m'n benen heb hangen. Ik ben dus bijna jaloers! Hoewel, te warm is ook natuurlijk heeeeeel vervelend.
    Ik heb nu ook ineens last van verstopping, was voorheen juist andersom. Erg moeilijk. Je krijgt dan vaak die gebruikelijke tips als: veel drinken, vezelrijk eten, groente, fruit etc. Maar ja, wat nu als je dat al doet?
    Ben benieuwd hoe anderen dit oplossen inderdaad.

Liefs, Lies

9. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ook verstopping, maar ik merk wel dat ik het alleen heb als ik heb twee liter gedronken heb. Als niks helpt gewoon naar je huisarts gaan en vragen om een kalmerend middeltje?

Ik heb het juist ijskoud in bed, ook niet echt prettig

10. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kalmerend moet dus laxerend zijn, hihi

11. Marianne1987

Marianne1987 Actief lid

14 sep 2012
    156
    0
    0
  12. Charlie82

Charlie82 Lid

2 okt 2012
    78
    0
    6
    Wat een goed nieuws Surprise, fijn!

Ik begin 'm toch ook wel een beetje te knijpen voor onze eerste echo woensdag. Bizar hoeveel je er mee bezig kan zijn. Maar goed, positive thinking!

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin nu ook wel een beetje gezonde zenuwen te krijgen voor a.s maandag.. dan krijgen wij ook onze 1e echo.. ben zo benieuwd of het hartje klopt..! Eerst maakte ik me er niet zo druk om.. maar nu het dichterbij komt wordt het toch wel spannend.. !

14. Charlie82

Charlie82 Lid

2 okt 2012
    78
    0
    6
    Super spannend! Hoop dat je vroeg in de ochtend bent, dat scheelt weer. Hou ons op de hoogte!

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    12.15 pas... pff.. ! Maargoed.. we mogen !! Da's al heel wat haha!

16. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik ben ook zenuwachtig voor maandag voor de eerste echo. Maak me ook zorgen dat het hartje niet klopt.

Wij mogen om 12.30 uur. Vind het zooo spannend. Is ons eerste kindje.

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor ons is het ook het 1e kindje, dus het is allemaal erg nieuw en spannend..! Vooral die 1e echo vind ik spannend..want dan is het de 1e keer..dus ben je doodnieuwsgierig of het hartje klopt enzo.. of of het 1 of 2 eitjes zijn...... (als ze dat al kunnen zien)

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik mag volgende week maandag pas 1e echo!! Omdat ik steeds zo ziek was was ik niet in staat om een afspraak te maken :( 14 januari om 9.45 dus wel op tijd gelukkig.

19. Charlie82

Charlie82 Lid

2 okt 2012
    78
    0
    6
    Nathalja, balen dat het nog iets langer duurt.

Fiefer, idd spannend of er ook meerdere hartjes zouden zijn. Ik heb iig geen kans deze keer op een twee-eiige tweeling. Op de dag van de ovulatie kreeg ik een echo waar 1 mooie follikel was gespot, dat moet 'm zijn geweest. Het grappige is dat de gyn de echo heeft meegegeven waarop je dus heel duidelijk het betreffende eiblaasje ziet dat is bevrucht. Bizar dat dat dus het allereerste fotootje is van onze beeb..

Viendlief is zo overenthousiast dat hij vandaag bij autodealers gaat kijken naar 'familyproof' auto's. Hij zei dat hij zich niks kon voorstellen bij de wekelijkse ontwikkeling van het kindje en beter is in het focussen op de praktische zaken wanneer het kindje er is. Heel lief!

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ja!! Vanmorgen hebben we de box opgehaald :D Ben er zo blij mee :D

Deel Deze Pagina