Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Nou hier voor de eerste keer misselijk geweest!
    De afgelopen weken postte ik hier dat ik geen kwaaltjes had. Vandaag heel de dag kotsmisselijk geweest! Niets kunnen eten, en heel de dag op bed gelegen...... Nu gaat het wel weer. Ik hoop niet dat ik zulke dagen vaak ga hebben. Drama!

2. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Spulletjes kopen, durf ik echt nog niet..... Ik wacht in ieder geval tot 4 maanden daarmee maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk ;)

3. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    @ Marianne.. wat een mooie echo, en al zo groot :) Wij lopen tegelijk op maar onze spruit was op 03-01 9.7mm
    @ charlie.. zo herkenbaar.. hihi.. Mannen :)
    @ Natalja.. mooie box hoor.. groot gelijk dat je bepaalde dingen via mp haalt. scheelt soms echt té veel
    @ Puck.. wat lees ik nu? Tijdens vakantie aan 't spieken op het forum? foei toch, hihi.. Ga lekker genieten van jullie vakantie, heeerlijk. Wel balen dat je last vd vlucht hebt gehad. Goed rusten he

Voor de dames die er over denken om positiekleding te kopen maar het eigenlijk nog te vroeg vinden?.. BellieBelt is misschien een goede (tussen)oplossing. Zelf afgelopen week besteld en moet zeggen echt ideaal. Lang shirt erover en niemand die het ziet, kan je toch nog mooi je eigen broeken aanhouden.

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht ook nog even met kopen hoor..! Kan nog van alles mis gaan de eerste 3 maanden, maargoed helemaal zekerheid heb je natuurlijk nooit.. dus ik snap de andere mensen dan ook wel weer! Kan me voorstellen dat het errug moeilijk is om niets te kopen als je op een babyafdeling ergens loopt..

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Belly belt is dat zo'n soort riempje dat je een extra tussenstukje hebt tussen je broeksknoop en het gat? Indd goede oplossing, maar ik heb voornamelijk treggings..... dus die hebben geen knoop/ritssluiting hihi.

6. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Ja die bedoel ik idd :) handige oplossing voor broeken met knoopsgat of schuifsluiting.. voor treggings word het idd lastiger, maar die rekken nog wel aardig mooi mee in 't begin toch

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jawel, rekken wel mee, maar ik ben s'avonds ooow zo blij dat ik dan mn pyamabroek aan kan! Want dan zet mijn buik wel wat meer op.. dus dan voel je het wel..

8. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Hihi.. ik ken 't gevoel. Zodra ik weet dat we geen visite meer kunnen verwachten dan is 't één streep naar boven joggingbroek pakken :)

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaaaaaahaha zo herkenbaar!!

10. Marianne1987

Marianne1987 Actief lid

14 sep 2012
    156
    0
    0
    Ik heb vandaag de box opgeruimd haha, mijn dochter gaat er niet meer in en hij werd alleen nog maar gebruikt als opslagruimte voor het speelgoed haha beetje dubbel want strax kun ie weer naar benede haha maar vind het onnodig om hem al die tijd te laten staan.

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap van mijn ouders een heel mooi ouderwets rieten wiegje gekregen met een sprei en zo'n hemel erboven.. die heb ik vandaag stiekem achter uit de zolder gevist en in elkaar gezet om te kijken of alles nog goed was en hoe mooi hij ook weer was... heel apart dat die over 8 maanden weer op onze slaapkamer staat..

Doen jullie dat trouwens ook de baby in het begin op je eigen slaapkamer laten slapen? Ik heb dat bij allebei de eerste 6 weken gedaan en ik vond het echt super fijn. Overdag legde ik ze wel in hun eigen kamertje zodat ze wel al konden wennen, maar snachts vond ik het fijn om ze nog lekker dichtbij te hebben..

En mijn moeder kwam vandaag met het eerste cadeautje een hele leuke winterzak voor in de maxicosi, aangezien wij verhuisd zijn (eerst woonde we de straat achter mijn ouders) moet mijn moeder nu 20 min rijden voor ze bij ons is, was een hint dat ze de beeb gewoon op kwam halen haha

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor ons word het de 1e, maar denk wel dat het de 1e weken idd bij ons in de slaapkamer gaat, ook ivm voedtijden enz. kan je ff 1 stap uit bed.. dan weer terug je bed in en op je gemak je kindje voeden. Los daarvan.. ik ben in Augustus dus uitgerekend.. dan gaan we (in dit huis dan tenminste :p) zo langzaamaan al terug naar de IJstijd.. want in het babykamertje is het verdomde koud in de winter..want er is geen kachel.. We wonen in n huis uit 1941 met een gaskachel in de woonkamer, de slaapkamer grenst aan de woonkamer dus de warmte van de woonkamer stroomt naar onze slaapkamer, maar het zijkamertje bereikt het niet. Dus s'winters word het sowieso bij ons in de slaapkamer, anders vriest het kindje dood..

12. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL

Dat klinkt heel herkenbaar... ik kom ook uit zeeland en is idd best lastig.
    We hebben al wel veel leuke dingen bij van Belle in vlissingen gezien

13. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd even spieken, het is nu kwart over twee in de nacht maar kan helaas niet slapen.
    Voor morgen hebben we gelukkig een lekker rustige dag ingepland :).

14. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Hallo dames,

Na de dagelijkse dingetjes doen ben ik echt moe.
    Dus nu, na een half uurtje rustig zitten, eindelijk weer wat bijgekomen en kom ik even bijlezen.
    Ben ook echt al zo vergeetachtig (niet leuk)

15. Charlie82

Charlie82 Lid

2 okt 2012
    78
    0
    6
    Fierfer, dat van dat zuurstoftekort heb ik ook, heel vervelend!

Vriendlief mag sinds vandaag geen parfum meer dragen. En wonder o wonder, de misselijkheidspilletjes Emesefan helpen vandaag goed - voel me weer een beetje mens. Daarnaast heb ik een intense behoefte aan ketchup. Vanavond een reuze bord spaghetti met zalm, spinazie en een halve fles ketchup gegeten - het was een highlight! Vriend was aan het gruwelen..

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik doe zelf heel veel maken achter de naaimachine heb een eigen webwinkel in stoffen babyspulletjes. Komt opeens heel goed uit :)

17. Loura1981

Loura1981 Lid

5 jan 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Als alles goed gaat, mogen wij 13 augustus ons eerste kindje verwachten!

18. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Gefeliciteerd en welkom!

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Goedemorgen dames; misschien een hele domme vraag hoor, maar hebben jullie er ook aan gedacht om nu alvast te beginnen met Strae crème smeren?

20. Charlie82

Charlie82 Lid

2 okt 2012
    78
    0
    6
    Nathalja, ben het wel van plan. Iemand heeft me de olie van Weleda aangeraden, dus die heb ik vast in huis. Maar ik ben het nog niet gaan gebruiken..ik denk dat ik vanaf volgende maand ga beginnen, als je lijf prominenter gaat veranderen.

Deel Deze Pagina