Ik zelf twijfel heel erg over nekplooimeting mijn man wil het volgens mij wel. Maar omdat het maar een schatting is, tja waarom zou je dan te horen krijgen dat het 60% is dat het down syndroom heeft en dan uiteindelijk gezond is. Van de uitslag kan je niet uitgaan dus waarom zou je daar onnodig voor in de stress zitten? Geslacht willen wij ook graag weten en ook voor ons 2tjes houden maar inderdaad, zal erg lastig worden.
Meiden gefeliciteerd met de goede echo' s! Super!! Hier ook goed nieuws! Mooi kloppend hartje! Alleen geen idee hoever, ze dacht ongeveer 6wk ipv eigenberekening (7wk 5 dgn). Maar dat kan nog veranderen. Was niet zo makkelijk te meten omdat de baarmoeder naar achter lag. De gyn zelf zei zeker een dikke 6 +wk Dus afwachten tot de volgende echo. Het belangrijkste hebben we iig gezien. Over twee weken mag ik weer
Gefeliciteerd met alle goede echo's, fijn om te horen. Wij willen geen nekplooimeting, de kans dat het een verhoogd risico is, is 1 op 200 en dan hoeft het nog niet eens zo te zijn. Wel willen wij het geslacht weten, ben zo benieuwd of we een klein mannetje of kleine meid krijgen. Oh donderdag de 1e echo.... Pas om 20u s 'avonds (is het al zover???) spannend!
deze was na de kerst genomen. ongeveer 6 weken. pff ben zo opgeblazen. Dit had ik bij het eind van de zwangerschap van mijn ook!
Gefeliciteerd! Mijn baarmoeder lag ook naar achteren. Ik kreeg het spaans benauwd. Het leek een een eewigheid te duren tot ze het vruchtje gevonden had voor mijn gevoel.
Ik heb ze allemaal al aangevraagd, mijn zus zei dat je toch pas 2 of 3 maanden voor je uitgerekend bent de ophaalbon krijgt. Gaan jullie ook naar de 9 maanden beurs in Amsterdam? Ik heb kaartje cadeau gekregen van mijn zus, 22 februari gaan we gezellig met zijn 2en over de beurs wandelen
Ja ben wel van plan om in februari naar de 9 maanden beurs te gaan! Sowieso met mijn lieve moeder (die gaat zich helemaal scheel kopen aan die dingen daar ken d'r langer dan vandaag..) en hopelijk wil vriendlief mee, die vind dat meer iets voor vrouwen, maargoed.. leek me wel leuk als hij er ook bij is, kan je ff inspiratie op doen en alles.. in februari ben ik als het goed is wel net 12 weken als die beurs er is!
De beurs is eind februari, ik ga de 22e, ik ben 2 februari 12 weken dus zal 14 weken zijn met de beurs
Gefeliciteerd meiden met mooie echo's! Super fijn zo'n kloppend hartje te hebben gezien.. Ik wil ook haha!! Ik ben 32 en mijn vriend is 33 jaar.. Gelukkig niet misselijk, maar moet wel regelmatig eten en heb echt lekkere trek!! Haha... De broccoli vond ik dan ook niet veel aan vanavond
Mooie echo's zie ik voorbij komen! Super! Ik ben nu een paar dagen hartstikke verkouden... In combinatie met de zwangerschap.. Verschrikkelijk.. Morgen hebben wij de intake... Helaas geen echo nog. Ik groei zo ongelofelijk snel... Dat bijna iedereen die het al weet zich afvraagt of het er geen 2 zijn haha. Heb ook al heel erg striae. Ik smeer al een paar weken met bio oil. Misschien toch maar wat anders proberen...?
Zonet toch maar eens een serieus gesprek gehad met manlief, vond toch dat hij me niet serieus nam, en gaf me zo nu en dan het gevoel dat hij vond dat ik me aanstelde. Ik heb verteld dat ik dit heel vervelend vond en dat ik het idee had dat hij me niet begreep ( deed hij ook niet zei hij ) maar ik kreeg onderhand het idee dat ik deze zwangerschap in mijn eentje moest doorstaan en dat dat toch echt niet de bedoeling is aangezien ik ons kindje draag, ik zei dat ondanks dat hij het niet altijd begreep wat ik voel hij me meer het gevoel moest geven dat hij er voor me was, en dat er een periode aan zal komen dat ik wel eens onterecht tegen hem uit kan vallen en dat ik daar geen ruzie om wil krijgen. Hij begreep volkomen wat ik bedoelde ( gelukkig ) en hij zal proberen er aan te werken, en zodra hij weer raar doet moet ik dat gewoon tegen hem zeggen. Wauw wat lucht dat op zeg; moet zeggen dat het al 2 dagen dwars zat dus vind dit toch relax
he meiden Mannen begrijpen ons ook niet hoor. Ze hebben nu nog niet echt door hoeveel ons lichaam al bezig is met veranderen terwijl er nog niets te zien of te voelen is. Wordt straks wel een stuk beter. Hier in huis zegt vl altijd. vrouwen zijn niet om te begrijpen maar om van te houden Hier is zoonlief op de hoogte en helemaal trots dat ie grote broer gaat worden Ik zal hier wel een van de oudere mama's zijn. Ik ben 34 als de beeb komt en vl 40 voor vl de eerst en voor mij de tweede Hier nog even onze trots en WENRICH misschien zie je nog wel wat bekends op de echo
Hoi allemaal, Veel jonge meiden hier, maar ook een paar oudere...ik ben denk ik de oudste ben 38 en Vl 37. Dit is mijn eerste kleintje en kan niet wachten! Vandezomer wel met 11 weken een miskraam/curettage gehad, dus vind het nu wel extra spannend.... Morgen krijgen we bij de gynaecoloog al een echo, ben echt wel zenuwachtig. Bang voor slecht nieuws weer....kan maar moeilijk geloven dat het goed gaat. Maar heb verder geen negatieve klachtenbehalve symptomen. Ben wel blij met de symptomen, want voelt voor mij als een bevestiging dat ik echt zwanger ben Vingers crossed voor morgen, hoop dat ik een beetje kan slapen zo.... Ik ben pas net de 7e week in gegaan, dus extra hopen dat er al een hartje te zien is
Ik ben 36 en mijn man is 46....... 2 kinderen van mijn man die wonen bij ons. 18 en 16. Hele andere situatie dus als de meesten van jullie Ik hoor dus ook bij de oudsten.....