Doula, goed te horen dat het hartje klopt. Geniet ervan. Alle goede echo's ook gefeliciteerd met het goede en leuke nieuws. Nog een paar uurtjes........
Dames, Ik ga jullie verlaten. Vandaag weer een echo gehad en helaas waren beide hartjes gestopt met kloppen. Kindjes waren ook niet meer gegroeid. Hadden we absoluut niet verwacht. We zijn er kapot van. Na 2,5 jaar en 3 ivf pogingen staan we nog met lege handen.....
Hierbij onze 3D echo's van de kleine uk! Hij/zij is 3 mm gegroeid, dus is nu 1,3 cm groot, wij vonden het heel erg bijzonder om de 3D echo mee te maken! Het lichte stukje is het dooierzakje, het vruchtje ligt er in feite naast, dus wees niet in de war met het lichte puntje haha!
Oh wat erg ((( dat had toch niemand verwacht en dan ook nog 2 hartjes gestopt!! heel veel sterkte met dit vreselijke nieuws, denk aan je.
Succes met dit vreselijke nieuws. Echt erg om te horen, hopelijk lukt het uiteindelijk nog wel. Alle geluk toegewenst aan jullie....
Bij mij gaat nog steeds alles goed, merk echt duidelijk dat ik zwanger ben Boobs doen nog steeds mega pijn. Steekjes aan zijkant buik zijn er ook nog steeds. En vanochtend nog hele tijd misselijk geweest en moeten kotsen blehh.
Wauw, hartje klopte 1e echo is een feit. Zo bijzonder. Alleen wel een weekje teruggezet. Ben nu 13 augustus uitgerekend en de kleine is nu 2,5 cm....