kleintje heel veel sterkte...... hier weer gewerkt vandaag. Moet zeggen dat het 8 uur lopen staan buiken trekken en sjouwen me zwaar valt. Nu ook echt bandenpijn. Verder voel ik me prima op vermoeidheid na verder geen echte zwangerschapskwaaltjes. Zo anders als met zl. ga zo maar es lekker slapen morgen weer een hele dag werken en helaas met een collega die ik niet leuk vind maar goed wordt vanzelf tijd om naar huis te gaan
Wauw mooie echo eli! Ik ben vandaag lekker een dagje vrij, vanmiddag naar de Vk intake.. En nog een weekendje en eindelijk echo!!
@ keintje heel veel sterkte!!! Voor de dames met een goed echo gefeliciteerd!! Ik had echt gehoopt niet meer misselijk te worden, maar vanochtend toch echt voor de eerste x kotsneigingen... hoop dat het hierbij blijft
Ik ben zo happy!! omdat we natuurlijk in de zomer uitgerekend zijn, zat een vakantie er niet in dit jaar.. Maar.. ik heb gelukkig van mijn werk akkoord gekregen om in maart een weekje vrij te krijgen!! Dus wij gaan heerlijk een weekje naar centerparcs in maart nog met mijn verjaardag ook Zijn er nog meer dames die toch op vakantie gaan?
Nee helaas zijn we allebei werkloos.. dus wat vakantie betreft houden we even de hand op de knip! Straks natuurlijk wel veel inkopen doen voor de kleine uk! Wel lekker dat je nog ff er tussenuit kunt!
Hierbij ook onze echo van gisteren! Mijn berekening klopte met die van de vk... Over 3 weken termijnecho Krijg hem niet recht... Sorry!
@vakantie: Hier geen vakantie. We gaan wel vaker een uitstapje maken ofzo of een weekeindje weg, maar geen vakantie.
Vakantie, ja wij wel....... Dat wil ik ook echt nog voor de jongens... We gaan dan naar Spanje als ik 7,5 maand ben en 8 maanden als we terug komen..... Vingers crossend dat beebje dan blijft zitten... Anders kunnen de jongens ook niet op vakantie en zij verdienen dat wel. (16 en 18)
@amytje, Ook een supermooie echo gefeliciteerd! Wij gaan in april nog als allerlaatste x met zijn 2en genieten in Egypte voor 10 dagen. Die hadden we al gepland staan dus dat is nog even een heerlijk vooruitzicht
Vanmiddag echo gehad! Knipperlichtje gezien! En groeit zo als ie hoort! 30 januari weer heen, en dan pas bloedprikken!
Ik had vandaag intake bij de Vk ze wilde weten hoe het met mijn ijzer en suiker zat, en natuurlijk wat mijn bloedgroep is, en nog wat dingetjes ( ook hiv en diabetes ) waren toch weer 6 buisjes moest daarna nog 15 min naar huis fietsen door de kou brrrr.
Dan gaat het er bij iedere vk toch weer anders aan toe.... Heb ook nog geen bloed af moeten laten nemen en ze hebben ook nog niet om mn bloedgroep gevraagd... Maar 6 buisjes joh, als ze dat bij mij ook gaan doen, ga ik zeker van mn stokkie.... Haha, dat gebeurt me namelijk wel vaker.... Nou ja, woensdag weer naar de vk... zal t dan es vragen...
Mag je dan wel vliegen? Of ga je met de auto? Dat kan natuurlijk ook hihi. Word n lange zit! Maar wel een erg leuk vooruitzicht!!
Met de auto..... 20 keer stoppen om te plassen denk Komt vast goed! Vliegen mag niet meer dan volgens mij.....
Ik heb in mijn leven wel meer bloed moeten laten prikken, dus was het wel gewend maar ik ben nu met de zwangerschap sneller duizelig dus toen ik thuis kwam had ik ook wel even een WOW momentje... De eerste keer dat ik moest prikken ( 6 jaar terug) waren het zelfs 8 buisjes.. Voor een eerste keer prikken is het ook erg veel hoor, de Vk heeft me uitgelegd wat ze allemaal testen maat ik heb eerlijk gezegt geen idee meer
Nee geloof het ook niet.. vanaf 3 a 4 maanden niet meer geloof ik, geen idee eigenlijk.. wij slaan het dit jaar over, ook vanwege het geld, maar zit dan precies in augustus.. en meestal gaan we in augustus/september.