Ja mijn vriend loopt soms ook te zeuren... "Ja je bent niet hoogzwanger, dus kan je nog alles!" best wel frustrerend.. ik werk momenteel dan wel niet, maar ik moet zo erg wennen aan het zwanger zijn.. en soms heb ik dagen dat ik me gewoon beroerd voel.. moe, opgeblazen gevoel, last van mijn rug.. op dagen dat ik me goed voel, ga ik zeker wat doen in huis, wil zelf ook dat het netjes is natuurlijk, maar soms trek ik dat dus niet.. en dan ga ik ff liggen en dan hoor je vaak "Ja je slaapt alleen maar Pffff!" Maar ik laat hem maar meestal ff gaan..want dan komt ie later terug van: Sorry schat.. had mijn dag niet.. balblabla.. " En dan wil ik een keer wat doen in huis, heeft hij het al gedaan...... ja dan moet je niet zeuren denk ik dan
Jaja nog 2 weekjes en dan zijn we bij de 12 weken! Althans ik dan dan kunnen we het van de daken gillen
Mijn vriend is juist heel behulpzaam. Zo erg dat ik me eraan irriteer soms Hij gaat mee boodschappen doen. Zodat ik geen zware dingen hoef te doen. Hij houd zich bezig met de praktische zaken zoals de babykamer. Ik mag de spulletjes dadelijk gaan kopen voor op de babykamer. Hij wil ook niet dat ik carnaval ga vieren. Veel te druk volgens hem. En lastig. Want ik moet veel plassen enzo... Ochja, hij is wel lief en behulpzaam. Maar maakt zich iets te veel zorgen.
Ik werk 40 uur en doe nog steeds de boodschappen en het huishouden. ml helpt zodra ik het vraag maar dat heeft hij altijd gedaan. Ik kan dus gelukkig alles zelf maar heb dan ook echt nergens last van. Ik ben wel regelmatig sneller moe maar het lukt me om er op dat moment niet aan toe te geven. Ik moet dan wel door blijven gaan want als ik ga zitten stort ik in Op dit moment alleen een vette koortslip Donderdag weer een echo (ben dan 11 weken en 3 dagen) Vrijdag 8 februari nekplooimeting en gelijk de uitslag ( ben dan 12 weken en 4 dagen) Als de kansberekening gunstig is ga ik het ook van de daken schreeuwen!!!!!
Mijn man is onwijs behulpzaam! Ik werk 24 uur verspreid over 5 werkdagen ( zo'n 3 à 4 uur per dag ) smorgens ben ik vaak zo beroerd dat ik niks kan. En na het werken zo onwijs last van m'n rug en heel erg moe.. Dus plof ik op de bank neer.. Hij doet echt alles alleen op t moment en klaagd er niet over, hij kookt, maakt schoon, doet boodschappen, verzorgt de katten, doet de afwas en bediend mij de hele avond op m'n wenken. Meestal lig ik 's avonds al om half 10 op bed. Gister avond begon ik opeens te huilen, omdat ik het zo vervelend vond dat ik niks meer in huis deed, en dat ik dan af en toe ook nog lullig tegen hem doe of geen zin heb in knuffelen etc. En hij gaf aan dat hij het helemaal niet erg vind, hij vond het het belangrijkste dat ik me goed voel, en dag ik af en toe chagrijnig doe dan weet hij dat het de hormonen zijn
Ja vriendlief helpt me ook waar nodig hoor, zo is het niet haha. Ben wel blij dat ie heel behulpzaam is en hij zegt idd ook van: Nee nee.. jij gaat geen zware boodschappentassen dragen bijvoorbeeld.. Bed verschonen doe ik altijd en dan ziet ie me soms moeilijk doen met matrassen en dan zegt ie: Kom maar hoor, dit is te zwaar voor je! En zo met meerdere dingetjes whaha! Maar heb liever een vent die zorgzaam is dat 1 die niet naar je omkijkt!
volgens mij heb je hem in het verkeerde vakje geplakt. je moet hem niet direct in je handtekening plaatsen maar er staan 2 vaken eronder. Je moet hem in het bovenste vakje plakken.
Heb even bij mijzelf gekeken, ik heb hem gewoon in de wijzig handtekening geplakt. Dan maakt hij er zelf een banner van. Is ook een gerommel.
Volgens mij doet ie het nu wel... las iets verkeerd in t bericht van upkedupke, moest t sterretje weghalen, dat had ik dus niet gedaan.. handuggg
Heb hem ook bij "Wijzig handtekening" gedaan daarom vind ik t zo raar..en hij klopt niet meer..want ik was donderdag bij de 3D echo 9 weken en 5 dagen, dus dat betekend dat ik vandaag 9 weken en 7 dagen zou moeten zijn.. maar in de banner staat 9 weken en 6 dagen..
mijn computer laad de pagina weer. dit is de echo van afgelopen woensdag nog. Ik weet niet wat de witte vlekken zijn. Die waren op het scherm bij de verlosk. niet aanwezig. Je zet wel het hoofdje en de romp en de beentjes.
dan zou je nu 10 weken moeten zijn. Hij telt telkens tot dag 6 en bij de 7de dag gaat hij over naar een nieuwe week. Dus gisteren was je 9 weken en 6 dagen en vandaag 10 weken.
Lijkt net een gezichtje met die witte vlekken. Nee, is niet van het scannen. Zitten ook op de echofoto. Misschien van het printen van de echo bij de verlosk. Wel apart dat hij de handtekening niet pakt.