Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Fiefer: Jaaa, ik herken het helemaal.

Dan zeg ik tegen vriendlief: aawh moet je kijken naar die mooie dikke buik, kan niet wachten tot het bij mij zover is. Of: Kijk, die kinderwagen is ook mooi schat, dat is een maxi-cosi/bugaboo/stokke :p

Wij gaan voor een Easywalker Duo van marktplaats waarschijnlijk. Eigenlijks wouden we een Bugaboo donkey maar die is zo duur helaas :( 1200-1500 euro compleet, en dan heb ik nog niet eens maxi-cosi's erbij :eek:

2. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Heb ook een stukje met de wagen gelopen. Hij is heel licht en ook makkelijk op te vouwen.

En ben bij de prenatal nog leuk op mijn kont gevallen! Lekker voorschut. Ging gelukkig heel zachtjes. Mijn moeder schrok zich wel een hoedje.

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha leuk he? En dan reageert hij lekker droog van: Owja.. leuk.. en soms is het van: Ja schaaaaaaaat.. komt wel ... ik zo Nou.. de 1e 3 maanden zijn al bijna om he.. ;) Ik begrijp echt nog steeds niet waarom die wagens zo belachelijk duur moeten zijn.. !

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook dat nog eens idd... Ja ene kant snap ik het ook niet.. want je hebt al die dingen wel weer nodig... maar aan de andere kant weer wel..want de 1 vind het 1 prettiger en de ander weer het ander natuurlijk.. blijft een business de babystuff.. !

6. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Die arme mannen ook.
    Wat die wel niet allemaal moeten aanhoren :p

Jaa idd, belachelijk duur die kinderwagens :(

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar die van mij is soms ook heel sneaky hoor.. Betrap ik hem bijv. dat ie op Google zit te zoeken naar babyzaken in de buurt.. of hij zegt heel spontaan: Ja schat.. nog 6 maanden he! Dan kan ik eindelijk de kleine spruit vasthouden! Dan denk ik Huh.. (omdat ik op dat moment ff wat anders aan het doen ben ofzo, besef ik het niet meteen whaha) Owja schat, nou dat hou je allemaal heel goed bij! ;)

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik vind het zo frustrerend dat ik niks mag kopen van ml, we hebben nog 30 weken!! Ik heb echt zoiets van, deze 11 weken zijn ook voorbij gevlogen, en het is toch voorpret. Maar hij word echt boos als ik was koop :(

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow dat heeft die van mij gelukkig niet.. ! Ik vertelde vanavond dat ik morgen ff de stad in ga omdat ik zoveel leuke praktische dingetjes heb gezien want hij is zelf niet thuis morgen en ik loop zelf naar de stad. Dus hij zegt: nou veel plezier haha!

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Ik meld me ook ff weer.
    Wij hebben gisteren via mp een kinderwagen gekocht, een quinny speedy, 125 euro en zo goed als nieuw inc maxi cosi. Ben er super blij mee :D

Hier vaak steken en vooral veel banden pijn maar hobbel lekker verder.

Mooi twinbuikje zag ik voor bij komen hieronder mijn buikje van 1.5 week geleden is dus inmiddesl nog ronder geworden

schrik niet

Bijgevoegde bestanden:

• 041.jpg
      041.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,8 KB
      Weergaven:
      51
  11. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Mooi hoor die buikjes. Die van mij wordt nu ook echt een bolletje. Heb vandaag nog een zwangerschapsbroek erbij gekocht. 2 zijn te weinig.

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb het idee dat m'n buik met de dag groter word!
    Hier mijn buikje

13. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Nice foto's hoor.. hier nog vrijwel geen buikje (muv de avonden) :p
    vandaag naar vlooienmarkt geweest.. nieuwe dingetjes gekocht voor onze kleine spruit.. zo mooi om mee bezig te zijn.
    volgende week maandag de 12 weken echo en dan ook maar eens bezig met de kinderkamer.. we hebben zulke leuke ideeen :) Zo leuk om er mee bezig te zijn samen met ml

14. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Wij gaan volgende week het behang en kliklaminaat uitzoeken voor de babykamer. Vind dat het nu wel mag
    ben volgende week zaterdag bijna 12 weken. Jeeeeehhhh. Eerste mijlpaal.

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leukkkkk!! Wij moeten nog ff 2 weekjes geduld hebben.. ! Maar komt nu zo langzaamaan wel dichterbij, leuk is dat he? Ik ga morgen wel ff babyshoppen hoor.. puur praktische dingetjes.. spuugdoekjes enzo rompertjes.. mutsjes... Kan je toch nooit genoeg van hebben!

16. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Zo ik kruip maar weer eens lekker onder de wol. Ben compleet KO. Komt door mijn geshop van vandaag.

En aangezien ik al weet dat ik er vannacht weer uit moet voor te plassen......

Weltrusten dames!

17. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Hier nog niet echt een buikje, ja beetje nog van mezelf ;).
    Vandaag naar babydump geweest om voor een babykamer te kijken en meteen verliefd geworden op 1. Besteld en wordt begin juli geleverd..... Dus alle tijd om de babykamer op orde te maken. Leuk is dat dat je nu eindelijk een beetje kan denken aan en echt dingen gaan kopen voor de uk. Er zijn zoveel leuke en schattige dingen.... Uitkijken dat ik niet teveel ga shoppen..

18. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Ik zie al een paar mooie buikjes voorbij komen :D

Ik heb ook vetjes hier en daar hoor.
    M'n taille is wel slank, maar heb behoorlijke lovehandles en ook flinke heupen en dijen.
    Dus niemand hoeft zich te schamen voor een vetrolletje.

@Babyspulletjes: ik heb al best veel geshopt, maar er moet nog wat bij, en dat komt als we het geslacht van de kindjes weten.
    Lees dat veel al zo'n beetje gaan starten met een babykamer uitzoeken en het klaarmaken van een babykamertje.
    Ik wil ook wel binnenkort gaan kijken voor een mooi babykamertje.
    De kinderwagen is 2e hands al best prijzig voor een 2e hands, dus ik denk dat ook de tweeling babykamer van mp wordt gehaald.
    Dan ben ik 2e hands voor kinderwagen en babykamer al rond de 1000 euro kwijt, en dan heb ik nog geen maxi cosi's en ook nog geen adapters voor de maxi cosi's. Dan nog de extra's voor de kinderwagen en maxi cosi's. En de aankleding van de babykamer moet dan ook nog (x2)

Lastig hoor, maar het komt wel goed allemaal.
    Gewoon alles even op een rijtje zetten.

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Groot gelijk hoor! 1 baby is al duur, laatstaan een 2ling! Je hebt het er meteen al druk mee! Ja wij zijn ook een beetje aan het nadenken over de babykamer... ik zie het zelf al helemaal voor me..witte meubeltjes, en mokka/zandkleur op 1 van de muren of de muren die tegenover elkaar staan.. en dan brocante dingetjes erin.. tekst op de muur.. rieten hart aan de deur..en dan op de meubeltjes van die stickers met tekst bijv. Commode, Bedje etc.. Maar vriendlief weet nog niet helemaal wat ie wilt qua kleur.. whaha!

20. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden,

Ik wil ook wel mee kletsen in dit draadje.
    Mijn uitgerekende datum is 1 augustus van de eerste.

Jullie hebben al flink wat tekst verzameld zeg!

Deel Deze Pagina