Ik ben de laatste dagen vooral erg moe gepaard met hoofdpijn. Vanmiddag een lichte hartverzakking gehad, toen ik ging plassen veegde ik wat bloed mee. Daarna was het ook over, leek alsof er een adertje ofzo geknapt was (zoals je welis ziet op een kipfiletje haha!). Volgende vrijdag mijn inwendige echo, kan niet wachten tot ik een kloppend hartje hoor, dat neemt de meeste stress wel weg. Ik kon het niet laten vanmiddag, dus het allereerste rompertje is binnen! ;D zo schattig. Aangezien ik in Turkije woon, hoef ik voor rond de geboorte vrij weinig aan te schaffen aangezien de tempraturen hier oplopen tot 50 graden in augustus. Ik ben 23 jaar & mijn man 24 Gefeliciteerd iedereen met een goede echo!
Ik heb helemaal nergens last van..... Ik weet niet of dat goed of slecht is.... Ik zou wel wat foto's willen zien van darmbuikjes idd
Ik ben uitgerekend rond 14 augustus, op 10 januari heb ik de intake en 21 januari de echo. Volgens mijn berekeningen ben ik dan 11 weken... Het valt me op dat sommige van jullie veel eerder een echo hebben. Bij ons doen ze de intake rond de 8-9 weken en de echo 2 weken later. Ik vind het zo moeilijk om nog een maand te wachten! Die onzekerheid... Hebben jullie daar ook last van? Of voel je gewoon dat het goed zit? Ik ben vandaag 30 geworden en ben zwanger van ons eerste kindje .
Hallo meiden! Ik merkte inderdaad ook dat sommige meiden echo eerder hebben! Heerlijk zeg! Hopelijk was alles goed! Van mij mogen de weken wel om vliegen. W zo graag weten of de kleine het goed doet!
sommige meiden waaronder ik krijgen een vroege echo ivm hun verleden. ik heb nu zelf 4 miskramen gehad. Vandaar dat ik dus een vroege echo heb gehad en met 2 weken nog een keer weer en dan 2 weken later nog es de termijn echo. We hopen dat het deze keer goed mag gaan. Ik heb in elk geval sinds vandaag kokhalsneigingen dat is voor mij een goed teken dat heb ik bij mijn mk's niet gehad. Geeft me goede hoop mijn zoon 6 jaar zat trouwens vanmiddag naast me op de bank. Hij weet niet dat er een brusje in de maak is. Zegt ie uit het niets : mama ik wil eigelijk wel een zusje. zeg ik tegen hem hoe zie je dat gebeuren dan. nou zegt ie: nou mama dan download je die in de appstore en dan gaat ie groeien in je buik hahahahha Voor mij is het trouwens mijn 2e en voor vl is het de eerste
Haha Surprise, zo gaat dat ook hoor wist je dat niet? Fijn dat je zo snel een echo krijgt na die vele! miskramen Krijg morgen deze button/speldje binnen die we zondag opdoen bij m'n dochter als m'n ouders komen.. Ben echt heel benieuwd hoe ze reageren!
Gisteren de eerste echo al gehad heb deze zwangerschap zowiezo 4 echo's Leuk zo'n button. wij vertellen het voorlopig nog niet. Pas als we echt zeker weten dat het goed gaat dus na de 12 weken
Zou ik ook liever willen, maar ivm logeerpartijen (ouders bij ons en wij daarna bij hun) aankomende weken komen we er echt niet onderuit.. En vind ik het toch eigenlijk ook wel erg leuk om te vertellen. Met de rest wachten we zeker nog met vertellen!! Zag het er goed uit op de echo?
ja daar heb je ook wel gelijk in. Je gaat naar Frankrijk toch? Volgens de vk zag de echo er goed uit. Maar ging er zelf van uit dat ik gisteren 6+3 was en ben terug gezet na meting naar 5+5 eerst schrok ik daarvan maar na wat reken werk en niet zeker te weten of ik op de 17e mijn ei heb gehad ivm een vmk de vorige maand hebben we er wel vertrouwen in. Ben ook heel blij dat vandaag de misselijkheid zijn intrede heeft gedaan. Geeft me in elk geval een goed gevoel. 4 jan de volgende echo
Ola.. vroege echo's heeft idd oa te maken met je verleden en of je zwanger bent geworden dmv de medische molen. Bij ons word dan week 7 gebruikt als 1e echo omdat dan de hartactie zichtbaar is. @ suprise.. wat een geweldige opmerking, hihi.. geweldig hoe kinderen dat kunnen brengen dan he ben trouwens ook wel benieuwd naar de mensen met buikfoto's, voor diegene die nu al een buik hebben natuurlijk, zelf nog helemaal platzak
ik heb idd al een buikje maar goed die had ik voordat ik zwanger was ook al. Buikje is nu wel groter. Heb het idee dat ik het niet eens de hele twaalf weken ga vol houden om niets te zeggen omdat mensen het gaan zien. Ik had bij zoon een mega buik aan het einde. Mijn oorlogsstrepen van die zwangerschap zijn trouwens al wel weer duidelijker
Gefeliciteerd baby1985!! Moet even hier mn ei kwijt. Vanmorgen verslapen. Bah, wat een stress!!!! Ben nu zo bang dat door mijn stress ik niks een miskraam kan krijgen. Aangezien ze altijd zeggen dat stress slecht is!! Sorry meiden. Moest het even kwijt
Als je door alle stress een miskraam zou krijgen, had ik m al gehad dus maak je niet druk Hier, vannacht wakker geworden van de buikpijn. Nu nog steeds een beetje zeurderig aanwezig..... Wat dat nou weer is
Ik lig al 1,5 week iedere nacht wakker van de buikpijn. Ik lig dan helemaal in elkaar gedoken en wiegend in bed, zo'n pijn doet het. Ik heb de verloskundige hierover gebeld en zij zei dat het wel eens mijn darmen konden zijn. Nu ik dat weet en er op let, merk ik ook dat het mijn darmen zijn. De VK gaf als tip een paracetamol nemen en een warme kruik op mijn buik te doen. Sterkte
Dat is klote hè! Je weet niet of het je darmen zijn of je buik..... Ik zal er ook eens op letten. Nu gaat het wel weer. Thanks voor de tip!
Oké, haha. . Dankje. Leuk de eerste onzekere weken, haha Wat vervelend van die buikpijn! Hogelijk trekt het gauw een beetje weg!
Baby; die is super zeg! Gefeliciteerd! Wenrichtwan; een beetje stress kan geen kwaad hoor Maak je niet al te veel druk, en probeer gewoon lekker te genieten! Jette; Het kunnen idd je darmen zijn, daar heb ik ook last van. Proberen je eetpatroon iets aan te passen, door meer vezels te eten, wat meer drinken etc, dat werkt! @ All; Hier vanmiddag om 14.30 uur de eerste echo! Spannend!!! Ben stiekem toch wel een beetje zenuwachtig