Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier nog een echo-foto van onze kleine Frummel van vanmorgen! Bijna 4 cm groot (3,8cm is het nu) Wat ik zo grappig vond.. hij/zij lag even stil..dus ik zei: Nou ukkie..waar zit je..? En toen ging hij/zij volop lopen bewegen, alsof hij/zij het hoorde van: Ow ze zijn me aan het bekijken, laat maar even een teken van leven zien! Ook de vingerkootjes goed kunnen zien, was wel erg mooi! Ook de oogkasjes echt erg bijzonder!

Bijgevoegde bestanden:

2. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Mooi! Zie dat jij ook van die witte vlekjes op de echo hebt. Net zoals die van mij.:D

3. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Misschien is het wel de onder en bovenkaak bedenk ik me nu.

4. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Mooie echo FiefeR,

Wij hebben het mooie nieuws gisteren wereldkundig gemaakt.
    Overdag op het werk verteld, en na het avondeten begonnen met bellen naar vrienden en familie. Ik wilde het een aantal mensen persoonlijk vertellen, wilde niet dat ze het op FB zouden lezen voordat ze het wisten. Dus mijn avond bestond voor een groot deel uit de telefoon aan mijn oor.
    Daarna op FB gegooid, zo leuk om te zien wie er dan allemaal reageert, ook mensen die je eigenlijk nooit meer in real life spreekt.
    Ben wel blij dat het nu bekend is, dan kunnen we overal vrijuit praten erover en wat is er nu leuker dan zulk goed nieuws met iedereen te mogen delen.

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Wij vertellen het volgende week na de 12 weken afspraak bij de Vk. Die week is mijn opa ook jarig dus leuk cadeautje om te horen dat hij weer overgrootopa word :) daarna zetten we het op fb de mensen die we persoonlijk wilden vertellen weten het al

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt, wit is botstructuur en zwart is vocht bijv. vruchtwater. En dit zijn in dit geval de boven en onderkaak, nog niet eens zo bekeken whaha!

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je! Ja ik hoop ook dat ik snel 12 weken ben en dus groen licht krijg, want mijn oma word gek van d'r mond houden whaha! Al denk ik zelf dat ze het stiekem toch verteld heeft aan mijn tante hoor, want die woont praktisch om de hoek en het is al zo'n kwebbel maar ach.. boeiend.. ze is 90 dus dacht aan haar vertel ik het maar wel.. e weet nooit wat er gebeurd..

Laatst mailde ze me.. (jaja 90 jaar en emailen!! Knap hoor..!) : "Ondanks dat ik geen zwijgend iemand ben, heb ik toch mijn mond gehouden hoor!" Toen ik het haar vertelde kreeg ze spontaan traantjes in d'r ogen: "Nooit verwacht nog op deze leeftijd mee te maken dat ik overgrootoma word!"

8. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja familie ga ik ook van te voren in lichten en dan op facebook gooien, ben ook benieuwd naar de reacties!!

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik ben al benieuwd hoeveel likes ik krijg :p
    Ik zet het volgende op Facebook:

Dat gevoel als je 2 streepjes ziet verschijnen
    Dat gevoel dat er iets bijzonders in je buik gebeurt
    Dat gevoel toen wij jou voor het eerst mochten zien
    Dat is maar op 1 manier te beschrijven: wij worden papa en mama

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ook whaha maar Likes vind ik altijd minder leuk dan reacties.. ik vind Likes meer voor mensen die weinig te melden hebben of als je een pagina wil liken van bijv. een winkel ofzo... Reacties, en zeker in dit geval, vind ik veel leuker! Mooi stukje tekst!

11. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Ik had erop gezet:
    Eindelijk zijn we erachter hoe het komt dat F. zijn buik alleen maar groeit ipv krimpt met al dat sporten.
    Nee, alle gekheid op een stokje, wij verwachten rond 20 augustus een miniM of een MiniF.

En daar dan de echofoto bij.

Mijn man sport graag op de sportschool en klaagt altijd dat hij zijn buik maar niet kwijt raakt (die valt overigens reuze mee, hoor), dus vandaar de link met zijn buik ;).

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Haha dat is ook een goede :) ml heeft een bierbuikje en ik zal binnen de kortste keren wel dikker zijn :p ik ben nu al bijna net zo dik

13. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Fiefer: Prachtige echo weer :D

@Nathalja: mooie tekst om het bekend te maken op facebook.

@hier: M'n moeder is over 2 dagen jarig, en mijn broers komen dan uit het zuiden van het land. Die weten het nog niet, dus een mooie gelegenheid om het te vertellen.
    Zo leuk om iedere keer weer die felicitatie's te krijgen.

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik vind het heerlijk om in het middelpunt van belangstelling te staan :) dat is voor het eerst in mijn leven.
    Mijn zus is (onderbewust) jaloers aangelegd, en altijd als ik iets had meegemaakt of gedaan, verzon zij (dus loog) iets om net iets interessanter te zijn.
    Zo hebben wij totaal geen aandacht voor onze bruiloft gehad omdat ze zo nodig moest vrijen met e.o.a man zonder bescherming. Dan trek je wel aandacht ja :) (is het echt eerlijk vervelend dat ze alleenstaand is met een baby, en niet echt de financiële middelen heeft/had. Maar ik en mijn broertje werden totaal vergeten daardoor)
    Het is nu gewoon voor het eerst in mijn leven dat ik gewoon is alle aandacht krijg, en ik geniet er ontzettend van :)

15. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Heerlijk toch.
    Ik geniet nu ook volop van alle aandacht.
    Iedereen vraagt hoe het met jou en de beebjes gaat enzo.
    Fijn als je daarvan kan genieten :p

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ik ben wat dat betreft ook wel iemand die het dan heerlijk vind om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Jammer dat je zus dan zo reageert Nathalja! Alsof het je dan niet gegund is ofzo dat je je geluk gevonden hebt... Ik zit toevallig One Born Every Minute te kijken op TLC.. nou ik zou knettergek worden als mama, schoonmama, zus, schoonzus en weet ik veel wie bij de bevalling aanwezig zijn pfff.. Zit jij daar te kramperen van de pijn van de weeen en dan komt 1 of andere bijdehandte schoonmoeder zeggen: ja geen rugprik hoor! Ik deed het ook zonder! Of: Geen keizersnede hoor.. gewoon normaal vaginaal bevallen komop !! Pfffffffff.. ik zou dan op zo'n moment zeggen: EN NU IEDEREEN OPGESODEMIETERT HIER!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGHH!!

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik kijk ook elke dag naar dat programma zit het nu ook te kijken :) maar ik heb er nog nooit 1 gezien waarbij alleen de partner aanwezig was.. Alsof het in Amerika normaal is..
    Hetzelfde is dat bijna elke vrouw voor ruggeprik gaat, terwijl je in de boekjes in nl leest dat er slecht 5% voor pijnbestrijding gaat..
    Amerikanen zijn raar :D

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja.. apart he.. ik kijk het ook regelmatig.. maar dan word je toch helemaal para van die blablabla verhalen..en het personeel word soms ook zo afgekat pffffffff.. Nu is er 1 die is arts.. oke prima.. maar weet niet of hij op die afdeling werkt..maar hij doet dan zo betweterig.. beetje irritant voor het personeel want die kunnen hun werk niet altijd doen whaha! Ben al iemand die snel geirriteerd is als ik ergens last van heb..dus dat word nog wat in die verloskamer :p Alleen mijn vent erbij en het medisch personeel, niemand anders.. arme vriendlief whaha!

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ja echt he, hij zei net: ik ben allergoloog.. Wat heeft dat te maken met het begeleiden van bevallen?? Die verloskundigen hebben er meer verstand van :p tenzij zijn vrouw een allergische reactie op het kind heeft..

Bij mij ook alleen manlief en verloskundige en kraamhulp. Anders word het ook te druk denk ik

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja allergoloog idd whaha! Jeeejj dan weet je echt veel van verloskunde hoor! Komt ie weer: "Ben allergoloog dus ben niet helemaal thuis hier" HOUD JE WAFFEL DAN denk ik dan op zo'n moment whaha !

Deel Deze Pagina