Da's alleen voor de avond he... niet voor overdag.. !! Ik heb ook die aanbieding gekregen, maar weg gedana, wil niet in de avond Althans bij mij stond er heel duidelijk bij dat het in de avond was vanaf 18u tot 22u.
Poeh! Ik ben wat grieperig dus al 3 dagen niet wezen werken. Ik had gister al wat dingetjes in huis gedaan, eigenlijk in de babykamer.. Had alles van de muur gehaald en schroeven uitgedraaid, de gaatjes dichtgesmeerd Nu wilde ik vanmiddag de muurtjes die gewit moeten worden alvast witten, stond de verf buiten op t balkon!! Die is dus door de vries helemaal uitgedroogd! En hij was nog bijna helemaal vol. Ik ga morgen maar om nieuwe
Ik dacht dat dit het fototopic was? Misschien moet ik maar een nieuwe openen voor alleen de (augustus)buikjes
Er is nog een topic door iemand geopend, maar dat topic heeft al niet veel animo, dus nog eentje openen heeft denk ik weinig zin: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/410840-fotos-buikjes-augustus-2013-a.html
@Nathalja: Dat is alleen wel een beetje lastig bij te houden als je hier zelf niet post, dan moet je tussen alle posts foto's gaan zoeken. Ik zal zelf morgen ofzo wel een topic maken als ik 14 weken ben (banner loopt 1 dag voor) , kan ik meteen mijn buikje erin zetten. Hopelijk doen er dan meer augustusmama's mee.
@Upkedupke: Oke, ik dacht dat dat deze was haha! Nee, dan heeft het inderdaad niet zoveel zin om nog een te maken.
Hey meiden, Gisteravond stond onze 10 weken echo gepland, 1 uur van te voren werd ik zo verschrikkelijk zenuwachtig. Ze was heel aardig en ze vertelde dat ze toch ging proberen een uitwendige echo te maken maar daarbij zei ze dat ze niet wist of dat lukte om 10 weken wel vroeg is voor een uitwendige echo. Ik blij want na 3 jaar inwendige echo's zou het wel fijn zijn een uitwendige echo te krijgen. Wat was ik opgelucht dat het lukte uitwendig, het hartje mooi klopte, het goed gegroeid was en mooi bewoog. Het zwaaide zelf hihi, de tranen liepen over mijn wangen heen. Manlief was zo enthousiast zo leuk om te zien! @ Nathalja : Voel je je alweer beter?? Wat leuk dat je met de babykamer ben begonnen! Gister ben ik met mijn moeder bij Prenatal hearts geweest (die ligt langs de a1 richting amersfoort) wow wat een winkel echt geweldig heb weer allerlei leuke dingen gekocht Zondag ga ik met manlief naar de babydump lekker neuzen met z'n tweetjes! Manlief heeft al wel een nieuwe radiator opgehangen in de babykamer en we hebben een screen gesteld voor voor het raam. Ga vanmiddag proberen een foto te plaatsen van de echo van gister!
@gylaine: tof dat je zo'n mooie echo hebt gehad Met mij gaat het wel redelijk gelukkig vrijdag en zaterdag ook nog vrij wel balen griep hebben terwijl je net van de zwangerschapsmisselijkheid af bent maarja het hoort erbij Ik hoop dat we zaterdag even naar de prenatal kunnen
Hier ook! Zit al de hele week thuis met een behoorlijke snotneus! Alles zit potdicht, hoofdpijn, hoesten. Die kleine spruit van ons heeft dadelijk wel flink wat antistoffen. Dit is al de derde keer in 11 weken dat ik thuis zit. Dinsdag ga ik weer werken. Heb mijn werk net gebeld. Maandag ga ik op facebook plaatsen dat we een kindje verwachten. Van de familie heb ik wel al veel kaartjes gekregen! Zo leuk.
Als ik over mijzelf mag praten heb ik nog geeneens een buikje... ben bijna 11 weken maar nog niets te zien, dus denk dat het nog vrij vroeg is.. sommigen hebben wel een buikje, maar dan vooral in de avond, vaak zijn dit meer de darmen dan de groei van het kindje.. dus wie weet komen de buikfoto's nog!
Dames, even een vraag.. Kijken of ik de enigste ben die dit niet snapt.. Gisteren was mijn schoonZusje jarig, en ze viert zondag haar verjaardag, ze woont anderhalf uur rijden vanaf ons. Nu moet ik zondag werken (ik werk ene weekend zondag andere weekend zaterdag) dus kan ik niet mee, de uitnodiging was vanaf half 3 en dan dat iedereen daar blijft eten. Omdat ik dus moet werken gaat mijn man alleen, en hij had al 2 weken aangegeven dat hij niet blijft eten. Nu smste ze gister avond naar hem alsnog of hij bleef eten.. Dan denk ik jemig hij had toch al aangegeven dat hij niet kwam eten. Maargoed toen kwam het hoor: waarom kom je niet eten? Omdat Nathalja alleen thuis is. Nou en die kan toch alleen eten. Nathalja is al een paar dagen niet lekker dus ik eet liever thuis. Ja maar, iedereen blijft eten. Nou zo ging dat de hele avond door.. Hij schijnt zelfs te hebben gevraagd of ze er problemen mee heeft dat hij mij over haar kiest (wat volgens haar niet waar was) Nu komt iets leuks: manlief heeft toegegeven aan me dat ze er waarschijnlijk wel moeite mee heeft, vanaf dag 1 van onze relatie. Maar ligt het nou aan mij of is zij nou echt zo achterlijk.. Het is toch logisch dat je je vrouw (zwanger of niet-zwanger) verkiest boven je familie.. Ik bedoel je leeft als het goed is de rest van je leven samen met je vrouw niet met je zusje of broer of ouders.. Voor haar is dat dus echt totaal niet logisch. Nu vraag ik me dus af, of haar gedrag normaal is? En ml en ik het dus totaal verkeerd doen (dat hele relatie gedoe)
Natalja, Ik denk dat je man er goed aan doet voor jullie te kiezen ipv zijn zus. Grenzen stellen is ook belangrijk. En nog belangrijker nee is nee! Omdat er gisteren naar buikfoto's gevraagd werd, heb ik vanochtend maar ff een foto gemaakt. Begint het al te zien he. S'avonds is ie uiteraard nog ietsje dikker door de darmen, maar voor een ochtendbuikje niet verkeerd, vind ik zelf. Qua omtrek is mijn buik tot vorige week zaterdag ook al 3 cm gegroeid. Wel leuk om dat zo bij te houden.
Niemand zit te wachten op een familieconflict.. maar je kiest wel voor je partner in dit geval. Maar ik zou nog wel een persoonlijk gesprek aan gaan met zijn allen wat haar nou precies dwars zit en dat ze dat dan ook meteen toegeeft en eruit gooit.. dan weten jullie precies wat de reden is, kunnen daar misschien op de 1 of andere manier rekening mee houden. Maar in dit geval, ze mag blij zijn dat je man nog even de moeite doet zijn gezicht te laten zien, het is tenslotte vanaf half 3! Stel hij gaat half 6 weg, is hij toch 3 uurtjes gebleven maar belangrijkste is dat hij zijn gezicht even heeft laten zien, dat kan ze toch wel waarderen? Je zou bijna denken dat ze misschien jaloers is dat jij last hebt van zwangerschapskwaaltjes? Maar ik ben het wel met je eens, je kiest voor degene met wie je je leven verder gaat delen.
Hoi allemaal, mag ik ook met jullie meeschrijven? Zag dat er twee augustus topics zijn Ik stel me even voor hoor... Ik ben een meid van 21, ik woon in België en 7 februari ben ik alweer 6jaar samen met mijn lieverd. We zijn in augustus 2012 getrouwd en nu ben ik dus zwanger van ons eerste kindje! Ik ben uitgerekend op 26 augustus maar ons beebje zat al wel een week voorop, de vorige keer. Op 9 februari moeten we terug naar de gyn voor onze 12 weken echo. Ik begin ondertussen al flink een buikje te krijgen en zit al lekker in mijn zwangerschapskleren, wat ik zelf eigenlijk erg vroeg vind.. Zijn er nog meer dames hier die ook al kleren moeten ruilen? O ja, en ik ben zooo nieuwsgierig naar het geslacht van ons kindje. Zelf denk ik heel erg dat het een meisje is... Ik zou graag binnen enkele weken een geslachtsbepaling laten doen bij Marita in Lommel maar mijn man wil niet zo ver rijden ervoor, wat ik ook wel begrijp (150km) haha Wens jullie allemaal een fijne en voorspoedige zwangerschap toe!
Ik kom hier nog even een berichtje posten.. Misschien kunnen jullie je het nog herinneren, ik heb begin januari helaas een miskraam gehad. Maar heb nu weer goed nieuws!! Ik ben weer zwanger!! Ben nu 4 weken en 5 dagen. Het is nog wel super spannend.. Ik heb wat pagina's terug gelezen en leuk om te lezen dat bij jullie de buikjes al beginnen te groeien! Bij mij zal dit nog een paar weekjes duren.. Iedereen succes met de zwangerschap en lekker van genieten hé!
Welkom Myhiro. Wat betreft je vraag over positiekleding: yep, ik heb ook al sinds dat ik 6 weken zwanger ben positiebroeken aan. Ik kon gewone broeken echt niet meer verdragen. Ik heb nu ook zo'n mamaband waarmee je je broek wat kunt vergroten, bij sommige broeken is dat wel fijn, anderen kan ik ook daarmee niet aan. San987, super nieuws zeg. Duimen voor een plakbeeb.
Myhiro welkom. Hier nog niet aan de zwangerschapskleding. Wel dat ik spijkerbroeken niet meer dichtkrijg maar heb meer treggings dus die rekken wel mee. San987. Supergoednieuws. Hoop voor je dat het nu allemaal goed gaat. Nathalja. Wat een moeilijk gedoe met je schoonfamilie. Wel goed dat je man bij zijn standpunt blijft en kiest om lekker bij jou te blijven met eten. Zelf vandaag voor het eerst echt niet lekker geweest, duizelig, misselijk ed. (komt misschien ook door het weer) Ben wel gaan werken maar na een paar uurtjes naar huis gegaan en lekker mijn bedje ingedoken. Heb wel heel erg zin in de negemaandenbeurs. Ging normaal altijd naar de huishuidbeurs, ben nu dus benieuwd of ze leuke dingen hebben en wat ze allemaal aanbieden. Voor mij is het makkelijk te doen, half uurtje met de trein. Jammer dat ie voor andere meiden zover weg is. Midden van Nederland is dan misschien leuker voor ze qua reistijd. Zo lief, mijn stiefdochtertje van 11 is er zo mee bezig. Elke week wil ze samen kijken hoe de baby groeit en wat er allemaal komende week gaat gebeuren in mijn buik. Ze kan niet wachten tot haar broertje of zusje er is, want dan komt ze elke dag even een knuffel brengen.... Is toch te schattig.