Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb vandaag zoveel energie!! zonet heel de aanstaande babykamer opgeruimd en de 2 muren die wit blijven overnieuw geschilderd,
    Ik hang nu even languit op de bank en ga straks ook nog het hele huis schoonmaken!! (hele huis 2 slaapkamers :p 90 vierkante meter)

ben benieuwd hoe manlief er op reageerd :p

@zwangerschapskleding: de broeken die ik op mijn werk altijd draag waren altijd te ruim rond om de buik, kan ze nu zonder riem dragen.
    Mijn spijkerbroeken voor in mijn vrije tijd pas ik niet meer, zitten veel te strak (vind mijn pyjama broeken ook niet echt meer lekker zitten)
    dus ik draag in mijn vrije tijd of een joggingbroek en dan heel laag, of als ik weg ga (stad of visite) al een zwangerschapsbroek.

2. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik heb ook al zwangerschapsbroeken aan. En idd vind mijn pyamas ook niet meer lekker zitten.

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwangerschapskleding draag ik nog niet, veel leggings en treggings! Die rekken nog lekker mee. Ik heb zelf nog niet echt gekeken voor zwangerschapskleding, maar hoorde van een vriendin van mij die iets voor loopt dat het zo gigantisch groot valt voor nu.. dus ik ga wel shoppen als ik merk dat het met die leggings ook niet meer te trekken is..gelukkig zijn ze nog overal te koop! Merk wel dat als ik een te strakke elastiek heb van mijn pyamabroek, ik die band ff moet verzetten naar boven en het niet onder mijn navel moet dragen..want dan kan het een beetje 'trekkerig' aanvoelen. Vandaag nieuw vloerkleed gekocht voor de woonkamer, wilde manlief ff helpen met tafel optillen.. nou had ik beter niet kunnen doen pff.. kreeg aan weerszijden ineens krampjes.. dus ben meteen gestopt! Hopelijk is alles nog oke, heb die tafel niet heel ver opgetild ofzo en we deden het met zijn 2en.. echt ben soms zo verdomde eigenwijs.. ook omdat ik weet dat manlief pijn zijn rug en been heeft naar aanleiding van een auto ongeluk wil ik hem niet te veel belasten.. dom dom.. Maar nu voel ik niets geks meer gelukkig!

4. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    @nathalja kan ik je inhuren. Hier is de energie heeeeeel ver te zoeken.

Hier zelfs al last van harde buiken bij te veel doen. BM zat vorige week bij het bezoek aan de vk 2 vingers onder mijn navel. Dat mijn bm nu al zo uitrekt komt door de eerdere zwangerschappen. Geen wonder dus dat mijn buik ook al zo rond is. Hier door dus ook een bm die snel geirirteerd raakt bij te veel doen en dus hard wordt echt vervelend. Bij de zwangerschap van zoonlief had ik er met 16 a17 weken al last van.

Verder geniet ik eigenlijk volop van mijn zwangerschap. Doe heerlijk rustig aan en waar ik bij zl mij op liet jagen door de mensen om me heen denk ik nu juist aan mezelf als ik ergens dus geen zin in heb laat ik het liggen voor later.

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Wij hebben al een tijdje een angelsound in huis, en omdat ik maandag 12 weken ben dachten we, laten we eens kijken of we het hartje kunnen vinden.
    Eerst alleen mijn hartslag maar na wat langer zoeken kregen we ons kindje te pakken!! Wat een gaaf gevoel en mooi geluid is dat!!! Wij zijn nu helemaal in de wolken!!

6. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ontroerend is dat, als je het hartje hoort! Vonden wij ook super mooi om te horen. Maakt het zo echt en tastbaar! Ook voor mijn vriend.

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij twijfelen nog of we de angelsound willen aanschaffen.. denk dat we het misschien via marktplaats doen, nieuw vind ik hem sowieso te duur. Maar kan me voorstellen dat het megabijzonder is!! Ik moet nog een weekje en dan ben ik ook 12 weken! Goddank dan een beetje uit de grootste risicozone! Mijn broer is ook wel heel lief.. ik had hem aangeboden om morgen voor hem te rijden, hij gaat namelijk samenwonen en kan me voorstellen dat niet alles in 1 busje past.. Zegt ie: Jij gaat niets tillen hoor!!! Wil wel een neefje of nichtje!! :D

8. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Wij hebben geen angelsound. De vk liet het hartje horen met 10 weken.

Zou er wel een willen, maar ben bang dat ik dan als ik thuis ben telkens ga luisteren.

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daarom... beetje eng ook aan de ene kant..want stel je hoort niets.. Ga je je weer druk zitten maken enz. Maar weet het nog niet..

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag met manlief kleurstaaltjes gehaald voor de babykamer! Word wit met lichte mokkakleur en dan in brocante stijl met witte meubeltjes Love It!

11. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Leuk joh schoonzusjes! NOT!

Kijk ik net op facebook, heeft ze bij mijn beste vriendin neer gezet; leuk he van k en r dat ze een kleine krijgen? Bij jullie nog geen tweede?.

Mijn vriendin weet dat ik zwanger ben natuurlijk, maar mijn schoonzusje weet niet dat zij dat weet. Daar komt bij dat mijn vriendin bevriend is met mensen op facebook waar ik ook mee bevriend ben en die het niet weten!

Ahhhhhrrr:x

Heb meteen aan haar gevraagd het bericht weer te verwijderen! Nou dat heeft mijn schoonzusje dan gedaan! Ze snapt alleen niet waaron????

Ik weet niet uhhhh misschien dat we het zelf wereldkundig willen maken!!!!:(

12. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hallo allemaal, ik ben 18 augustus uitgerekend. Aan de ene kant vind ik het heel erg fijn dat het dan lekker zomer is, vooral als je lekker met verlof bent....aan de andere kant hoop ik dat het niet al te warm voor ons word....dat word dan zuchten en puffen voor ons:D

13. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Gefeliciteerd! En welkom.

Dat wordt zowiezo dikke olifantenvoeten voor ons allemaal ben ik bang.

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb gisteren toen ik latex ging halen voor de muren ook 2 kleurstaaltjes meegenomen er is 1 muur waar 2 deuren inzitten die muur is 2,5 m en die wil ik roze of blauw.. Daar komt het ledikant dat tegenaan.. En als je binnenkomt de muur aan de linkerkant wil ik een behangetje op, van lief (die vind ik zoooo leuk) ook roze en blauw.

Witte meubeljes ledikant heb ik al :) rolgordijnen wit en overgordijnen ook roze of blauw.. Verder natuurlijk bijpassende accessoires

15. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Wij gaan vandaag behang uitzoeken. Heb er al zin in.

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Wij wilden vandaag naar de prenatal gaan kijken :)

Moeten vanmiddag ook nog even langs de karwei of praxis omdat onze keukenlades naar de knoppe zijn, dus dan sleep ik manlief ook even mee naar de behanghoek

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wij willen juist geen blauw of roze omdat dat vrij standaard is, is natuurlijk wel erg leuk! Los daarvan, willen we het denk ik niet van te voren weten, dus word het sowieso een unisex kamer. Dan kunnen we het later nog aankleden met blauwe of roze acessiores. Ook willen we geen behang omdat we waarschijnlijk muurstickers in de vorm van een kindertekst wat voor tekst weten we nog niet, gaan we nog voor rondkijken. :) Wel vind ik het erg leuk dat iedereen zo'n verschillende smaak heeft! Ben benieuwd of jullie tegen de tijd dat het kamertje af is, ook foto's gaan posten! Vriendlief vind het ook erg leuk, die is onderhoudsschilder (geweest, afgekeurd naar aanleiding van auto-ongeluk) en vind het dus helemaal leuk als hij het kamertje gaat schilderen voor ZIJN kind.. dan is het echt zo'n uitslover natuurlijk :p

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik ga zeker foto's posten als de kamer klaar is :) Maarja dat duurt sowieso nog 8 weken voor er er aan kunnen beginnen :) dan pas weten we of de roze of blauw moeten verven :p

19. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Hallo dames,

Beetje druk geweest.
    Gisteren m'n moeders verjaardag gevierd met mijn 2 halfbroers en m'n halfzus, schoonmoeder en vriendlief. Heerlijk chinees gegeten met z'n allen.
    Heb echt veel gegeten, 3x chinees opgeschept. Daarvoor ook al taart, chips en pistachenootjes gegeten :p. En paar uurtjes daarna nog paar stukjes worst en nog een stuk taart.
    Ik zit nu nog steeds vol.
    Achja, mag wel een keer toch haha.

Als het goed is krijgen we eindelijk een huisje.
    Eigenlijks nog steeds niet echt waar we naar op zoek waren.
    Maarja, we moeten toch wat he.
    Dus dan gaan we daar wonen tot we wel kunnen wonen waar wij graag willen.
    Woensdag mogen we naar de woningbouw voor kennismakingsgesprek en dan horen we of wij de woning krijgen.

Super spannend dus !

Gaan jullie nog wat doen dit weekend ?

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken dat gevoel.. dan zit je tonnetje vol alsof je voor een week gegeten hebt! Maar ach.. voor een keer mag het.. en gezelligheid is ook altijd leuk!

Wat leuk dat jullie een huisje krijgen! Althans, hoogwaarschijnlijk! Spannend.. !

Vandaag gaan we mijn broer en schoonzus helpen met verhuizen, maar ik mag niets tillen van mijn broer zei ie whahaha "Ik wil wel een neefje of nichtje hoor!!" Dus ik mag alleen heen en weer rijden :p blijven ook gezellig bij mijn ouders eten.

Morgen lekker rustig dagje denk ik..

Deel Deze Pagina