Hey allemaal shoppers hier. Wij hebben ook al iets besteld. Een kinderwagen, Family Fix en een MaxiCosi. Was eigenlijk nog lang niet de bedoeling, maar we waren bij Van Asten in Tilburg en daar hadden ze de wagen die ik wilde in de aanbieding, waardoor die nog goedkoper was dan bij de Babydump. Dus maar direct besteld. Ik baal wel dat ik niet kan gaan shoppen voor verf of behang voor een babykamer. Ik hoop zo dat er iemand ons huis wilt kopen in de komende maanden. Dan kan ik ook aan de knutsel . Ik had ook nog een echofoto beloofd: Ik heb nu als bevaldatum 22 augustus. Deze blijft nu ook staan. Oja, hebben jullie bij de 12 weken echo in het ziekenhuis ook een verklaring gekregen voor de werkgever? Onze VK zei dat ik die daar kreeg, maar ben ik ook helemaal vergeten te vragen.
Zo'n kans moet je natuurlijk niet voorbij laten gaan! Wij zijn ook no op zoek naar een kinderwagen, gaan morgen even kijken bij de zus van een vriendin van mij, die heeft de Maxi Cosi Cabriofix te koop, is maar 5 maanden gebruikt, rood met zwart, en ze heeft nog een wipstoeltje van Chicco. Dus even kijken..maar weet nog niet of ik die Maxi Cosi ga doen...want vaak heb je bij aankoop van een kinderwagen zo'n maxi cosi gratis en voor niets........ Zij heeft ook no een Mutsy kinderwagen te koop staan (niet onze smaak) dus zal ze vast wel die maxi cosi gratis bij gekregen hebben..dus ik ga niet te hoog bieden.. heb 50 euro gezegd.. ben benieuwd wat ze wilt..
Ik heb ook geen verklaring vd bevaldatum gekregen voor m'n werk, ik ga het volgende afspraak bij de Vk vragen. Ik heb de Mutsi transit met gratis maxi-cosi, van m'n zus krijg ik haar wipstoeltje die hebben mijn ouders toen de tijd voor haar gekocht en haar dochtertje is tegen de tijd dat die van ons komt 10 maanden oud dus zal niet meer in het wipstoeltje gaan ik mag sowieso van haar overnemen wat nieuw is en zij niet nodig heeft.. Als ons kleintje een meisje is krijgen we ook een doos vol kleertjes die we dan uit kunnen zoeken
Wij hebben de Koelstra Binque gekocht in het grijs en een zwarte MaxiCosi Pebble. Die wagen deed het heel goed in de test van de consumentenbond. En vond het ook een heel fijne wagen met veel opbergruimte voor boodschappen.
Wij gaan vd week naar de Ikea om een 3 deurs garderobekast van pax voor de babykamer aangezien onze eigen spullen ook nog opgeborgen moeten worden vooral handdoeken ed. Als de kast er staat kunnen we in ieder geval de verhuisdozen in de babykamer weer uitruimen en in de kast doen. Het probleem is alleen dat de kasten 200 cm hoog zijn en onze auto max 190 cm mee kan nemen dus moeten het laten bezorgen, en in Zeeland komen ze niet zo vaak
Waarschijnlijk pas over 2 tot 4 weken. We gaan vanavond vanuit m'n werk direct door, moet tot 5 werken dus kwart over thuis dan naar Ikea is het kwart over 6 dan nog eten.. Poeh maar 's avonds is het altijd veel rustiger vind ik een stuk fijner. Ik hoop dat er toevallig eind van deze week nog een rid naar Zeeland staat geplant
Die 10 cm mag volgens mij wel uit de auto steken, mits je het maar goed vast maakt met bijv. touw e.d. .......... Balen dat ze er niet zo vaak komen..ook stom!! Het valt toch onder Nederland... RAARRRRRRRRRRRRRR..
Het mag indd volgens mij een halve meter uitsteken maar daar is m'n man nooit zo'n fan van.. ik zou zo graag die kast gewoon direct hebben
Oow oke.. ja dan houdt het op Kan me voorstellen dat je het direct wilt hebben..! Ik ging vrijdag met 2 auto's naar IKEA voor de babykamer, maar goed ook.. want pastte niet in 1.. 2 meubels bestaan uit 2 pakketten.. ook zo lekker irritant af en toe haha. Bij bezorgen gaan ze geloof ik uit van hoeveel kg. je hebt ofzo toch?Niemand in de familie/vriendenkring die toevallig een bestelbus of stationwagen heeft?
ik heb de werkgeversverklaring bij de 10 weken echo van de VK gekregen. Heb er wel om gevraagd. Wij hebben de mutsy Spoke + gratis maxicosi en luiertas.
De kast bestaat uit 4 dozen.. Van 200 bij 50.. Ze gaan inderdaad uit van gewicht van het meubilair.. Mijn ouders hebben wel een langere auto, maar hun hebben een 4 deurs auto dus geen extra deur bij de kofferbak dus daar kan je nog niks mee, van mijn vrienden ben ik de enigste met auto en van de enige vrienden van manliefs kant hebben de zelfde auto als ons.. Mn schoonmoeder heeft een peugeot 206 en mn schoonvader een fiat panda dus die zijn kleiner Verdere familie wonen allemaal in Groningen en Drenthe dus dat is ook geen optie Ik hoop dat ik manlief kan overhalen het toch in onze auto mee te slepen
Ja dan gaat het lastig idd hihi kleine autootjes zijn wat Ikea bezoeken betreft een ramp.. ik heb een Clio, ook geen megagrote bak.. dus gelukkig had ik mijn broer er nog bij met zn BMW, die is net iets langer geloof ik.. dus pastte precies. Hoop het ook voor je Kan je lekker aan de slag!
Wie heeft hier nog meer de ervaring dat je niet altijd goed geholpen word aan de telefoon als je het Erasmus belt..? Ik kreeg vorige week een brief binnen over de combi test..staat er dat er per ziekte dus 1 op de 5000 kans is..terwijl bij de test zelf gesproken werd van 1 op de 14000 zoveel.. dus ik vond dat raar en belde even op om te vragen of dat toevallig een samenvatting was van die 3 ziektes bij elkaar.. maar nee ik moest het 2e blad van de brief hebben.. (heb ik niet, want er staat niets op het 2e blad..) word je afgesnauwt als je vraagt of ze de brief nog een keer willen sturen.. hallow gaat wel om mijn kind hoor..stom wijf..! dacht ik.. En hoe groot de nekplooi was staat er geeneens in.. (was wel goed daar niet van maar toch..beetje slordig met info geven..)
No worries, wordt altijd afgerond naar 5000, ook al heb je kans van 1:15000 Is ons verteld toen ze het opschreef. We raar dat ze je net fatsoenlijk helpen daar...bah! Logisch toch dat je dat niet snapt?
Okee stelt me toch een beetje gerust.. maar die troela legde dat dus niet zo uit.. pff.. "Ja da's toch gewoon goed zo?!" zo reageerde ze..
Hoi, Ik kom ook graag meekletsen hier. Ik ben 15 weken zwanger van mijn tweede kindje. Ik heb al een zoontje en ben heel benieuwd wat het nu wordt. De 23e heb ik mijn 20 weken echo, uiteraard is het belangrijkste dat het kindje gezond is, maar ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar het geslacht! Ik lees dat er al een aantal meiden een kinderkamertje hebben aangeschaft. Zo snel ben ik niet, ik ben vooral nog aan het nadenken hoe het kamertje eruit gaat zien! Heerlijk, kan echt genieten van het zoeken naar behangetjes enzo.
@mira: gezellig welkom!! @hier; wij staan nu bij de mcdrive Breda, MILKSHAKE!! Ben ik wel aan toe na een avondje Ikea daarna nog uurtje naar huis. Hebben de auto propvol zitten, hebben 3-deurs pax kast (die word bezorgt) en in de auto ligt een ledikant, matrasje en 2 rolgordijnen. En... ze hebben morgen toevallig nog een levering Zeeland, en was nog ruimte in de vrachtwagen!! Dus kasten morgen al in huis!!! Jeeeeejjj helemaal blij!!
VERLEID ME NOU NIET MET DIE MILKSHAAAAAAAAAAAAKKEEEE AARGHH!! Fijn dat je morgen al je kast in huis kan hebben! YES! En ook no voor de rest geslaagd zie ik Je avond kan niet meer stuk hihi