De avond niet, maar ik ben wel behoorlijk stuk Hoeven alleen nog maar een commode, maar de enige dichte commode van de Ikea vond ik niet zo mooi, dus gaan op mp kijken of we er 1 kunnen vinden. Gelukkig duurt die 20 wkn echo ook niet zo lang meer
lekker geshopt dames. Ik heb vandaag mijn dag niet. Gisteren aanvaring met mijn schone zuster gehad en dat is me niet in de koude kleren gaan zitten. Heb geen band met haar. VL en ik zijn nu twee jaar samen en zie haar ongeveer 4 a 5 x per jaar. Ze viel me aan op het feit dat het bij ons anders gaat als normaal. VL is door de week natuurlijk aan de andere kant van het land en zij vind dat ik daar maar heen moet bla bla bla. weet niet wat haar dwars zit maar was sinds gisteren zo boos en verdrietig bah heb vandaag echt veel zitten janken. normaal zou ik me daar echt niets van aantrekken maar die hormonsters doen een hoop met een mens.
Oh... ik was tijdens mijn eerste zwangerschap verslaafd aan McFlurries (cornetto bosvruchten) ben er regelmatig voor omgereden! Fijn dat alles morgen al in huis is. Jij bent echt snel!
@surprise: jemig, vervelende situatie.. Ik heb ook geen goeie band met m'n schoon zus.. Maar inderdaad waar bemoeit ze zich mee!? Je moet proberen je er niet te veel van aan te trekken, en ik weet zelf heel goed hoe lastig dat is en dan hebben we nu ook nog is hormonen enzo Bah.. Het komt wel goed laat ze maar l*llen.. @mira; die kast wilde ik zsm hebben omdat er ook een deel van onze eigen spullen in moeten (onder andere handdoeken) en alles zit nu in verhuisdozen en is een giga rommel is huis. Dus vond het wel fijn als die dozen in ieder geval al opgeborgen konden worden.. Het ledikant kwamen we toevallig tegen was nog helemaal niet de bedoeling maargoed nu hebben we hem igg in huis
Hallo dames, Alles was weer goed op de echo. Ze zijn allebei even groot en liggen goed op schema, 8,4 cm. Ben zo trots. Zal straks even foto laten zien. Wat betreft slechte ervaringen. Vandaag de eerste gehad. Ik had een domme doos in opleiding die het beeldscherm een kwart naar mij toe draaide waardoor ik bijna het moment miste dat een van onze ukjes druk aan het springen was. En de foto's waren ook een beetje vaag helaas. Gelukkig heb ik 12 maart mijn eigen gyn weer.
Fijn dat alles goed was! Misschien een tip voor de volgende keer.. vragen voordat ze begint of het scherm al zo kan staan dat jij en je partner het goed kunnen zien.. zulke momenten zijn zo bijzonder..zonde dat je ze mist! Domme koe is dat weer hoor.. pff.. Ik heb trouwens het idee dat mijn verloskundige een betweterig iemand is.. maar vriendlief zei al..dan kent ze jou nog niet..want ik weet zeker als je gaat bevallen en zij verteld tijdens de bevalling dat je geen pijn hebt bijv. en jij hebt het wel..dan scheld je d'r helemaal verrot dat ze op moet zouten uit de verloskamer Ik zo Goh.. hebben wij bijna 8 jaar een relatie schat ? Je kent me niet hoor..neeuh valt wel mee
Fijn dat de echo goed was, maar inderdaad vervelend dat je het beeldscherm niet goed kon zien! Wat betreft die schone familie, probeer je het niet aan te trekken. Ik krijg ook vaak commentaar op van alles. Wij doen het ook anders, maar dat is onze keuze. Het begon toen we een huis kochten in de stad en niet in hetzelfde dorp wilden gaan wonen. Beledigd omdat we niet in dorp willen wonen. Vooral omdat we zeiden dat een vinexwijk ons niet past. Daarna weer commentaar omdat we verre reizen maken etc etc etc. Inmiddels probeer ik het maar niet te horen. Helaas lukt dat niet altijd even goed... @Fiefer, heb jij 1 verloskundige of meerdere? Dat lijkt me lastig als er geen klik is met je vk. Hoop dat het mee valt de komende tijd.
gelukkig gaat het vandaag weer een stuk beter. Hebben jullie dat ook? dingen die je normaal koud laten dat je je daar nu vreselijk druk om kan maken? ik dus wel en dat was dat gedonder met schone zus. Zou ik me normaal dus niets van aan trekken ze voelt zich toch veel beter als de rest ivm haar studie maar goed hormonen maken een ander mens.
Ik heb vandaag officieel te horen gekregen dat ik vanaf 12-07 met zwangerschapsverlof ga. Jeehh. Het aftellen is begonnen. Hahaha.
Fijn dat de echo weer goed was, altijd leuk om te horen. Lekker vooruitzicht dat je verlof al vast staat. Iets om naar uit te kijken. Ik ga morgen even met mijn werkgever babbelen over hoe en wat mijn wensen zijn. Kijken of hij er ook blij mee is.
Buiten het ziekenhuis heb ik er 1, maar die heb ik alleen no maar ontmoet bij de intake Dus wie weet valt het de 19e feb wel mee.. !
Vanavond een leuk wipstoeltje op de kop getikt bij de zus van een vriendin van me! 25 euro voor een Chicco stoeltje, leuk leuk!
Jeetje maar 1 Vk! De praktijk waar ik zit lopen 4 Vk's rond, dus het is bij de afspraken afhankelijk van wie er is.. Ik vind het wel prettig meerdere verloskundigen, dan is de kans dat er straks met de bevalling een vreemde voor je bed staat ook een stuk kleiner. Echo's worden hier ook weer in een andere praktijk gedaan, dus in totaal zie ik wel 5 Vk's. Ik heb van m'n zus een wipstoeltje gekregen van Winnie de poeh!! Zo schattig Gisteren een kinderstoel bij een collega van m'n moeder voor 30 euro op de kop getikt en via mp een commode voor 70 euro onze babykamer is zo goed als compleet Vanmiddag komen ze van het leger des heils de oude meubels ophalen dus is het kamertje leeg. Gisteravond bij de praxis nog 2 stellingen voor in de berging er bij kunnen halen (die waren 50% korting) dus de avond in de berging op staan ruimen.. Van het weekend naar de stort en dan passen onze fietsen opeens ook weer in de berging Ik merk dat ik nu toch weer meer energie ga krijgen heerlijk is dat! Ik hoop over een paar weekjes weer m'n originele rooster op te kunnen pakken dan ben ik igg weer 2 dagen vrij ipv 1 dag
Ja tenminste zij stelde zich voor als IK ben je verloskundige, dus ik neem aan dat zij dan de enige is die ik heb.... ze zei ook dat ze bij de bevalling aanwezig zou zijn..dusja.. maar ach.. ik zie d'r bijna nooit.. en ik heb hopelijk een makkelijke bevalling.. maar grappige is.. ik ben aan de rechterkant geheel doof.. dus iedereen moet links van mij staan wil ik wat kunnen verstaan Dus ik zo: Nou dat word links dus volle drukte..en rechts staat de apparatuur
Oh ook zo iets: we kwamen gister in de supermarkt ons oude baas tegen (dat is de manager van die super) hij heeft ons ook getrouwd. We vonden dat bijzonder omdat we elkaar hebben ontmoet in die supermarkt. Dus hij loopt langs ons, zegt hij: gefeliciteerd he! Kijkt hij naar m'n man: heb je goed gedaan jongen!! Hahahaha ik vond dat zoooo grappig
Welkom MaggieMagpie en gefeliciteerd. Na alle verhalen over meubeltjes enzo hier ben ik me ook maar eens gaan oriënteren. Zit nu te twijfelen of ik er een ledikantje bij koop of dat ik die van mijn zoontje ga gebruiken. Hij is net wel of net nog niet 2 als de tweede komt. Geen idee wanneer kindjes naar een groter bed gaan, heeft iemand daar ervaring mee? Wij komen net terug uit het WKZ, mijn zoontje moet helaas geopereerd worden. Voor de tweede keer al, dus dat was wel een flinke tegenvaller!
Ik heb er ook aan zitten denken. Onze zoon is straks 19 maanden, maar vind hem echt nog te klein om hem dan al in een groot bed te doen. Babykamer laten we voor wat het is, zoon krijgt een andere kamer. Mijn neefje is 2,5 en slaapt ook nog in een ledikant.
ola chica's Maggie welkom. @ledikantjes mijn zoon heeft tot zijn bijna 4e in het ledikantje geslapen. hij vond het grote bed niet leuk en ik vond het prima. Vind persoonlijk dat ze kids tegenwoordig wel erg snel op een groot bed leggen. @werk. Ik ben vanaf vandaag langdurig ziek. Mijn bi is dusdanig dat ik mijn werk al verzorgende ig niet meer kan doen. Mijn leidinggevende gaat nu op mijn verzoek op zoek naar evt werk op de receptie van het verpleeghuis waar ik werk. Verder heb ik uitstel aan gevraagd voor mijn opleiding. Door de stress van het niet op de werkvloer zijn en dus geen handelingen kunnen laten toetsen kreeg ik steeds meer steken in mijn buik en nu dus voor mij zelf en de uk gekozen en mijn laatste deel van de opleiding komt dus pas na de zwangerschap mijn scriptie wil ik wel alvast in die tijd maken zo dat ik dat niet hoef te doen met een klein beebje. Wat een opluchting is dat zeg. @vk. Ik mag vrijdag weer naar de vk voor een echo. Zoonlief gaat deze keer mee om zijn brusje te bewonderen Hebben jullie trouwens ook elk bezoek tot aan de 20 weken een echo? Ik ga vrijdag vragen of ze al kan zien wat geslacht het is. Vl en ik hebben afgesproken dat ik mag weten wat het is hij wil niet niet weten. Ik ben er namelijk voor mezelf zo van overtuigd dat het een meisje is dat een jongetje een hele omschakeling zou zijn. en het rare is dat het niet eens echt mijn voorkeur heeft een jongetje is ook heel leuk
@Suprise wat een luxe dat je elk bezoek een echo krijgt! Die mazzel heb ik niet, vorige keer wel omdat de dopler kapot was en ze het hartje niet konden horen. Dat was een meevaller. Fijn dat je een meewerkende leidinggevende hebt. Hoop dat je je scriptie afkrijgt, scheelt inderdaad veel werk!