Augustus 2013 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Egeltje85, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Ik wilde binnenkort ook even bij deze winkel in Sliedrecht kijken, maar zoals ik lees hebben er meerdere slechte ervaringen gehad. Mmmm toch maar even kijken tegen die tijd of ik daar nog zin in heb.

Hier ook wel iets verminderde conditie, gewoon even rustig bijkomen als ik weer iets teveel heb ingespannen ;)

Gisteren toch een kutopmerking van mijn werkgever gehad..... Ik had aangegeven wanneer ik mijn verlof wilde laten ingaan en dat ik daar het liefst nog 2 weken vakantie aan wil vastplakken, gewoon voor de relaxed. (6 weken voor en 12 weken na)
    Gaat er opeens een lichtje bij hem branden, vraagt ie; wanneer ben je ook weer uitgerekend, ik; 13 augustus. hij; O dus omdat jij je verlof hebt kunnen nu alle zomervakanties van alle collega's inclusief die van mij niet doorgaan. (ik werk fulltime) What the hell moet ik met zo'n opmerking. Hij wist al vanaf de kerst dat ik een kindje verwacht, dan heb je daar toch al eerder over nagedacht en dan nog, dan trek je je bek toch niet op zo'n manier open om mij als het ware een kutgevoel te geven. Niet dat het gelukt is, kwam alleen wel even hard binnen. Denk nu alleen maar zoek het lekker uit, ik heb tegen die tijd mijn verlof...

2. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Dat van het verlof is echt een kut opmerking. Ik denk dat er nooit een goede tijd is om met verlof te gaan. Er is altijd wel wat.

Dat kortademig heb ik ook. Verschrikkelijk. Klink af en toe net alsof ik een marathon gelopen heb in plaats van een trap.

Vandaag had ik ook een vervelend momentje op het werk. Werd plot uit het niets super duizelig, dacht echt dat ik om ging vallen. Een paar van mijn collega's zagen dat ik spierwit wegtrok en hebben mij toen op een stoel gezet en drinken voor me gehaald. De senior secretaresse heeft mijn werk meteen over genomen en is toen nog onder werktijd met mij een frisse neus buiten gaan halen zodat ik weer wat kleur kreeg. Zo lief van mijn collega's , en dood eng voor mij.

Hebben jullie er ook al last van gehad; die duizeligheid???

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @kortademigheid: heb ik geen last van, tenminste niet met traplopen.. Fietsen wel moeite mee krijg ook heel erg last van m'n kuiten van.

@duizelig; heb ik ook redelijk last van, heb een lage bloeddruk (100/50) en m'n bloedsuiker was iets aan de lage kant.. Gelukkig nu al wel minder last van.. Neem af en toe een zout dropje

4. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    @heyhallo wat vervelend dat je je zo naar voelde. Als het vaker gebeurd misschien ff je hb bloedsuiker en bloeddruk laten meten. Ik heb zelf en lage bloeddruk en kan daar ook heel vervelend van worden.

@Eli wat een piep opmerking zeg wat mensen er wel niet uit durven te kramen. Ik kreeg al opmerkingen van dat ik een oude moeder zou zijn en zelfs een die riep van als ik zoveel leeftijdsverschil tussen mijn kids zou 7hebben hoefde ik geen kindje meer hoor. Ja er zit straks bijna 7 jaar tussen maar goed soms loopt het gewoon anders dan dat je zelf zou willen. En het heeft zijn voor en nadelen. M helpt mama heel goed en ik hoef niet meer te tillen douchen enz kan hij zelf heerlijk

Morgen is het weer zo ver o ik krijg al de zenuwen. Misschien dat ik morgen wel weet wat voor geslacht ons kleintje heeft.

Ben op mp op jacht naar een kinderkamer om op te knappen. Ook hier maken we niet echt een babykamer omdat ik in een tijdelijk huurhuis woon. Heb dus zelf een hele lange slaapkamer over de lengte van het huis en gaan de kast overdwars door de kamer om op die manier toch een afscheiding te maken. Achter kant van de kast ga ik met behang beplakken zodat je toch een babykamer idee krijgt

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vriendin van mij wilde ook alles gaan kopen daar, kinderkamer, maxi cosi, box, kinderstoel enz enz. alles.. maar er ging geen cent korting van af..! BELACHELIJK ! Dus ze hebben alles lekker bij de kassa laten staan en zijn naar de Prenatal gegaan :D

Ik wil zo graag nog eens naar de Babydump!

6. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Ik moet ook nog naar de babydump staat een gratis box klaar:D moet er alleen een eindje voor rijden dus is het er nog niet van gekomen. Volgende week zaterdag maar ff op de heen of terugweg van de 9 maanden beurs.

Zoals het er nu naar uitziet heb ik een leuk babykamer gescoord. gaan zaterdag kijken:D langleve marktplaats
    IK vind alles op internet zelfs mijn grote liefde hahahaha

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zit steeds met gebrek aan tijd om erheen te gaan en heb geeneens werk moet je nagaan pff.. maar doe nagelstyling erbij, dus zo af en toe heb ik dan klantjes weet je wel.. dusja verdien ik nu iets op .. niet superveel maarja alle beetjes zijn meegenomen!

Volgens vriendlief moeten we een ongelukkige weg richting Spijkenisse.. dus vandaar dat hij het ook liever zo lang mogelijk uitstelt..

Mijn vriend heb ik bij de bushalte gevonden met zijn toenmalige vriendin moet je nagaan whahahaha! FOEI IKKE! :p

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Grappig op hoeveel verschillende manieren je de man van je leven kan vinden zeg :)
    Mijn man was vakkenvuller bij de emte supermarkt en ik kwam daar nieuw als vleeswaren- kaasmeisje toen ik 16 was en hij 23.

9. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Verlof, hier vandaag ook alles door moeten geven.
    Ik had nog verschrikkelijk veel vakantiedagen..... Uitgerekende datum 19 augustus. Eerste verlofdag 22 juli (4 weken van te voren) kindje komt met de keizersnede dus een week eerder. Met nog 12 weken vakantie incl verlof 13 weken na de geboorte hoef ik dus pas eind januari begin februari weer te gaan werken!!!!! Dan is ons wondertje 5,5 maand! Mijn baas geeft m groot gelijk! Heerlijk vooruitzicht en er zijn dus ook goede werkgevers ;)

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Hier verlof rond 28 juni ik weet alleen nog niet of ik mijn vakantieweken voor of na het verlof ga opnemen. Ik zit al in de ziektewet en blijf dat tot aan het verlof dus ik moet er sowieso 6 voor de bevalling uit. Als alles goed gaat ben ik vanaf volgende week weer een paar uur aan het werk maar dan adminstratief ipv in de zorg.

ik ga lekker slapen morgen om 11.00 ga ik samen met de kleine man kijken naar de baby :D

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit momenteel werkloos thuis.. ook niet echt fijn .. maar geen gezeur aan mijn kop over werkgevers.. ! Ben benieuwd hoe dat straks gaat als ik een nieuwe job heb..! Zit al sinds augustus vorig jaar thuis pff..word je echt moedeloos van.. ! Gelukkig zijn er ook nog goede werkgevers, hopelijk vind ik er ook zo 1 ! Heb tot nu toe alleen maar ellende gehad.. (word vaak afgewezen vanwege mijn slechthorendheid of ze verzinnen wel iets anders van flauwekul om me eruit te werken.. best frustrerend!)

@Jette wat fijn zeg!! Zo maak je het 1e half jaar van je kleine helemaal mee!

12. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    @verlof Ik heb nog geen idee, ik ga proberen tot 4 weken door te werken en dan plak ik nog wat vakantie er aan vast, zo 2 a 3 weken.
    Ik vind de zwangerschap nu wel een stuk zwaarder dus ga proberen tot 4 weken door te werken. Gelukkig hoef ik het nog niet door te geven. Ik ben mijn vervanger nu al in het inwerken, dus het tijd genoeg.

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik kan helaas geen vakantie achter m'n verlof aanplakken, er zijn bepaalde maanden waar wij geen vrij kunnen krijgen (mei, juni en juli in de zomer en dan december.)
    Ik ga ook proberen door te werken tot week 36 (dus 4 weken eerder stoppen) en dan heb ik tot eind november verlof..
    Ik moet het ook nog met de baas bespreken maar ik heb van de Vk nog geen bewijs dag ik echt 17 aug ben uitgerekend, ik moet 5 maart weer

14. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Heerlijk vooruitzicht he, dat verlof!

Ben ook van plan om als het gaat 4 weken van te voren te stoppen en 2 of 3 weken vakantie aan mijn verlof te plakken.

Gaan jullie ook minder werken na het verlof?
    Ik werk nu fulltime, en wil straks 3 dagen gaan werken en 1 dag ouderschapsverlof. Op contract dus 4 dagen. Na het ouderschapverlof wil ik dan kijken of ik 3 of 4 dagen ga werken.

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik werk al maar 24 uur, dus 3 dagen.
    Het is nu alleen zo
    Ma: 10 a 12.30
    Dinsdag 12.30 - 18
    Dond: 12.30 - 21
    Za/zo om en om
    En ik wil proberen die ma en dinsdag aan elkaar te plakken dus dat ik of de maandag of de dinsdag van 10-18 werk.. Maar ik heb een vermoeden dat mijn contract niet verlengt word, die loopt 9 juli af en een week later zou ik dan met verlof kunnen/gaan

16. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Dat zou echt jammer zijn Nathalja. Hopelijk wordt je vermoeden niet bevestigd.

17. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Staat er trouwens nog ergens een lijst met bevallingsdata en afspraken? Kunnen we die nog een bijwerken.

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Miss even opnieuw maken, dat we hem allemaal opslaan in word?

19. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Dat kan, maar heb ook geen idee waar de oude lijst ergens staat, zou wel makkelijk zijn om die te gebruiken als basis.

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Volgens mij al een heel aantal pagina's terug :p dus dat is dan flink zoeken

Deel Deze Pagina