Kim dat klinkt goed! Hier geen hoofdpijn. Vloei nog steeds wel, maar denk dat het ook is omdat ik eigenlijk gewoon veel te veel doe. Vandaag stad in geweest om kleding voor oudste zoon te halen en schoenen, boodschappen op markt gedaan en gekookt. Vanmorgen huis uitgemest
Hier ook veel hoofdpijn. Vloeien doe ik ook nog steeds. Laatste week weer meer. Soms ook weer kleine stolsels. Zou dat nog normaal zijn nu? 3 weken na bevalling? Heb mezelf een kolf cadeau gedaan. De difrax kolf. Vanavond geprobeerd, en kan dus echt handsfree. Krant lezen en kolfen lukt prima. Voeden en kolfen kan ook tegelijk. Heel handig dus! Weer gefietst vandaag, gaat goed. Morgen weer, en dan maandag stuk lopen. Ga voor mezelf weer een trainingsschema opzetten. Merk dat het echt goed geweest is om zo lang te sporten in de zwangerschap. Nu kan ik dat voorlopig nog niet, dus moet ik andere manieren verzinnen.
Heftig dagje vandaag, voorgevoel was juist, we zijn met ons meisje op de SEH belandt en ze is nu opgenomen ter observatie.. Morgen meer..
Brademarie. Ik had ook in het begin ook 8 poepluiers per dag van de Friso. Volgens de vk en het cb was dat niet erg, zolang het niet gifgroen is. Ondertussen is het gestabiliseerd naar 2. Wat erg van je meisje!!! Is het seh een ziekenhuis? Voor het spugen? Ik hoop dat allemaal meevalt en jullie snel naar huis mogen. Kim, wat groeit die van jou snel, top!
Wat een verschrikkelijke nacht. Niet door baby maar door peuter. Alleen maar aan het jammeren en nu helemaal overstuur aan het gillen omdat hij niet beneden tv mag kijken. ....... Pfff
Balen Niki.. Hier mag ik toch iets langer blijven liggen haha.. alhoewel vandaag niet. Heb 1 uur gedut. Kan het geen slapen noemen. Moet straks iemand van t vliegveld halen om 6u..
Inmiddels ook al elk uur of zelfs elk half uur gezien vannacht Ik voel me meteen verrot na zo weinig/geen slaap. Ik ben duidelijk geen 18 meer. ..
Hoi meiden.. Ik kom nog even mijn verhaal doen.. Dinsdag 13 augustus was het dan zover ik werd ingeleid.. Om half 8 melden in het ziekenhuis. Om 9 uur het eerste tabletje gehad en toen had ik 2 cm ontsluiting.. Om 1 uur weer gekeken was allemaal wel wat week geworden maar nog niet genoeg om de vliezen te breken.. Om 4 uur weer gekeken toen had ik 3 cm en hebben ze de vliezen gebroken en de weeen begonnen steeds heviger te worden, tot ik het niet meer trok toch om een ruggeprik gevraagd nou ik kan zeggen heerlijk alle pijn was weg.. Die ruggeprik kreeg ik bij 4 cm ontsluiting om 7 uur s'avonds en toen 2 uur later mocht ik al persen omdat ik al 10 cm had.. Ook het persen deed echt geen pijn en ging heel snel 20 minuten persen en daar was onze kleine meid.. Wat een super gevoel was dat.. Alleen kwam daarna de moederkoek niet los en moest ik toch naar de o.k onder narcose moest deze verwijderd worden.. Daar baalde ik echt van maar goed als je dan eenmaal terug op de kamer bent en je kleine meisje ziet ben je ook dat helemaal vergeten.. Na 2 dagen ziekenhuis mocht ik naar huis.. Amy doet het super goed en met mij gaat het ook steeds beter..!
Net het zh gebeld, ze heeft weer wat voeding binnen en ... Geen diaree/ ontlasting gehad nog.. Zal je zien!! Gisteren dronk ze amper meer dus kan natuurlijk ook dat ze echt geen ontlasting meer had.. Klinkt gek maar hoop wel dat ze haar ook meekrijgen zoals wij haar hebben gehad de afgelopen week. Er word zo bloed afgenomen en tussen 10 en 11 de kinderarts op visite. Wij gaan nu dus weer naar het zh, kan niet wachten om haar weer vast te houden, jeetje wat een gedoe. Hier was diaree standaard elke voeding met verschonen en ook nog tussendoor diaree, in combinatie met projectiel spugen afgewisseld met mondjes en golfjes. En daarbij dronk ze gisteren amper meer, paar slokjes en zakte edere keer weg/in slaap en lag er bij als een slappe pop. In de auto ging het 2x bijna mis, ze kreeg ineens slijm omhoog en niet meer weg, dus man auto op vluchtstrook gezet en ik eruit gesprongen en haar uit de Cosi getrokken en op haar zij het slijm eruitgehaald.. bah.. Dat was echt vreselijk...
Brademarie sterkte dat is echt een tegenvaller! Hoop dat je meisje snel opknapt. Mochten jullie niet bij haar blijven slapen? Hier in het ziekenhuis mogen ouders bij hun kind blijven slapen als het opgenomen is... Wij morgen naar kindercardioloog gelukkig krijgen we waarschijnlijk zelfde dag de uitslag!
Angelique gefeliciteerd met Amy, wat een schrik na zo'n voorspoedige bevalling dat de placenta niet los kwam. Gelukkig maar dat je in het ziekenhuis was! Ben je veel bloed verloren?
Brademarie sterkte met jullie meisje. Hoop dat ze snel weer mee naar huis mag. Angelique gefeliciteerd met jullie meisje leuke naam! Stond ook op ons lijstje