Ons meisje weer naar de huisartsenpost aandraag, vanmorgen had ze in eens een heel dik oor en allemaal prut eruit/erin.. Waarschijnlijk infectie van een schimmel ofzo, nu eerst zalf proberen en als ze koorts krijgt dan zit het toch ook in haar oor dan moeten we terugkomen.. Nameloost haar temp ietsjes op (halve graad pas hoor) maar ben de dokters zooooo beu.. Wil gewoon lekker gaan genieten... Peuter ook ziek dus heb vannacht totaal anderhalf uur kunnen slapen tussendoor...
Sterkte en beterschap! Hier een bijna peuter die volgens mij kiezen krijgt. Hij kwijlt enorm (dat deed hij al lang niet meer). En hij wil niet eten, zit met zn vingers in zn mond, is hangerig en huilt veel.
O dat zou best kunnen.. Ze je verder niks geks in z'n mond.. Ff opletten Erna naders voor t slapen lekker zetpil geven.. Evt dentinox smeren, die kiezen waren hier ook erg pijnlijk en gingen ook telkens gepaard met oorpijn en verkoudheid/ diaree
Lastig die kiezen. Hier is de kleine al weer 4910 gram Annamama, en ik was zo blij met een echte baby.. Groeit ie zo snel op de melk, 450 gram per week..
luuk sliep pas om twaalf uur na nog een paar luiers volgepoept te hebben. Maar hij werd pas om 5 uur wakker, dus 1 nachtvoeding ipv twee Hij is nu met de volgende voeding bezig.
Ik heb hier een gouden tip voor de 'uitslag' in het gezichtje! Gisteravond heb ik er een beetje creme van weleda opgesmeerd. En weg is t! De kraamhulp kwam nog langs met een tasje monsters en het helpt echt. Had eergisteren de olie gesmeerd op een plekje dat al zeker 3 maanden niet dicht wilt op een litteken. Het is bijna weg! Vond weleda altijd zo'n ouderwets vreemd merk maar ben nu wel fan.
Sjonge zo goed doorslapen doet de onze nog niet! Naar we zijn al lang blij dat de laatse nachten hij na de late avondvoeding goed gaat slapen en dan komt hij een uur of 4 en dan rond 7 uur s ochtends. Dat vind ik wel te doen, hoewel we allebei nog steeds last van slaapgebrek hebben... Wat betreft luiers, pampers en kruidvat gebruiken wij maar ons ventje poept de hele dag door dus daar gaan zeker 8 per dag door...
Ik ben zoooo moe! De eerste weken vielen nog wel mee, maar nu niet. De oudste is best vermoeiend en nu is hij helemaal niet fit (kiesjes komen door). Hij wil echt helemaal niks, alleen maar huilen en zeuren en hangen en op schoot zitten en getild worden. En dan nog een baby erbij. Donderdag (en vrijdag een beetje) was een regeldag. Vandaag heeft hij wel wat langer tussen de voedingen zitten, dus dat is wel fijn. Morgen maar de hele dag lekker thuis blijven en eventueel wat wandelen of zo. De boodschappen zijn in huis, dus daar hoef ik de deur ook niet voor uit.
Arme jij juf85, ooit komt het goed maar ja daar heb je nu helaas niks aan. Hier weer een super nacht gehad, heerlijk geslapen van 01.00uur tot 09.00uur. Toen de fles om 12.00uur en om 15.15 dus als ie dat schema aanhoudt dan gaan we weer een fijne nacht tegemoet. Hopen dus...... xxx
Lolliebol heerlijk die tijden *jaloers* haha Juf ik vind het stukken zwaarder de tweede. Bij de eerste kroop ik gewoon lekker de bank op of in bed, maar dat gaat nu niet met een dochter van bijna 4
Herkenbaar hoor, hier heb ik ook opeens het gevoel dat ik me door 3en moet splitsen, en kom soms niet aan mijn eigen dingetjes toe. Aan de andere kant zijn er ook vaak genoeg momenten dat ik denk 'ach valt reuze mee..'
Wat een luxe al die nachten van jullie. Hier nog wel elke 3 uur ook snachts. Met heel veel geluk soms 3 en half uur snachts... Hier dus aan de ab voor de borstontsteking. Nog steeds wel btje stekerige pijn maar al wel beter dan paar dagen geleden. Ik hoop zo dat dit de laatste keer is van deze ellende... Wil graag zonder gedoe doorvoeden. Kim; hoe is t nou bij jou afgelopen met borstvoeding opwekken?
Nah ben weer een beetje bij t begin begonnen Ik was zover dat ik een half flesje per dag had. Niet veel, maar goed, meer dan niks. Toen kwam mijn tante logeren, en kwam er niks van kolven. Ze is nu weer een week weg, en komt daarna weer een paar weken terug. Ik probeer dus deze week weer een beetje op schema te zitten, en dat vol te houden of ze er nou is of niet. (Ik vond het niet prettig om te kolven terwijl er iemand op bezoek was..)
De kleine meid is al anderhalve week aan t snotteren, nu niet meer heel erg. Maar ze is ook al dagen warm en als ik dr temp is het steeds boven de 38. Net was het 38.4. Hoger is ie nooit geweest. Maar dit is toch ook al hoog voor een pasgeborene? Ik weet niet zo goed wat te doen. Begin me nu ook zorgen te maken dat ze maar niks heeft... Eerst ik nu voor de tweede keer borstontsteking en nu dit..