Augustus 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door niki86, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Manlief is nu naar huisartspost. Die had ik toch maar gebeld en die wilden dat we absoluut langskwamen.. Ik ben thuis omdat de oudste natuurlijk nog in bed ligt. Ik voel me nu echt heel k*t. Ben echt bang.

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

He gatsie niki :( hoe was het gegaan bij de huisartsenpost?

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Kinderarts is dr aan t onderzoeken. Mijn man zit er nog. Uur of 6 moet ze weer voeding dus dan moet ik er zijn. Ze willen dr zowiezo nu daar laten tot vandaag een keer

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Geen ontstekingswaarden in haar bloed en urine. Ze ligt nu op de kinderafdeling nog voor observatie. Ze denken dat ze vannacht nog een nachtje moet blijven. Ze is wel nog verkouden dus heeft neusspray gekregen en pcm voor koorts. Wat voel je je verdrietig als je kleintje in t ziekenhuis ligt en je ze moet achterlaten.. Bah

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ach wat sneu Niki! Het zit je allemaal niet mee zeg!
    Veel beterschap voor S. En ook voor jezelf natuurlijk.

6. Rose1982

Ahh niki wat zielig, Gelukkig geen ontstekings waarde in haar bloed gevonden.

Lijkt me ook niks haar daar achterlaten, Gelukkig is ze daar wel in goede handen

7. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niki dat is schrikken.. Ik herken het wij schrokken ons ook dood toen ons kleine meisje zo ziek was en moest blijven n het zh aan de monitor.. Sterkte!

8. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Nikie, hoe is het nu?

Ook hier herkenning, ons kindje wat ook 3 weken toen het opgenomen werd. Hopelijk is de verkoudheid de oorzaak van de koorts, en neem de koorts snel af. By the way, als babietjes (tot 3 maanden) ook maar 1 keer koorst hebben boven de 38 graden mag je gelijk bellen hoor. Ik belde met 37,8 en moest gelijk komen, dat was achteraf maar goed ook! Mocht niet eens een half uur wachten tot mijn man thuis was.

9. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ze denken idd dat t door t virus komt. De verkoudheid dus omdat ze niks kunnen vinden en er geen ontstekingswaarden zijn.
    Ze moet aankomende nacht nog blijven ter observatie. Ben nu weer ff thuis even slapen. Mis dr... Kleine hummeltje..

Brademarie; bleef een van jullie in t ziekenhuis slapen? Wij denken eraan thuis te slapen beide en gekolfde melk mee te geven voor de nacht. Dalijk slaap ik amper in dat rotbed en dan ben ik dalijk gesloopt. Daar hebben we ook niks aan.

10. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze kleine meid lag op een eigen kamer aan de monitor, er was nog 1 ander kindje op de afdeling en 2 verpleegkundigen in de nacht.. Wij zijn thuis gaan slapen, bijtanken.. De kleine beseft het nu nog niet, daarom zijn wij naar huis gegaan om te slapen na de laatste fles en smorgens vroeg stond ik weer paraat. Op d'r kamer was een babyfoon continue verbonden met de verpleegkundigen. Al was het nou een aangenaam bed wat er bij stond had ik het misschien nog wel gedaan, maar een veldbedje en zelf een brak lijf..

11. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ja zo denken wij ook. Als ik dalijk gebroken ben hebben we ook niks aan. Ik geef bv dus moet wel de wekker zetten om te kolven maar ga dat wel met meer tussenuren doen als wanneer ik normaal voedt. Kan ik toch een soort van bijslapen. Ze doet t goed heeft wel steeds nog koorts en verhoging. Wel moeilijk straks de nacht zonder mijn kleine moppie..maargoed doe je niks aan.morgen mag ze weer mee als t goed is.

12. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Ik ben wel blijven slapen, maar dat was ook omdat het toen nog erg spannend was en ze niet wisten wat het was. Bovendien dronk hij net weer iets, en flesje was hij nog niet goed gewend. Daarnaast kon ik hem niet alleen laten. Sliep inderdaaad op zo'n opklapbedje. Maar omdat hij in quaraintaine lag, lag ik op een kamertje met hem alleen.

Als jouw kindje goed drinkt uit de fles kan ik me voorstellen dat je thuis gaat slapen. Voor de kleine maakt het niet zoveel uit denk ik.
    Sterkte ermee! Prikken ze onstekingswaarde nog een keer? Bij ons was het de eerste keer ook goed, maar 12 uur later dus echt niet. Wil je niet bang maken, maar zeg het toch even.

13. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
  14. Rose1982

Leuk! Heb me aangemeld! Je ziet hier vaak namen meelezen die hier nooit meeschrijven.

15. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Sterkte Niki! Ik hoop voor je dat het gauw weer beter gaat.

Ik heb me ook even aangemeld!

Ik weet niet of het normaal is.. Maar ik voel me nu meer gebroken dan ooit.
    Ik zak nu even door mijn rechterbeen heen tijdens het lopen, zijn waarschijnlijk m'n bekken.
    Mijn rug doet weer pijn op de plek waar die pijn deed vanwege de ruggenprik. Dat voelde in het begin ontzettend beurs aan, nu dus weer ineens pijn terug op die plek.
    Mijn linkerknie doet nog eens pijn erbij.
    En daarnaast heb ik niet het idee dat ik mezelf nog aan het opladen ben tijdens het slapen ;) Ik ga moe naar bed en sta moe op.
    En dan nog eens zo nu en dan misselijkheid erbij en hoofdpijn..
    Lijkt ineens allemaal zo tegelijkertijd op me af te komen ineens.. Zo niet leuk :(

Zo, nu gaat de klaagmodus weer even uit.
    Mijn mannetje had gisteren niet doorgeslapen, maar vannacht wel. Ben benieuwd hoe hij het komende nacht doet!

16. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zakt de hoofdpijn als je ligt? Komt de hoofdpijn direct op bij omhoog komen? Zo ja kan je ruggenprik na lekken/ hebben gelekt

17. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen wij weer naar de kinderarts. Dit keer een speciale opgeleide reflux arts.. Ben benieuwd.. Vanavond D was het spugen weer zo heftig.. Pfff.. Gelukkig kwam de buurvrouw even helpen.. Ik trof de kleine meid aan half stikkend in d'r braaksel dus had t ff helemaal gehad.. Dit duurt nu al zo lang,, ben nu alleen thuis met de kinderen en durf niet te gaan slapen na het aangezicht van de kleine meid net.. Man zal hier rond 12 uur thuis zijn..

Ben het zo zat dit geklooi eerst de hele zwangerschap al een hel en had zo gehoopt om te kunnen genieten.. Natuurlijk weet je vd nachten maar die vind ik niet eens heel erg,, ja wel hoe ze nu gaan, uur voeden, kotsen, half uur ster weer opnieuw kunnen voeden omdat ze zo n honger heeft,, gaar!

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Dat gaan ze morgenochtend weer bekijken. Ze is verkouden al tijd dus kans is groot dat de koorts door dat virus komt. Ze sturen ons evt morgen alleen naar huis als ze geen twijfels meer hebben.

Hier hebben ze wel gewoon ziekenhuisbed in de kamer staan...

19. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Sterkte Nikki, wat rottig dat ze zo ziek is.
    Hier ook constant moe door slaapgebrek. Heel vervelend

20. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Sterkte Nikkki!

Hier net op het cb geweest. Was de eerste afspraak bij arts. Ze was erg tevreden over ons mannetje, alles zag er goed uit zei ze.

Ook nog even zijn gewicht gemeten en meneer weegt nu precies 4 weken na zijn geboorte 4870 gram, echt een beer dus hihihi

O ja, ik heb me ook aangemeld op het 'niet iedereen kan meelezen' forum.

xxx

Deel Deze Pagina