Fijn trouwens dat het voor deze nacht goed hielp lolliebol! Laat je het me weten als het nog zo goed blijft? Als het dan echt zo zou helpen en niet even toeval zou zijn, ga ik het hier ook maar even bespreken om uit te proberen.. Want het begint nu wel even op een standaard iets te lijken, meerdere uurtjes in de nacht wakker blijven :x
Dragonbaby, dat was de derde nacht van gebruik van de inbakerzak en we hebben echt 3 goede nachten gehad. Ik dacht bij de eerste nacht ook dat het wel een toevalstreffer zou zijn, maar vooralsnog gaat het heel goed. Maar ik kijk het nog wel even een paar nachten aan en dan hoor je dat zeer zeker! Als het werkt is het een wondermiddel! xxx
O ja dragonbaby, zou het helpen als je zijn bed voorverwarmd met een kruik voordat je hem erin legt? Of doe je dat al? xxx
Nee dat doe ik nog niet, vooral omdat het afgelopen paar dagen zo warm was. Maar ik zal dat wel eens proberen, kijken of het helpt. Heb hem nu wel iets warmers aan gedaan, want het werd toch iets te koud. Misschien dat dat ook al iets helpt.. Ik denk het alleen niet, maar alle dingen zijn te proberen waard denk ik.
Dragonbaby; infacol en cinababy kunnen echt geen kwaad. Zijn zulke veilige middelen. Hier sinds een paar dagen beeb die wat onrustig is tussen de voedingen door. Niet echt huilen maar krampjes en kreunen. Ik hoorde dat dat kon komen doordat ik nu sinds een paar dagen klaar ben met mijn ab kuur. Dat zij daarna juist last van krampjes kan krijgen. Vanavond ook erg onrustig. Heb dr net weer ingebakerd dus ben benieuwd of t wat uithaalt.
Dragonbaby: hier heeft de kleine man weer heerlijk geslapen in zijn inbakerzak. Half 11 gisteravond de laatste fles en vanochtend om half 9 weer de eerste van de dag. Overdag zit er 3,5 uur tussen de flessen en dat betekent dat hij om 22.00/22.30 weer de laatste krijgt. Echt super fijn dat er nu ritme in komt, ook overdag! Als ik jou was zou ik echt serieus nadenken over zo`n zak.... Op hoeveel voedingen zit jullie kleine nu? En laat je hem zelf bepalen of maak je hem wakker? xxx
Ik ga er dan zeker even naar kijken! Wat gebruiken jullie om mee in te bakeren? Gisteren voor het eerst bij het CB geweest, huilen wat mijn mannetje deed! Hij heeft meer gehuild dan hij de hele maand ervoor heeft gedaan Hij vond het geloof ik niet leuk om daar weer uit de kleren te moeten, en hij had het ook koud geloof ik, maar hij had over zijn omslagdoek heen geplast, dus die kon ik ook niet meer gebruiken. Verder was het geloof ik gisteren toch een beetje een te zware dag geweest voor hem, want we waren nog even bij z'n opa langs gegaan en hij was de hele tijd druk aan het kijken en alles, wou niet slapen.. Dus nou gisterenavond heel erg last gehad van krampjes tussen 8 en 11, daarna sliep ie (hele avond in m'n armen gelegen). Hij had z'n laatste voeding iets voor 8 uur en heeft gewoon verder door geslapen tot 5 uur Dus dan was hij toch helemaal uitgeschakeld van alles denk ik.. Dus heb hier toch gisteren de knoop door gehakt, ik ga wel wat halen tegen de krampjes. Nou nog even kijken wat.
Oh hij was trouwens alweer 4,6 kilo en 55 cm! Dus dat gaat wel lekker hier met hem wat dat betreft. En lolliebol, in principe laat ik hem hier zelf bepalen wanneer hij eet, maar soms dan komt hij na 4,5 uur nog niet en dan maak ik hem toch echt wel even wakker. Zit nou gemiddeld op zo'n 6 voedingen per dag, maar heel soms zijn het er 5 en soms zijn het er 8, verschilt iedere keer weer.
Dragonbaby: ik gebruik de zak van puckababy. Als ik jou was zou ik wel ff kijken naar welke zak je neemt. Ik heb nu de grotere gekocht omdat meneer hier al zo lang is dat ie bijna volledig in de kleinere zak ligt. En aangezien hij nogal hard groeit vond ik het een beetje zonde om voor 2/3 weken de kleine zak te kopen. Bovendien heeft de grotere zak ook nog ritsjes bij de armen. Als je dus op een gegeven moment af gaat bouwen, dan kun je eerst 1 armpje eruit laten en daarna alle 2. Ik zeg: ideaal! En wat middeltjes betreft tegen kramp, ik gebruik infacol. Ik wil niet zeggen dat het dan helemaal over is, maar helpen doet het zeker. Als hij kramp heeft, houd het minder lang aan als dat het deed. Gelukkig heeft hij weinig kramp meer. Wel een huiluurtje gehad gisteravond tussen 8 en 9. Om half 11 de fles op en om half 9 vanochtend weer de eerste van de dag. We hebben dus weer heerlijk geslapen! Als hij nu van 8 tot 5 heeft geslapen, dan zou je misschien overdag een schema kunnen maken waarop die om half 11 of 11 uur zijn laatste fles krijgt. Hoeveel voeding krijgt hij nu en hoeveel flessen? xxx
Ik ga zeker even heel goed kijken, vind het ook zonde om iets te kopen wat snel niet meer past of iets. Ik zie alleen heel veel, dus dat gaat nog wel moeilijk worden denk ik. Ja meestal komt het wel zo uit dat hij rond 11 of 12 uur nog z'n laatste voeding wil, maar nou was hij gisteren net met heel veel pijn en moeite in slaap gekomen dat ik dacht: ik laat hem voor nu maar gewoon even slapen. Dacht dat hij dan elk moment wel weer kon komen uit zichzelf. Maar ik geef bv, dus weet niet hoeveel hij precies krijgt.