Oh wat is dat balen zeg.. Gelukkig is je man er nog even. Kun je niet kijken of een schuin bedje enzo helpt? Bij verborgen reflux zou dat ook moeten helpen. Je weet dan alsnog niks maar als het helpt is dat in elk geval al fijn.
Bedje staat al schuin. Alles al geprobeerd. Op zij leggen, meer voeding, juist minder voeding, infacol. Zit eraan te denken om over te stappen van kruidvat standaard op kruidvat comfort.. Zou goed zijn voor reflux en krampjes. Zie alleen staan dat je dit moet overleggen met cb of arts en eerlijk gezegd heb ik niet zoveel met t cb
@luvv: he wat vervelend zeg. Zeker als je nog niet zeker weet wat er is en hoe je het dus kunt oplossen. Ik zou die voeding ook gewoon proberen denk ik. Je bent er snel genoeg achter of het er beter van wordt. Groeien jullie kleintjes ook zo snel? Nova past haar 'eerste pakje' al niet meer. Is een box pakje met voetjes maar ze kan haar beentjes niet meer strekken als ze het aan heeft. Ze past nu ook al verschillende dingen maat 56, terwijl mn zoontje pad met 8 weken maat 56 paste. Gaat echt hard!
Hier passen de maatjes 50 ook niet meer. Ze heeft niet eens alles aangehad. Vorige week op cb was ze precies met 3 weken 4 kilo en 54 cm.
Hier past ie de eerste kleren nogsteeds niet haha Al begint maatje 44 nu wel kort te worden hij zn beentjes. Mjah 50 valt van zn kont af. Noem me maar knettergek maar ik heb vandaag een kolf gekocht en ga het toch nog proberen. Kans is heel klein dat het nog lukt maar had vanmorgen voor t eerst weer een druppel en dacht he als dat kan dan kan ik het ook proberen Somehow heb ik niet t gevoel dat het zo uit de hand zou lopen als bij de oudste Maar goed eerst maar kijken of het uberhaubt nog zou lukken.. Heb namelijk wel dostinex genomen na de bevalling en geen enkele stuwing ofzoiets. Heb net elke kant 10 minuten gedaan en heb jawel 5 druppels ongeveer. Haha
@kim: volgens mij kan je het alsnog op gang brengen hoor. Waarom ben je van gedachten veranderd? En waarom wilde je in eerste instantie geen bv geven?
Omdat het bij mijn oudste helemaal mis ging. Hij was niet sterk genoeg om aan de borst te drinken, moest dus continue kolven en mijn productie was veel en veelste hoog. Ik voelde me net een koe, en het bleef maar stromen. Ik gebruikte geen pads maar luiers in mn bh zo erg was het. Na 10 dagen was het zo erg ontstoken dat ik nog een week in het ziekenhuis heb gelegen om de infecties te bestrijden. Er kwam gewoon groene melk uit, en ik had 42 graden koorts. Na 4 dagen ziekenhuis kwam de lactatiekundige en die zei toen neem de Dostinex maar, want het komt niet meer goed zo.. Dus ik heb toen de tabletjes genomen, en er viel echt een last van mn schouders af. Nu was ik mn hele zwangerschap er heilig van overtuigd: Geen borstvoeding voor mij!.. Na mn bevalling heb ik ook meteen om Dostinex gevraagd. Paar dagen later begon ik al een beetje te twijfelen, maar dacht jammer dan, geen melk meer. En vanmorgen had ik opeens een druppel. Gisteravond begon het een beetje gevoeliger te worden. Dus ik dacht vanmiddag, als ik een druppel heb na dikke 2 weken niets, dan is er misschien toch nog iets mogelijk. De jongste is veel sterker dan de oudste was, hij kan wel drinken, dat kon de oudste niet.. Dus ik ben vanmiddag naar de prenatal geweest, en heb meteen een borstkolf gekocht, en ga dus nu kijken hoe ver ik kom met kolven. Ik heb natuurlijk geen idee of het nog zou lukken, en wat ik daar allemaal voor moet doen. Stimuleren is het enige wat ik kan verzinnen, vandaar de kolf. Heb een topic gestart hier bij de lactatiekundige, die kan vast ook nog wat tips geven.
Ik heb me ineens een pijnlijke borsten en tepels ik wordt gek! 10x erger dan de stuwing van een paar dagen geleden... Hoop geen borstontst oid. Verder geen koorts ofzo
Wel heel goed dat je het alsnog gaat proberen. Mn kraamhulp zei dat het wel nog kon na 2 weken. Wist ook niet, maar als je nog melk aanmaakt kun je het dus stimuleren. Ik zag laatst een programma op tv van een stel die een baby adopteerde, en die vrouw wilde ook proberen bv te geven. Gewoon heel veel kolven om het op te wekken. Weet niet of dat ook gelukt is. Hier een goede nacht gehad. Kleintje heeft om 22.15 uur de laatste voeding gehad en nu word wakker en is het al 5 uur! Ik ben er blij mee Wie weet is dit een beginnetje; )
Ik hoop dat ze blijft doorslapen. Hier hebben we laatst een paar nachten van 7 uur gehad, maar de laatste paar nachten niet hoor. Vannacht om de drie uur....
Men... De medicijnen hebben vannacht echt niks uitgehaald bij ons meisje.. Weer eenaar uur in de weer geweest.. Tijdens voeding pijn, na de voeding, en krampen.. Ik ben doodmoe nu... Hopelijk helpt het snel, dit is echt ..........
Ja die van mij heeft dat al vanaf het begin, dat noemen ze aanpassingspukkeltjes. Maar meestal zijn die juist voorbij na een paar weken?