augustus 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Senna82, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Goedemorgen meiden! Ik was al voor 7 uur wakker het wordt steeds vroeger... wie heeft dat ook?

@truebabylove
    Bij jou al een buikje te zien? Heb sinds gister dat mijn buik wat trekt en ook al wat gaat zien! Lekker he die misselijkheid maar voor goed doel :D Hier vannacht opeens spuug misselijk geweest. Ik ga vanavond maar wat crackers langs mijn bed leggen, als ik die kan eten. Hier ook Pindakaas verslaafd en Bananen yummie!

@Lov Dat begrijpen we heel goed meid :)

2. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Leuk leuk leuk:D
    Kan je gelijk van een paar weken lang dingetjes er in schrijven en een foto van je buik uit printen als je een foto heb van 4 weken want die kan je inplakken :)

Zooo jij gaat al vroeg naar positie broeken kijken, ik loop nu zelf ook bijna de hele dag met broek open hoor want de darmen zitten nu echt in de weg hahaa... Heb je geen broeken meer van de zwangerschap van je andere kindje;)

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Gelukkig ben ik niet de enige waarbij alles al straks gaat zitten zie ik.. hihi.

4. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Ha meiden, poe als je een dag niet kijkt loop je gelijk pagina's achter haha.

Lov ik hoop dat het allemaal goed mag blijven gaan meid.

Wij hebben straks nog een afspraak bij de fertiliteitsarts, ben benieuwd wat ze gaat zeggen als we vertellen dat ik zwanger ben. De kans dat dit zou gebeuren was namelijk erg klein.

5. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik pas mijn broeken nog wel behalve in de avond heb alles. Nog van Shaun en bij je 2e gaat het wel sneller dus ben benieuwd hoelang ik alles nog pas. Leuk eerst positiekleding aan de waslijn en daarna maat 50 en 86

6. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamaAnnelies nee heb niks meer van de vorige zwangerschap.

Ik heb echt overal last van waar je last van kan heben. Net vk aan de telefoon tranen met tuiten wat gebeurd er met me? Ik ken geen klachten van me eerste behalve het zuur hebben einde van me zwangerschap het begint nu al allemaal bij mij whaaaa.

7. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    @sugarblossom, ik Maregmo kan op de uitgerekende datum 13 aug en ik heb 19 dec de eerste afspraak bij de gyn.
    Vorige bevalling is niet echt vlekkeloos verlopen vandaar naar gyn en ook ziekenhuis bevalling.

Ik zou het geslacht niet willen weten, bij de eerste wisten we het ook niet..
    Zo speciaal om na enorm veel werk het geslacht te horen, soort extra stimulans tijdens de bevalling vond ik.
    Andere die het wel willen weten, ik kan het me ook wel voorstellen hoor.

Het buikje begint hier langzaam te groeien hoor, kan nog wel alle kleding aan. Heb wel al stiekem tussen mijn zwangerschapskleding zitten kijken wat er nog bij kan hihi:)

8. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Goedemorgen!

Die agenda is leuk Sugarblossom! Ga hem zometeen ook bestellen, hihi! Heeft een van jullie ook al zo'n babydoos aangevraagd? Of is dat nog een beetje vroeg? Ik wil wel graag, maar durf nog niet goed ;)

Mama van Shaun, moet je eens googelen op chinese geslachtskalender. Bij mijn dochter klopte het, vlgs de kalender zou het nu weer een dochter worden. Ben benieuwd. Al weet ik nog steeds niet of we het bij de 20 weken echo willen weten...

Wat betreft buikje/zwangerschapskleding; het groeit wel al een beetje, maar pas mijn gewone kleren nog. Ook broeken gaan nog gewoon dicht. Al lijkt het me ook wel weer leuk om de doos met zwangerschapskleding weer tevoorschijn te halen! Eens kijken wat daar ook alweer allemaal in zat. En eens kijken wat weg kan / nieuw gekocht mag worden. Bij mijn dochter ben ik pas met 22 weken zwangerschapskleding gaan dragen, maar denk dat ik dat nu niet ga redden...

Maregmo, want jammer dat je 1e bevalling niet goed is verlopen. Met jou en het kindje wel alles goed nu?

9. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Het dagboek van Pauline oud is inderdaad super leuk, had bij de 1e ook een dagboek die was ook leuk maar vindt het wel leuk om nu een andere te hebben.

@mamalin. Helaas is het niet anders, maar we hebben er een heerlijk ventje aan over gehouden die nu ruim 1,5 jaar is. Maar het is wel enorm schrikken geweest en dan is een 2e toch een enorme stap, maar hopelijk gaat het nu allemaal anders!

10. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Uhhh grappig ik ging dus googlen op de geslachtskalender en bij zwpaag is Shaun idd een knul volgens de kalender maar bij een andere een meid (raar dat ze niethetzelfde zijn) nuis het bij beide een meisje

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @jootje86 Spannend he meid. Ben ook benieuwd wat mijn IVF arts morgen gaat zeggen. Vreemd is dat dan he? gewoon een wonder!

@Mamalin83
    Ik heb het toevallig gister na de test besteld! Mijn HCG was gestegen en toen dacht ik oke nu ga ik het doen :) Wat leuk dat je nog zwangerschapskleding heb liggen, lijkt me erg handig!!

Heb trouwens nog een leuke scrap gemaakt gister van de testjes van vrijdag en zaterdag:

Bekijk bijlage 292006

Wie doet ook aan digitaal scrappen?

12. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Hahaha mama van Shaun, meen je dat?? Waar had je dan nog gekeken? Ik dacht dat die kalenders allemaal hetzelfde waren! Vind dit wel humor ;)

Mooi Sugarblossom! Is ook wel handig om nog wat kleren te hebben liggen, maar als ik die mode van nu zie vergeleken met toen? Is alweer helemaal anders, haha! Beetje shoppen wil ik toch nog wel doen hoor, daar vind ik het veel te leuk voor! Zal denk ik sowieso voor zomergoed moeten gaan, daar had ik vrijwel niets van. Mag dus toch nog gaan, hihi

13. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Zo weer terug van de fertiliteitsarts, zelfs al een echo gehad.
    Ze zag een vruchtzak en dooier, alleen twijfelde ze of ze nou een hartje zag kloppen. Ze vertelde ons ook dat dit nog wel erg vroeg was voor hartactie. Dus volgende week met 7 weken weer een echo, en dan hopen op een mooi knipperlichtje!

Leuk die scrap sugar, had er nog niet eerder van gehoord van digital scrapping. Ziet er grappig uit!

14. miep84

miep84 Niet meer actief

*breekt in*

Hey meiden, Hartelijk Gefeliciteerd iedereen die zwanger is!
    Ik kwam er vorig jaar rond deze tijd achter dat ik zwanger was, innmiddels is in augustus (2012) onze zoon geboren, denk nu in deze tijd vaak terug aan het moment van de eerste positieve test.
    Geniet van een hopelijk goede zwangerschap! En.. het is eerder augustus dan je denkt ;) Volgend jaar hopelijk ook voor jullie kerst vieren met een kleintje erbij :)

Breekt uit*

15. Noppie87

Noppie87 Lid

6 mrt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Voor alle (mede) zwangeren, Gefeliciteeerd!
    Sinds vorige week weet ik ook dat ik zwanger ben en ik ben ongeveer 5 weken en 2 dagen. Het lijkt me heel leuk om ervaringen te delen met meiden die net zo ver zijn! Leuk om te lezen dat er meiden zijn die al iets beginnen te groeien! Ik merk nog helemaal niks aan mijn broeken. Wel ben ik ongelooofelijk moe!

Is er eigenlijk al een club?

16. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Jootje, spannend zeg! Het is ook nog wel erg vroeg, maar wij hebben gisteren wel het hartje gezien. Hopelijk kun je het volgende week wel zien!

Noppie, gefeliciteerd! ik zou zeggen, schrijf hier gezellig mee?

17. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    @ mamalin het hing er ook om hoor volgens de arts. Ze twijfelde of ze nu wel of niet iets zag. Ze is gewoon heel voorzichtig in het doen van uitspraken.
    En ze zei ook dat het heel wisselend is met 6 weken echo's de ene keer zien ze wel iets de andere keer niet.
    Ze vertelde ook dat ze normaal ook pas met 7 weken een echo maken omdat het dan wel goed te zien is. Maar ja wij hadden toevallig met 6 weken precies nog een afspraak staan.

Heb inmiddels ook al veel berichten op het internet gelezen dat met precies 6 weken de kans erg klein is dat je al een hartje ziet kloppen. Dus even een weekje geduld;)

18. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Hey meiden,

Vanmiddag de vk gebeld en we hebben3 januari al een intake en de eerste echo. Ben zo blij dat we al zo snel een afspraak en echo hebben. Kan niet wachten om ons kleine wondertje te zien.

We krijgen dan 1 echo foto mee op foto papier en ze maken nog een paar extra foto's voor op een usb stick. Echt gaaf dat we zoveel foto's krijgen

Dus voor het lijstje: 3 januari intake + echo 10:45.

19. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow wat leuk MamaAnnelies en best snel indd dat je terecht kan.

20. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Leuk mamaAnnelies!

Eens kijken of ik die lijst ook kan maken/aanpassen, als dat mag ;)

Deel Deze Pagina