Hallo meiden!! Na vandaag echt duidelijk te beseffen dat het toch echt zo is, wil ik ook graag met jullie mee kletsen.Had 10 dg na tp al licht positieve test, maar was echt nog niet overtuigd!! Na 2,5 jaar proberen 6x iui en 1xIVF is het raaK!! Nog steeds heel erg onwerkelijk hoor. Ik heb al een dochter van 4 en bij haar was ik binnen 8 maanden zwanger, dus was erg terleurstellend dat het zo lang duurde. Ik ben erg onzeker, maar moet nu toch gaan proberen van het positieve uit te gaan!!! Dus rond 21 augustus ga ik weer een prachtig wondertje op de wereld zetten!!!! De eerste echo is 2 januari, gelukkig gaat de december maand erg snel, dus het is zo jan. Ik begin ook al aardig wat kwaaltjes te voelen zoals: misselijk in de avond, geen eetlust, steken in mijn liezen en moeeeeeeeee maar dat kan ook door de urtgestan komen. Verder veel spanningshoofdpijn, waarschijnlijk omdat ik zo loop te stressen.... Slapen jullie ook zo onrustig??? Liefs Flower
Die andere is van predictor hoor net dat deze testen niet zo goed zijn,dus negeer het iets lichtere sreepje maar
Mooie testen meiden! Dit is de mijne van gisteren met 4weken en 5dagen: Bekijk bijlage 292481 P.S. Heb me aangemeld bij Moeders voor Moeders. Ben benieuwd wanneer ze contact met me opnemen. Flower 27 Welkom!! Ook terugplaatsing gehad zie ik! Weet wat jij heb doorstaan. Hier ook vroeg na TP positief getest. Het lijkt mijn verhaal wel Hier ook 2 en een half jaar bezig geweest en 2 jaar ziekenhuis. En op 3 januari echo!! Wij hebben dan wel ICSI gehad vanwege slecht zaad en eerste kindje. Hier slecht slapen vanwege verkoudheid en pijnlijke keel etc. Lov Hoe is het nou met jou? Onzerkheid Oeii ze had het dus al gemerkt je collega hihi! Flower82 Rustig aan meis X Maregmo Leuk!! Ben benieuwd
Lief da je erna vraagt sugar! Ja het bloedverlies is weg.....joepie! Nu maar hopen dat het zo blijft.....nog even geduld tot maandag.....duurt wel lang nu....
Goed zo meid, blij om te horen!! Echt heel fijn alleen maar gauw hopen dat de dagen snel gaan voor je. Knuff!
Ja die dagen duren nu natuurlijk lang.....maar dat het bloeden weg is....daar ben ik al heel erg blij mee.... Wanneer had jij nu je echo?
Ah zie het al 3 januari.....toen had ik m ook eigenlijk in het zk....maar even kijken wat ik nu doe... Of ik bij de vk kan blijven of toch nog naar het zk moet...als hetngoed blijft gaan
Goed om te horen Lov, dat deze week en het weekend maar snel mogen gaan voor je.... Mooie testen dames, altijd leuk om streepjes te zien.
Bedankt meiden!!! Wat hebben jullie allemaal knallers van testen, die van mij zijn nog niet donker hoop wel dat ze gauw donkerder gaan worden hoor..
Dat lijkt me al een goed teken Lov! Ja logisch denk dat jij nou ook onder controle zit. Ik denk zelf dat ze me in het ziekenhuis willen hebben maar zal het 3 januari '13 nog een keer vragen.
Ik heb gister ook voor het eerst al een buikfoto gemaakt. Wil het allemaal gaan bijhouden. Foto is wat onduidelijk hoor was erg donker nog in huis gister ochtend vroeg maar we hebben lampen!! Haha. Ik heb altijd al een buikje gehad maar voel het trekken en wat verschil: Bekijk bijlage 292485 4weken en 5dagen
@sugar zat even te spieken in je album, jouw testen van 4 dagen 1 week zijn hetzelfde als die van mij, dus ik hoop ook op een knaller over 5 dagen!!!!